[ClioRS]Toerenbegrenzer
-
- Moderator
- Car: MB
dat heeft iedere nieuwe auto volgens mij. als je hem nog niet gemerkt hebt dan heb je hem nog nooit zo ver door getrokken......................wordt tijd dan
(wel eerst goed warm rijden natuurlijk)

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bij 7200 gaat bij mij het schakellampje aan, bij 7500 begrenst 'ie.Ron RS schreef:Wie weet of een Clio RS een toerenbegrenzer heeft.Vandeweek vertelde iemand me dat dit er op zat,maar heb er eigenlijk nog nooit wat van gemerkt.
Klopt! bij mij ookStevenK schreef:Bij 7200 gaat bij mij het schakellampje aan, bij 7500 begrenst 'ie.Ron RS schreef:Wie weet of een Clio RS een toerenbegrenzer heeft.Vandeweek vertelde iemand me dat dit er op zat,maar heb er eigenlijk nog nooit wat van gemerkt.

De clio is ingeruild!
-
- Contacteer:
Klopt, zit zeker een begrenser op, meerdere malen hard ingezeten in de rally clio...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Watvoor lampje dan ?dateq schreef:Pas dan wel op onder het viaduct, anders gaat er naast het schakellampje nog een lampje HEEL kort branden
-
volgens mij bij iedere Clio RSMaurits schreef:Klopt! bij mij ookStevenK schreef:Bij 7200 gaat bij mij het schakellampje aan, bij 7500 begrenst 'ie.Ron RS schreef:Wie weet of een Clio RS een toerenbegrenzer heeft.Vandeweek vertelde iemand me dat dit er op zat,maar heb er eigenlijk nog nooit wat van gemerkt.

Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat er ook Clio RSen(Ph 1) zijn die geen schakellampje hebben.
Laatst gewijzigd door Maurits op ma 2 jun 2003 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
De clio is ingeruild!
-
bij mij doet ie het ....
-
gheghe, die gozer gebruikt zn lampie wel

wanneer mag ik mee genieten?Ron RS schreef:ja zeker
Heb het net ook nog even getest,maar in zijn vier doet hij het ook

-
wat dacht je van 2 & 3edwinvr schreef:Ron RS schreef:ja zeker
Heb het net ook nog even getest,maar in zijn vier doet hij het ook

@^%&*!@$#!$$#!%%& GRMBL!Ron RS schreef:edwinvr schreef:wanneer mag ik mee genieten?Ron RS schreef:ja zeker
Heb het net ook nog even getest,maar in zijn vier doet hij het ook![]()
Nu![]()
Jammer dat je moet leren

-
- Contacteer:
Jongens,
Maf dat er kennelijk drie van jullie standaard Clio's bij 7500 toeren begrensd zijn terwijl élke Clio RS vanuit de fabriek in 1e en 2e versnelling bij 7200 toeren begrensd is en in 3 t/m 5 bij 7000 toeren!
Moeten jullie toch maar eens écht die toerenbegrenser opzoeken jongens!!!!

Maf dat er kennelijk drie van jullie standaard Clio's bij 7500 toeren begrensd zijn terwijl élke Clio RS vanuit de fabriek in 1e en 2e versnelling bij 7200 toeren begrensd is en in 3 t/m 5 bij 7000 toeren!
Moeten jullie toch maar eens écht die toerenbegrenser opzoeken jongens!!!!

Hm.. Zou mijn Ecu dan toch niet standaard zijn ? Ik heb 'm toch bij 7500 zien begrenzen in 5RallyClioRS schreef:Jongens,
Moeten jullie toch maar eens écht die toerenbegrenser opzoeken jongens!!!!![]()