Studenten Automotive Eindhoven?
Een vraag, zijn er hier mensen die de Automotive opleiding doen op het Fontys Automotive Center? Ben geinteresseerd in de opleiding nl. maar het is vrij onbekend. Bvd, Riel.
Riël schreef:Een vraag, zijn er hier mensen die de Automotive opleiding doen op het Fontys Automotive Center? Ben geinteresseerd in de opleiding nl. maar het is vrij onbekend. Bvd, Riel.
uhm...SAE? weet je zeker dat het voor Studenten Automotive Eindhoven staat?
Want het betekend namelijk: The Society of Automotive Engineers.
En daarvan is een Formula Student klasse (Formula SAE) waaraan internationaal diverse universiteiten deelnemen met een door hun ontworpen formula-auto.
De Tu Delft doet dit namelijk ook, kijk op: http://www.dutracing.nl/ voor info.
Misschien bedoel je dat? ik keek net op fontys.nl maar vond ook niks over die opleiding namelijk.
Groeten,
Dennis
ik werk toevalling bij een van de sponsors van formule student dutracing, dus krijg ook hun nieuwsbrief (vandaag nog eentje) en zie ook welles wat irl.
Die wagen van dit jaar is ontzettend high tech. Zo high tech dat je pas gelooft als je de parts ook werkelijk ziet.
En ik heb ze gezien.
Deze wagen zal echt gaan opvallen daar.
Die wagen van dit jaar is ontzettend high tech. Zo high tech dat je pas gelooft als je de parts ook werkelijk ziet.
En ik heb ze gezien.

Deze wagen zal echt gaan opvallen daar.
Nee dat is het niet. Het zijn 3 opleidingen,
Automotive Engineering, da's precies HTS Autotechniek arnhem, begint nieuw in september.
Automotive Marketing, beetje een IVA variant, maar minder voor verkopergebeuren en meer de commerciele kant van de HTSA (w-richting was dat?)
Automotive Education, een lerarenopleiding 2e graads, waar je grotendeels de autotechniek leert van Engineering, wat minder diep, en pedagogiek erbij (denk aan banen als bedrijfs-instructeur voor de monteurs de nieuwe modellen te leren).
Dit laatste wekte wel mijn interesse, maar 't is erg onbekend, Arnhem leek altijd de enige mogelijkheid tot autotechniek!
http://www.automotivecenter.nl/
Automotive Engineering, da's precies HTS Autotechniek arnhem, begint nieuw in september.
Automotive Marketing, beetje een IVA variant, maar minder voor verkopergebeuren en meer de commerciele kant van de HTSA (w-richting was dat?)
Automotive Education, een lerarenopleiding 2e graads, waar je grotendeels de autotechniek leert van Engineering, wat minder diep, en pedagogiek erbij (denk aan banen als bedrijfs-instructeur voor de monteurs de nieuwe modellen te leren).
Dit laatste wekte wel mijn interesse, maar 't is erg onbekend, Arnhem leek altijd de enige mogelijkheid tot autotechniek!
http://www.automotivecenter.nl/
en dit lijdt tot verkoper lijkt me......een commercieel ingestelde econoom zal niet gaan uitleggen hoe dat mijn auto gerepareerd kan worden, hij zal wel beginnen te lullen over brandstofbesparing blablablaMy_Key schreef:automotive is ook een afstudeerrichting van de opleiding commerciele economie op fontys in eindhoven.

Die opleiding zit zelfs op TUe terrein... Dat gebouw bij zo'n koepel? dus kan misschien laten doorschemeren dat ik misschien bij jou in de buurt kom te zitten binnenkort...Ollie schreef:Automotive is ook een afstudeerrichting binnen de faculteit Werktuigbouwkunde aan de TU/e, maar die zul je wel niet bedoelen hè Riël