Hee JG,
Is je Renault 4 al helemaal klaar?
Rij je er nog steeds mee op en neer naar je werk??
Gr
Bas
Hallo,
Ik wist niet dat je een R4 had JG. Mijn broertje heeft er ook 2. Eentje gaat hij waarschijnlijk verkopen. Vandaag heeft hij de andere met een autoambulance bij ons opgehaald. Hij moet hem weer een beetje oplappen. Het is er wel een met een R5 alpine turbo blok en 5 bak. Dat gaat pas echt snel.
Later
Ik wist niet dat je een R4 had JG. Mijn broertje heeft er ook 2. Eentje gaat hij waarschijnlijk verkopen. Vandaag heeft hij de andere met een autoambulance bij ons opgehaald. Hij moet hem weer een beetje oplappen. Het is er wel een met een R5 alpine turbo blok en 5 bak. Dat gaat pas echt snel.
Later
-
hmm nog niet klaar moet nog lassen ... btw wie kan hier een beetje fatsoenlijk lassen en wil mij helpen:?// groetjes jg .. btw heb de 25 GTXrijd fijn
-
nou ja op mn werk hebben ze daar geen zin in joh is hun merk niet dus maar de oproep
wie kan er aardig lassen en wil mij helpen??/ groetjes jangeert

-
een paar plekje aan de bodem is nog te doen... achter en onder de motorkap nog 2 stukjes.. moet gebeuren op mn werk denk ik want daar heb ik apparatuur... groetjes jg .. en laat maar even horen of hij wil zou perfect zijn!!
Hoi JG,
Ik heb het ff gevraagd, maar hij heeft geen tijd. (Hij is druk met zijn eigen auto's bezig). Sorry. Waarom willen ze het op je werk niet doen ? Een auto is toch een auto. En een R4 is natuurlijk helemaal toppie. Of snappen ze dat niet. Rijden zeker in een klapperjap of zo'n sloom stukje duitse degelijkheid. Weet je anders niet een andere goedkope garage waar ze dat ff kunnen doen.
Met vierlijke groeten
Arjen
Ik heb het ff gevraagd, maar hij heeft geen tijd. (Hij is druk met zijn eigen auto's bezig). Sorry. Waarom willen ze het op je werk niet doen ? Een auto is toch een auto. En een R4 is natuurlijk helemaal toppie. Of snappen ze dat niet. Rijden zeker in een klapperjap of zo'n sloom stukje duitse degelijkheid. Weet je anders niet een andere goedkope garage waar ze dat ff kunnen doen.
Met vierlijke groeten
Arjen
-
Hihi ja ze rijden in een Mercedes 190 (2x) en eentje in een mazda 323 1.8
(
en eentje in een bmw 320
dus dan weet je t wel waaardellooss
heb mn vader bijna om voor een 25 hihi

en eentje in een bmw 320
dus dan weet je t wel waaardellooss
heb mn vader bijna om voor een 25 hihi