Je moest eens weten hoe veel ik er hier niet vermeld..

En ik drie GTT's en 2 19 16V's elke dag?Steven (Fiets) schreef:Zal ik dan elke dag me eigen GTT gaan spotten en vermelden?
Grote kans dat ik dat was.Merijn schreef:Gisteravond gespot:
- Lokatie: Op een snelweg rond Breda richting Gorinchem
- Model: Clio 16V
- Kleur: Blauw?
- Kentken: SL-TL-28 (of iets dergelijks)
- Tuning: geen idee, ging te snel, ik haalde 'm in.
- Bijzonderheden: Geen idee!
RO 16v schreef:Vanmiddag gespot bij Veban een Willy zonder motor en bak, stond wel een nieuwe bak naast, van wie zou die nou zijn.
Nieuw of gereviseerd?jean-paul schreef:tja,het is een prijzig grapje maar het moet nu eenmaal.....maar nu is alles nieuw
Er staat er hier 1 al tijden te koop bij een handelaar.iMAGE schreef:OK, ok, geen Renault, maar toch.
Zondagmiddag in Zutphen, 2 DeLoreans. Later die middag nog 1, waarschijnlijk 1 van die 2 van eerder.
Michael J. Fox heb ik niet gezien.
[img]http://www.nt.net/~mcutting/images/03-08sep2002.jpg[/img]
De motor wordt meestal aangeduid als een PRV6 de Europese versie van de Volvo 6-cylinder sports engine. Deze motor is gezamenlijk ontworpen door de partijen Peugeot, Renault, and Volvo (vandaar de naam). De basis van de motor is gelegd vanuit de Volvo B28F (betekent waarschijnlijk 2.8 liter fuel injected). Er zijn echter wel enkele subtile wijzigingen aangebracht aan de motor, welke te maken hebben met de aangesloten systemen. De motor is uitgerust met een Bosch K-Jetronic injectie-systeem.Steven (Fiets) schreef:
En ze zijn toch een beetje Renault, want rara van wie het blok afkomstig is?
sorry mensen, beetje laat... maarre ik zat bij rene(mr.tx) op zn site bij de RTC meeting pics te kijken , en hier stond deze auto op zoals ik beschreef.....dit was m zeker weten..Chris schreef:Dennis heeft toch geen RS?-Ray- schreef:dennismarkus16v schreef:gister gespot bij stoplicht bij alblassedam/H.I ambacht, waarschijnlijk door omleiding snelweg
auto: zeer brute clio RS
Staat: zzzzeeeer netjes
kenteken: helaas
kleur: licht blauw metallic met F&F striping over de zijkant
bijzonderheden: vette bumpe, vette velge, lexuslook 8erlichten, biggie spoiler.