Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Moet eigenlijk nog een paar dingetjes weten...misschien dat jullie kunnen helpen aangezien rob of tom er niet zijn...
1. Twas om 12.00 u starten, toch?
2. Hoe lang is het rijden naar Donker Salland?
3. Hoe lang duurt t om de route te rijden?
4. Hoe laat vertekken jullie allemaal?
thoompie schreef:oke dan weet ik dat, dan ben ik er ook rond die tijd!
groetjes robbie
rijd je zondag de tourtocht?
iig wel vet dat je komt de 30e Ik kom dus wat later, maar ja...nix aan te doen...
Kom je trouwens in je uniform? Zou ik niet doen, dan zien we je niet staan vanwege je schutkleur van jezelf en je auto
Moet eigenlijk nog een paar dingetjes weten...misschien dat jullie kunnen helpen aangezien rob of tom er niet zijn...
hoezo, zijn zijn er niet??
12.00 uur daar aanwezig zijn ja
ongeveer een ruim uurtje rijden denk ik vanuit Nijmegen
route is rond de 160km. Vrij lang dus, daar ben je wel een paar uurtjes mee bezig
......
1. ja
2. ongeveer 3/4 uur reken 1 uur als je met ons mee rijd, ivm. ophalen
3. 160 km = uur of 3-4 lekker rustig alle tijd toch?
4. nog niet afgesproken. voorstel: 10.15/10.30 uit nijmegen? paskie (Arnhem)ophalen, mij ophalen(esso, velp) en dan naar omgeving deventer.
@Tom, met niet aanwezig bedoelde ik dat jullie ten tijde dat ik de post plaatste niet aanwezig waren op het forum en ik het ff snel wilde weten...
Daar bij komt: ik weet nog niet helemaal zeker of ik meerijd. Ik rijd namelijk als ik wel ga samen met mijn vrouwelijke wederhelft, maar we moeten aan het eind van de middag weg, dus ff kijken of t allemaal passend te maken is Maar als ik meerij, wil ik graag met jepper enz meerijden
1. ja
4. nog niet afgesproken. voorstel: 10.15/10.30 uit nijmegen? paskie (Arnhem)ophalen, mij ophalen(esso, velp) en dan naar omgeving deventer.
Voor 4. sta ik nog open voor andere suggesties.
Gr.Frits
is goed ik ben rond 10:15 bij jesper als die dat goed vindt.
Wie:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Jeppert - Clio 16v Grand Prix
Johan - Clio 16v
Rob - Clio 16v
Paskie Clio 16v
Haas - Clio S
Robbie - Clio
Rory - Clio II 16v
weet niet wat dingen kosten, als het een appel en een ei is dan zou ik even nieuwe bestellen. kost het echt veel geld dan zou ik eerst een kijken of ze nog goed zijn
Bij mij zat de bovenste echt helemaal vastgerot, ding draaide echt voor geen meter, je auto gaat er ook veel zwaarder door sturen. Ik heb mijn oude lager dik in het vet gezet, loopt weer als een trein. Lagersetje per poot kost geloof ik 80,- exc.
1. ja
Voor 4. sta ik nog open voor andere suggesties.
Gr.Frits
is goed ik ben rond 10:15 bij jesper als die dat goed vindt.
staat dit al vast jongens?
Jesper laat ons ff weten waar/wanneer we afspreken
Merijn schreef:Ik ben benieuwd of ik enig verschil ga merken, maar dat horen jullie wel. Ze schijnen wat minder stug te zijn.
Is het aan te raden om meteen het toplager te vervangen?
Ik zou wel meteen de toplagers vernieuwen ja.
Ik had voor de mijne iets van 32,- betaald, voor 2 stuks dus.
Toen ik mijn schroefset eronder gooide had ik ook gelijk de toplagers vervangen, was maar goed ook want eentje lag er in 3 stukken.
Voor dat geld zou ik gewoon nieuwe erin stoppen of het moet zijn dat ze nog gewoon goed zijn.