Dat is 100% zeker, ik blijf het maar controleren, maar mijn 5je heeft nog nooit zowat een druppel olie gebruikt.. Dit was al zo bij de vorige eigenaar zo.
Daarom kom ik er maar niet uit wat het is
[R5GTT]Luchtinlaat slang gescheurd.
-
don't be a fool, wrap your tool
-
Waar zit de oliesensor bij een GTT?.. het lijkt me dat die onderop het blokje zit, ik heb al even gekeken maar kon het niet zo snel vinden..
Hebben jullie een routebeschrijving
voor me??
Hebben jullie een routebeschrijving

-
- Moderator
- Car: MB
hmm, was dat niet die sensor die schuin onder je peilstok zit, ik d8 van wel. Die kabel loopt iig door de grote stekker heen bij je linker(bestuurderskant)koplamp. In deze stekker wil de verbinding ook wel eens slecht zijn door corosie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Ik heb net even mijn motor gestart en mijn oliedop eraf gehaald..
Ik heb hem heelll even laten lopen, maar volgens mij kwam er geen olie in mijn blokkie.. Kan het zijn dat mijn oliepomp aan vervanging toe is? Ik weet mijn oliepomp ook niet zo snel te vinden
Ik heb hem heelll even laten lopen, maar volgens mij kwam er geen olie in mijn blokkie.. Kan het zijn dat mijn oliepomp aan vervanging toe is? Ik weet mijn oliepomp ook niet zo snel te vinden
-
- Contacteer:
hoe is je oliedruk? dan kan je zien of je pomp aan vervanging toe is....
-
ter hoogte van mijn olievuldop??... dan zou ik er van boven al bijkunnen. volgens mij heb ik weer eens een verkeerde beeldvorming.
Maar Martijn volgens mij is mijn oliedruk wel goed..
tenminste hij is weer helemaal omhooggelopen, terwijl voordat ik die slang erop heb gezet dat ie beneden bleef hangen.
Maar Martijn volgens mij is mijn oliedruk wel goed..
tenminste hij is weer helemaal omhooggelopen, terwijl voordat ik die slang erop heb gezet dat ie beneden bleef hangen.
Laatst gewijzigd door GTT__Geert op wo 21 mei 2003 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
hij zit wel in je blok.....dus de carterpan moet eraf...
-
Dat zou dus wel heellll erg vervelend zijn als die kapot is, want anders moet ie op de brug en zelf de oliepomp vervangen is ook niet erg makkelijk..
Ik zal eerst nog even die stekkertjes die links onder mijn peilstok controleren, maar ik denk niet dat dat het probleem is.
Voor de rest zijn er geen mogelijkheden om te checken of mijn oliepomp echt is overleden?
Ik zal eerst nog even die stekkertjes die links onder mijn peilstok controleren, maar ik denk niet dat dat het probleem is.
Voor de rest zijn er geen mogelijkheden om te checken of mijn oliepomp echt is overleden?

-
- Contacteer:
oliedruk is oliedruk, het kan ook veroorzaakt worden door je bedrading (kortsluiting of los contact), gewoon even je stekkers daar voor lostrekken en met contactspray inspuiten!
-
Oke even een up date van het nog niet opgeloste probleem..
Ik heb gister de stekker van mijn oliepeilmeter er even afgehaald en daarbij schoot er een draadje los uit die gare stekker. Nu heb ik vandaag 2 splinternieuwe contactjes erop gezet en hij doet het weer..!
Hetzelfde wil ik gaan doen bij mijn oliedrukmeter.
Nu heb ik hier nog wel een vraagje over. Onder mijn oliedrukmeter zijn 2 contactjes aangesloten. Nu heb ik 1 van die contactjes eraf gekregen, maar de lampjes blijven gewoon branden.. zowel van mijn oliedrukmeter als het olielampje zelf. Hoort dit wel zo? ik dacht dat als ik er 1 contact af haal dat er dan in ieder geval 1 lampje uit moest gaan??
Ik heb gister de stekker van mijn oliepeilmeter er even afgehaald en daarbij schoot er een draadje los uit die gare stekker. Nu heb ik vandaag 2 splinternieuwe contactjes erop gezet en hij doet het weer..!
Hetzelfde wil ik gaan doen bij mijn oliedrukmeter.
Nu heb ik hier nog wel een vraagje over. Onder mijn oliedrukmeter zijn 2 contactjes aangesloten. Nu heb ik 1 van die contactjes eraf gekregen, maar de lampjes blijven gewoon branden.. zowel van mijn oliedrukmeter als het olielampje zelf. Hoort dit wel zo? ik dacht dat als ik er 1 contact af haal dat er dan in ieder geval 1 lampje uit moest gaan??
-
- Contacteer:
olieDRUKmeter bepaald de druk, en niet het niveau.....