Ja, ik het, het is dom maar een vriend van mij zei dat dat zo ging. Het typeplaatje is nog heel, dus ik denk dat ik hem er maar weer terug op plak.
Of hebben jullie nog andere ideeen?
Groeten Bart
[19] typeplaatje op achterkant verwijdert, nu 5 gaatjes.
-
- Contacteer:
dichtplamuren en spuiten natuurlijk, simpel.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
ja, dat snap ik.-Ray- schreef:dichtplamuren en spuiten natuurlijk, simpel.
maar da kost toch aardige knaken en als ik dat zou doen haalde ik ook gelijk het slot eraf.
Wat kost dat trouwens ongeveer. (alleen de kofferbak)
spuiten, want die is niet zo groot.
-
- Contacteer:
Ik heb de oude nog, deze is nog heel.Jasper clio 16v schreef:plak er een nieuwe op ?
Ik wilde alleen weten of er iemand is die een ander idee heeft?
-
- Contacteer:
Als ik hem dan toch ga spuiten,
haal ik ook het slot eraf.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe moet ik de kofferbak dan nog open maken. Of kan dit helemaal niet
Lijkt me wel veel mooier, zonder slot.
Maar moet wel haalbaar zijn.
Ze zeiden dat er al topics over waren, maar heb deze niet kunnen vinden.
haal ik ook het slot eraf.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe moet ik de kofferbak dan nog open maken. Of kan dit helemaal niet
Tip van flip,bartuitlauwe schreef: Maar nu vroeg ik mij af, hoe moet ik de kofferbak dan nog open maken. Of kan dit helemaal niet
1: Je kunt je kofferbak open maken alla honda. Die heeft een hendeltje bij de bestuurdersstoel zitten waarmee je een kabel aantrekt die het slot open trekt en daardoor je kofferbak open maakt
2: Een electrmagneet die een kabel aantrekt (autostyle :-* of iets dergelijks) Zelfde principe als honda maar dan electrisch. Je kunt dan een knopje maken op je dashboard of zo
3: weer die electromagneet maar dan op afstandsbediening. Is luxer maar ook mooier.
Nu vraag je je vast af hoe je de kofferbak open krijgt? Nou als je bedient dan trek je de kofferbakslot los en komt de kofferbak een stukje omhoog. Deze klemt nu niet meer en zit los van het slot. Je kunt dan je kofferbak d.m.v. de spoiler of onder de rand van de kofferklep open doen. Piece of cake. Arnold (nog niet forum aktief) heeft dit bij zijn clio en werkt perfect. Alleen werkt het bij hem ietsje te goed

There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Oke thanks.catrinus schreef:Tip van flip,bartuitlauwe schreef: Maar nu vroeg ik mij af, hoe moet ik de kofferbak dan nog open maken. Of kan dit helemaal niet
1: Je kunt je kofferbak open maken alla honda. Die heeft een hendeltje bij de bestuurdersstoel zitten waarmee je een kabel aantrekt die het slot open trekt en daardoor je kofferbak open maakt
2: Een electrmagneet die een kabel aantrekt (autostyle :-* of iets dergelijks) Zelfde principe als honda maar dan electrisch. Je kunt dan een knopje maken op je dashboard of zo
3: weer die electromagneet maar dan op afstandsbediening. Is luxer maar ook mooier.
Nu vraag je je vast af hoe je de kofferbak open krijgt? Nou als je bedient dan trek je de kofferbakslot los en komt de kofferbak een stukje omhoog. Deze klemt nu niet meer en zit los van het slot. Je kunt dan je kofferbak d.m.v. de spoiler of onder de rand van de kofferklep open doen. Piece of cake. Arnold (nog niet forum aktief) heeft dit bij zijn clio en werkt perfect. Alleen werkt het bij hem ietsje te goed
Ik zal het eerst eens uitproberen, met zo'n kabeltje.
Kijken of dat een beetje werkt.