Pinkstermeeting Gronau Duitsland.
Count me in.
RJ.
RJ.
-
Het is inderdaad vlakbij Enschede.
-
Ik ga ook.
koel, kenne we noord-holland ff goed vertegenwoordigen 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
uiteraard 

vanuit enschede nog geen half uurtje geloof ik 

1200?
-
Zal ik me dan net zoals vorig jaar dan maar beschikbaar stellen om alles te regelen :
- tijden
- afspreekpunt (en ik kan nu al zeggen, cinestar en diekman vallen af omdat die 2 echt een eind uit de richting liggen en moeilijk te vinden, helemaal Diekman)Verzamelpunt kunnen we het beste die van vorig jaar nemen. Daar kunnen we makkelijk 50 auto's kwijt om te wachten en dan in 1 stoet richting meeting.
Ik weet van de meeting eigenlijk het meeste af (wel een beetje ego zo, maar ja)
- tijden
- afspreekpunt (en ik kan nu al zeggen, cinestar en diekman vallen af omdat die 2 echt een eind uit de richting liggen en moeilijk te vinden, helemaal Diekman)Verzamelpunt kunnen we het beste die van vorig jaar nemen. Daar kunnen we makkelijk 50 auto's kwijt om te wachten en dan in 1 stoet richting meeting.
Ik weet van de meeting eigenlijk het meeste af (wel een beetje ego zo, maar ja)
-
En het is de Gronau met postleitzahl(postcode)beginnende met 485..
Misschien is het wel iets om zaterdagavond te komen voor de meesten. Ik weet een erg goede camping voor weinig geld bijna bij het verzamelpunt van vorig jaar.
Dan kunnen we zaterdagavond naar INDEX of ZAK (van die extreem grote megadiscotheken in Duitsland net over de grens)... vorig jaar zijn ik en Paul(twingoturbo)+ vriendin, Stefan naar ZAK geweest. Daarom zagen we er ook zo onwijs kapot uit de volgende dag
Drank erg goedkoop

Misschien is het wel iets om zaterdagavond te komen voor de meesten. Ik weet een erg goede camping voor weinig geld bijna bij het verzamelpunt van vorig jaar.
Dan kunnen we zaterdagavond naar INDEX of ZAK (van die extreem grote megadiscotheken in Duitsland net over de grens)... vorig jaar zijn ik en Paul(twingoturbo)+ vriendin, Stefan naar ZAK geweest. Daarom zagen we er ook zo onwijs kapot uit de volgende dag

Laatst gewijzigd door Nick (germanstyle) op wo 21 mei 2003 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ik dacht al waar blijft onze 7/8 duitser 

-
Ja, waar duits gepraat wordt, ben ik-Ray- schreef:ik dacht al waar blijft onze 7/8 duitser

met de goeie ideeen-Ray- schreef:ik dacht al waar blijft onze 7/8 duitser

kamperen jongens?
-
Ja dat is zo, maar dat is wel ver weg ... en de jongens moeten 's nachts ook nog de weg terug kunnen vinden ... dus ZAK of INDEX zou mooi zijndtune_stefan schreef:Btw, discotheek AURA is vele malen beter dan Zak of Index, tenminste dat vind ik![]()
Kom op jongens .... allemaaaaaaaaal kamperen!!!
Allemaal verdwaalde renaultjes, ik zie het zo voor mijNick (germanstyle) schreef:Ja dat is zo, maar dat is wel ver weg ... en de jongens moeten 's nachts ook nog de weg terug kunnen vinden ... dus ZAK of INDEX zou mooi zijndtune_stefan schreef:Btw, discotheek AURA is vele malen beter dan Zak of Index, tenminste dat vind ik![]()
Kom op jongens .... allemaaaaaaaaal kamperen!!!

-
Zooo, en ik was goed naar de kl#te!Nick (germanstyle) schreef:En het is de Gronau met postleitzahl(postcode)beginnende met 485..
Dan kunnen we zaterdagavond naar INDEX of ZAK (van die extreem grote megadiscotheken in Duitsland net over de grens)... vorig jaar zijn ik en Paul(twingoturbo)+ vriendin, Stefan naar ZAK geweest. Daarom zagen we er ook zo onwijs kapot uit de volgende dagDrank erg goedkoop
![]()