Past 1.4 energy blok in mijn Express??

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Michiel

Momenteel ligt er in mijn Express een 1.1 benzine blok met onderliggende nokkenas. Nu kan ik een 1.4 energy blok kopen met bovenliggende nokkenas (geen c motor). Ik hoorde al dat het niet precies hetzelfde was als mijn 1.1 en dat er enige aanpassingen voor nodig zijn om het toch voor elkaar te krijgen. Heeft iemand hier al ervaring mee? En wat zal er zoal moeten worden aangepast??
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

ik heb ook al een thread daar over gemaakt, maar dan over een express diesel. er wordt daar gesproken over het er in zetten van benzinemotoren, heb je daar ook al gekeken? staat ook in nl.techniek.motor, de naam is "[express] andere motor". waarschijnlijk krijg je hier dan ongeveer dezelfde antwoorden.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Een groot voordeel. je hebt al benzine dus daar kunnen ze al niet meer over vallen bij de APK :wink:

Verder geen idee.

GR.Frits
Michiel

DoubleYou schreef:ik heb ook al een thread daar over gemaakt, maar dan over een express diesel. er wordt daar gesproken over het er in zetten van benzinemotoren, heb je daar ook al gekeken? staat ook in nl.techniek.motor, de naam is "[express] andere motor". waarschijnlijk krijg je hier dan ongeveer dezelfde antwoorden.
Gaat mij echt alleen of er grote aanpassingen nodig zijn; kan me er iets bij voorstellen dat er alleen motorsteunen hoeven worden overgezet?
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Anonymous

ISt ook een carb motortje? FF motorsteunen is niet zo heel ff gedaan heej. Bak krijg je erbij tioch? Denk ook ff aan aandrijfassen en kabelboompje...
Plaats reactie