Word net afgesneden door een of ander seniel wijf en rijd met m'n achterwiel langs de stoep en ja hoor m'n hele velg beschadigd. Geen diepe krassen maar wel rondom oppervlakkige putjes krasje en weet ik wat nog meer. :-* :-*
Nondeju....
Nu las ik op de website van de velgendokter dat zij dit soort dingen makkelijk kunnen herstellen, kost 42 euro ong. Heeft er iemand ervaring mee? Kan ik zso langsrijden en herstellen ze het dan ter plekke of moet je echt je velf zelf zonder band achterlaten?
Moet binnenkort in Uden zijn voor een radioreparatie (echt alles gaat kapot) dus wilde eigenlijk direct die velg laten doen. Ik bel ze sowieso maandag wel maar hoop dat iemand me al eea kan vertellen.
je moet je velg achterlaten, gasten halen dan je band eraf(kost je ook 10 euro ofso) en maken dan ze je velg. duurt gemiddeld voor 4 velgen 10 dagen. deze info is dan van henze autobanden in den haag, zij versturen de velgen naar velgendokter ergens anders.
hoe is de staat van je andere velg? anders rij je dalijk met 1 zo goed als nieuw uitziende velg rond en 3 gewoon schone velgen ... is ook geen gezicht
Ze waren (met de nadruk op waren) allemaal nog goed. alleen de rand is beschadigde rest niet. Damn 10 dgn kwijt voor 1 beschadigde rand zou wel ruk zijn...Woon in West-brabant btw.
Bij de velgen dokter moet je een afspraak maken .Daarna neem je gewoon je velg(en) mee en die worden dan gerepareert .Duur 5 werk dagen.Mijn velgen (speedline schoepvelgen) gaan in juli ook naar de velgen dokter worden gestraalt,gespoten en gepolijst voor +/- 72 euro
We hadden daar 4 velgen heen gebracht met lichte stoeprand schade , hij zou dat maken en spuiten .
Na 6 werkdagen waren ze klaar, de velgen waren stoeprand schade vrij maar lelijk en slecht gespoten.
Overal in de hoekjes van de velgen zaten druppels en [sinaasappel] bultjes.
Hij vond het wel meevallen , dus wij toch maar gewoon de velgen op de auto gelegd, en daar hadden we spijt van .
Na een paar weken kregen we de velgen met geen mogenlijkheid meer schoon, al het remstof was in die bultjes gaan zitten.
De conclusie van de velgendokter was dat wij de velgen nooit wasten ,waarop wij meteen zeiden elke week.
Toen zei hij Oo dan is het ingebrand remstof , dan moet je andere remblokjes monteren .
zo gezegd zo gedaan , maar het werd niet beter dus weer terug , en gevraagd of hij ze opnieuw wilde spuiten dit wilde hij wel doen tegen betaling .
Uiteindelijk wilde hij de voorste 2 gratis spuiten , wij brachten ze alle 4 .uitendelijk heeft hij ze alle 4 gratis gespoten.
En nu is dat al weer een tijdje geleden dat hij ze voor de 2e keer heeft gespoten , het is veel beter als de eerste keer maar nu laat de lak weer los op de velg...
Wij gaan er niet meer heen we zoeken wel iemand anders.
bij wheeltrim in Nijkerk hanteren ze een vaste prijs voor reparatie (was geloof ik 175 gulden)maar je maakt een afspraak, brngt je velg en 3 uur later kan je hem weer ophalen! maar dit was alleen reparatie, dus niet met spuiten ofzo... succes