Me buurjongen heeft eindelijk een blokje gevonden van een clio 1.8 16v Nu heeft ie een vraag of dat er zonder problemen in gelegd kan worden. Hij zit nl met de airco, hij weet niet precies of ie dan problemen gaat krijgen.
of ie te zwaar is, geen idee. Er zit nu ook een 1800 motor in, maar natuurlijk een heel ander soort. Als ik hem was zou ik voor een 2 liter blok gaan maarja
tuurlijk, maar dat bedoel ik ook niet...Bedoel meer dat het nooit zo snel zal worden als een 19 en al helemaal niet als een clio. Maar als dat ook niet zijn intentie was, heb ik nix gezegd
PATRICK-CLIO schreef:of ie te zwaar is, geen idee. Er zit nu ook een 1800 motor in, maar natuurlijk een heel ander soort. Als ik hem was zou ik voor een 2 liter blok gaan maarja
Het past zonder probleem, je hebt alleen de motor- en baksteunen nodig, spruitstuk en niet te vergeten de computer.
Als ie wat meer geld over heeft kan ik nog aan turbo motoren komen voor een bedrag tussen de 2000 en 2500 euro, hebben niet meer dan 5000 km gelopen, alleen de startmotor en computer zitten er niet bij.
Hij heeft er overigens een 1800 motor in, ik heb verder geen idee wat ie allemaal wilt. Ik zal hem dit in iedergeval laten lezen.
thanx voor de reacties