Intrax
Hoor veel verhalen over intrax veren, maar wil hier graag meer over weten. Wat is het weggedrag? Kwaliteit? enz....
^^^^^^^^
Intrax veren zijn redelijk goed verglijkbaar met Apex, de veren zijn wel stug maar niet te stug, qua weggedrag in bochten is het wel prima voor dat bedrag.
De wegligging van je auto wordt eigenlijk bepaald door de schokbrekers, de veren zorgen ervoor dat de auto niet te veel gaat overhangen.
Conclusie: voor dat bedrag zijn het goeie en betrouwbare veren.
Meer onzin weet ik niet te vertellen.
De wegligging van je auto wordt eigenlijk bepaald door de schokbrekers, de veren zorgen ervoor dat de auto niet te veel gaat overhangen.
Conclusie: voor dat bedrag zijn het goeie en betrouwbare veren.
Meer onzin weet ik niet te vertellen.

ik heb alleen ervaring met de intrax 'lowy go' hoogteverstelbare schroefveren . Hierbij moet ik zeggen dat ze qua comfort volgens mij beter scoren dan bvb een koni of kw of weitec . Langs de andere kant, als je met een 'respectabele' verlaging wil rondtoeren moet dat comfort toch niet zodanig veel zijn, vind ik ...
bedankt 

Hey Haas,
Ik heb Intrax veren onder mijn Clio 16V icm met gele Koni's. Ik ben er over het algemeen tevreden over (goed compromis tussen sport en comfort), maar ik vind wel dat in extreem genomen scherpe bochten de voorkant te ver duikt en daardoor onderstuur ontstaat. Maar of dat geheel aan de veren toe te schrijven is???
Cheers
Ik heb Intrax veren onder mijn Clio 16V icm met gele Koni's. Ik ben er over het algemeen tevreden over (goed compromis tussen sport en comfort), maar ik vind wel dat in extreem genomen scherpe bochten de voorkant te ver duikt en daardoor onderstuur ontstaat. Maar of dat geheel aan de veren toe te schrijven is???
Cheers

-
- Car: Renault Clio III RS
heb je al een keer geprobeert je schokdempers anders aftestellen?dus ff met knopje draaien aan de boven kant.Dit kan ook wel eens helpen(een beetje)Marc schreef:Hey Haas,
Cheers
-
- Contacteer:
dat zal zeker helpen dan
tip draai een halve slag en ga rijden
moet ie nog stugger ga dan in stappen van een kwart
tip draai een halve slag en ga rijden
moet ie nog stugger ga dan in stappen van een kwart
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break