Afstandbediening alarm kapot

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
My_Key

Ik heb een vraag of iemand hier ervaring mee heeft. Het volgende is gebeurd, Ik heb een alarm van Gemini klasse 2. Nu is laatst mijn afstandsbediening kapot gegaan. Dus ik naar een nummer gebeld wat op de Gemini site staat, alleen dit was een groothandel waar ze me niet verder konden helpen. Gebeld naar de plaatselijke automaterialenzaak, daar vertelden ze mij dat de centrale vervangen moest worden. Dit ging 150 euro kosten :(.

Weet er iemand of er überhaupt een manier is om aan een nieuwe afstandsbediening is te komen???
dus......zodoende
Robke
Car: Lexus IS250

Dan moet je je alarmunit eruit halen en moet hij opgestuurd worden. Dan kan er een nieuwe handzender bijgeprogrammeerd worden.
Een handzender is niet goedkoop, je zit al gauw aan de 70 euro per stuk dacht ik.
My_Key

70 euro, daar komen dan natuurlijk nog repareer en verzend kosten bij, dan kan ik misschien beter toch een nieuwe centrale kopen. want daar krijg ik 2 nieuwe zenders bij
dus......zodoende
Plaats reactie