Als je een zwaardere amp neemt dimmen je lichtjes niet meer bij de bas-inslagen..zeker bij een Gelaccu is dat probleem snel verholpen.. en amp/h zegt niet zoveel over de grote.. des te meer over het gewicht.. want die dingen zijn niet te HUFFEN
On 2002-04-03 23:34, JBL-GT-Turbo
wrote:
Als je een zwaardere amp neemt dimmen je lichtjes niet meer bij de bas-inslagen..zeker bij een Gelaccu is dat probleem snel verholpen.. en amp/h zegt niet zoveel over de grote.. des te meer over het gewicht.. want die dingen zijn niet te HUFFEN
ik moet dus duidelijk een andere accu want mijn lichtjes knipperen dus wel bij basinslagen
On 2002-04-03 23:39, Clio16Vrm wrote:
ik moet dus duidelijk een andere accu want mijn lichtjes knipperen dus wel bij basinslagen
Moet jij dan niet een powercap hebben? werkt als een batterij tussen je versterker en je accu. zo voorkom je dat je accu en dymano kapot gaan en je muziek klinkt strakker ook!
Moet jij dan niet een powercap hebben? werkt als een batterij tussen je versterker en je accu. zo voorkom je dat je accu en dymano kapot gaan en je muziek klinkt strakker ook!
zoiets heet gewoon een condensator hoor, en het beste kan je er een hebben van 1 Fahrad
zoiets heet gewoon een condensator hoor, en het beste kan je er een hebben van 1 Fahrad
Ik zat net eens te denken, ik heb nu witte tellerplaten, en als ik nou in het zonneklepje wat boven de tellers zit een klein blacklightlampje maak, maar wel zodat je het niet kunt zien zitten. Zou dat een mooi effect geven of moet je dan toch meerdere lampjes gebruiken om de tellers gelijkmatig te verlichten?
persoonlijk ben ik niet zon blacklight/neon fanaat maar dit leek me opzich wel grappig.
Zijn er hele kleine blacklight lichtjes te koop of wat kan ik hiervoor het beste gebruiken. Ik wil het wel hebben zodat je de lampjes zelf niet kunt zien zitten.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Ik heb ook een tijdje blacklight gehad met witte wijzerplaten.
Dat zag er gaaf uit.
Ik had een blacklight balkje gekocht met een 12V trafo erbij. De balk had ik verzonken in het 'zonneklepje' boven de wijzerplaten.
Wou mooi, maar ik denk dat mijn dynamo niet helemaal goed was, want na een paar dagen werd het licht minder, en opeens kwam er rook uit mijn dashboard. Trafo kapot.......
weet er eigenlijk iemand wat de boete is voor illegale verlichting? Bedoel geen neon onder de auto, maar heb t een en ander in me hoedenplank zitten (zie me avatar) en als ik die savos aan heb wordt me auto van binnen wel lichtelijk blauw, ook vanaf buiten te zien...Ze zullen me er wel op kunnen pakken en ik heb t ook altijd aan staan (wel schakelaar voor t geval dat ) maar toch benieuwd hoeveel t kost als ze me een keer pakken...
Volgens mij is er voor verkeerd licht voeren 1 bedrag. Ik was voor mistlicht voeren 57 euro kwijt, alleen weet ik niet of je met 'sfeerverlichting' het hele zaakje mag inleveren.