Ik heb nou een tijdje mijn login voor .NL binnen, maar ik heb het idee dat het op .COM veel levendiger is.
Komt dat doordat die gratis is of ni? Graag wat reacties hierop van mensen die op zowel .com als .nl bezoeken
.com of .nl?
-
Inderdaad, op .com is het veel drukker...
Maar maak je geen zorgen, binnenkort is het toch een en dezelfde site, waar je dan alleen als lid meer rechten zult hebben.
Maar maak je geen zorgen, binnenkort is het toch een en dezelfde site, waar je dan alleen als lid meer rechten zult hebben.
-Matthy-, .NL was eerst dè site van de club.
.Com was toen een algemene Renault site.
Sinds een paar maanden is .COM ook van de club.
Er komt nu één site met een besloten deel voor de RTC leden.
Sommige RTC leden hebben hier nu al een besloten forum zitten. Dit alles is nog in de testfase.
Het forum op .NL zal in de loop van de tijd komen te vervallen en dan zal er op deze site een besloten leden deel zitten.
.Com was toen een algemene Renault site.
Sinds een paar maanden is .COM ook van de club.
Er komt nu één site met een besloten deel voor de RTC leden.
Sommige RTC leden hebben hier nu al een besloten forum zitten. Dit alles is nog in de testfase.
Het forum op .NL zal in de loop van de tijd komen te vervallen en dan zal er op deze site een besloten leden deel zitten.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 1 jun 2003 0:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Op .com is het veel drukker omdat het los staat van de club en dus vrij is voor iedereen om hier te posten. Hier is het begonnen, hier is het idee ontstaan om een club op te richten.
De meeste mensen zijn hier begonnen en blijven hier hangen, want het is niet echt handig om 2 fora te volgen als het ook in 1 kan!
Op .com bereik je natuurlijk ook veel meer mensen dan op .nl, aangezien daar alleen leden van RTC rondhangen (en dat is al een select groepje).
De meeste mensen zijn hier begonnen en blijven hier hangen, want het is niet echt handig om 2 fora te volgen als het ook in 1 kan!

-
- Moderator
- Car: MB
.com is idd drukker bezocht omdat iedereen hier kan posten. Daarbij posten de meeste RTC'ers ook meer op .com dan op .nl omdat het gewoon wat drukker is. Op nl zie je wel dat over het algemeen de mensen elkaar wat beter kennen (persoonlijk) en dat er daarom ook wat meer gepost "mag worden" en er dus minder wordt "ingegrepen" door de mods.
het besloten forum op .com (alleen te zien als je toegang hebt) werkt overigens zeer goed naar mijn idee, nu nog even wacthen op de echte nieuwe site
het besloten forum op .com (alleen te zien als je toegang hebt) werkt overigens zeer goed naar mijn idee, nu nog even wacthen op de echte nieuwe site
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams