Wat een arrogante magazijnchef zeg. Ben er vandaag geweest en ik had al nie al te beste ervaring met die dealer. Maar vandaag had ie het helemaal: Hij had de verkeerde onderdelen besteld terwijl ik hem toch duidelijk op de juiste onderdelen had gewezen. Dus ik vertel hem dat ik die onderdelen dan niet nodig had en genoegen nam met de rest van de onderdeeltjes. Begint ie een verhaal dat ie er niet aan kan beginnen die onderdelen terug te sturen

Daarna zei ik dat ik nog enkele andere onderdelen wilde bestellen. Nou toen flipte die gast helemaal...Zegt ie dat ie nix meer besteld voor me, omdat het zo'n oude auto is (GTT) en het opzoeken zoveel tijd vergt.

(Wat moet ik dan...een nieuwe kopen bij jullie dat nooit!

Het ergste is nog dat er hier in de buurt alleen maar Arend Renault zit (terwijl ik zei "ik ga wel naar een andere dealert", realiseerde ik me het).
Uitgezonderd HUB, ook al is die geen officieel Renault dealert, ik denk dat ik de onderdelen die ik orgineel Renault nodig heb toch eens daar probeer aan te komen.
Heeft iemand in de buurt van Eindhoven/Den Bosch/Uden ervaring met een betere dealert, laat 't dan ff weten. bvd thnx