Dit is een leuk kado!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
HotShot

Enige tijd geleden was ik jarig. Mijn jongste broertje gaf toen aan dat hij bezig was met een kado voor mij, maar dat het nog wel even kon duren.

Vandaag het kado ontvangen:
[img]http://www.improve-tuning.nl/images/luchtfilterhuis.jpg[/img]

Niet verkeerd dacht ik! :)

P.S. DIT IS EEN VERCHROOMD LUCHTFILTERHUIS!!!
Laatst gewijzigd door HotShot op ma 19 mei 2003 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Floris
Contacteer:

Och wat leuk! Eindelijk je eigen koffiemok! :D
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Floris schreef:Och wat leuk! Eindelijk je eigen koffiemok! :D
:lol:
-Matthy-

'T kan ook aan mij liggen, maar ik zie echt niet wat 't nou moet voorstellen :)
Clio 16V=Alive again!
Chrisv

-Matthy- schreef:'T kan ook aan mij liggen, maar ik zie echt niet wat 't nou moet voorstellen :)
Haha dat heb ik ook, ik dacht ik wacht mooi af tot het gezegd word :lol:
some people are alive only because it's illegal to kill them
canonballman

verchroomd luchtfilterhuis van een 5 GTT
-Matthy-

:lol:

edit: ah, ok dan
Clio 16V=Alive again!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Chrisv schreef:
-Matthy- schreef:'T kan ook aan mij liggen, maar ik zie echt niet wat 't nou moet voorstellen :)
Haha dat heb ik ook, ik dacht ik wacht mooi af tot het gezegd word :lol:
:lol: ik heb het zelfde ik denk ik zeg maar nix :lol:
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

DAMN.

Ik zou maar zuinig zijn op zo'n broertje!

Ik ben zelf niet helemaal weg van al die glimmend-verchroomde-onderdelen, maar het ziet er gelikt uit!

En ik heb toch liever zoiets voor in mn auto dan het eeuwige zakkie softdrugs... :(

Kan ik je broertje 6 september misschien effies "lenen" :wink: :lol:
HotShot

Een oog test! Diegene die het niet in één keer zag dient zich niet langer op de openbare weg te begeven. :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ziet er mooi uit... Ik zag eerst ook nie wat het was, maar nu ik het weet zeg ik 'och jaaaaa'... :wink:
HotShot

spir@l schreef:DAMN.
Ik ben zelf niet helemaal weg van al die glimmend-verchroomde-onderdelen, maar het ziet er gelikt uit!
Ik hou zelf ook niet van al te veel kermis aan de auto. Het kleppendeksel en het luchtfilterhuis zijn nu verchroomd. Daar zal het bij moeten blijven. De Samco slangen zullen daarintegen gewoon zwart moeten worden, omdat het anders (naar mijn mening) TE gaat worden.
Steven
Car: M536

Ik dacht dat jij gestopt was met je GTT project en je volledig op je 924Turbo gestort was?
HotShot

Steven (Fiets) schreef:Ik dacht dat jij gestopt was met je GTT project en je volledig op je 924Turbo gestort was?
Ho,ho, het is een 944 turbo! Daar ben ik momenteel mee aan het afronden. Ik verwacht nog één maand nodig te hebben en dan is de 944 weer op de weg.

Vervolgens gaan we beginnen met (alweer) een GTT. Hier ben ik onlangs tegenaan gelopen. Kon de een GTT kopen zonder blok (maar met bak) en de staat was verbazingwekkend goed. Ik begrijp nog steeds niet waarom aan één kant de dorpel enigszins is aangetast, maar dat schijnt met pekel te maken te hebben.
Steven

Ehm ik wilde toch echt 944 typen? Hmm stomme vingers :)

Wat moet de 944 gaan ophoesten? En heb je je oude blok nog liggen, wat in deze GT komt?
gille
Contacteer:

HotShot schreef:
Steven (Fiets) schreef:Ik dacht dat jij gestopt was met je GTT project en je volledig op je 924Turbo gestort was?
Ho,ho, het is een 944 turbo! Daar ben ik momenteel mee aan het afronden. Ik verwacht nog één maand nodig te hebben en dan is de 944 weer op de weg.

Vervolgens gaan we beginnen met (alweer) een GTT. Hier ben ik onlangs tegenaan gelopen. Kon de een GTT kopen zonder blok (maar met bak) en de staat was verbazingwekkend goed. Ik begrijp nog steeds niet waarom aan één kant de dorpel enigszins is aangetast, maar dat schijnt met pekel te maken te hebben.
kun je die injektor's nie missen,je krijgt er van een 21Turbo 8) 8) 8)
HotShot

Ik heb nog een blok (en nog één). In eerste instantie komt er een gewoon/standaard blok in te liggen terwijl het andere blok wordt aangepast. Hoe en wat ben ik nog niet uit. Dat komt nog wel.

De Porsche zal in eerste instantie nog niet zo gek veel extra ophoesten. Standaard 220pk, zal nu ergens in de buurt van de 240pk zitten. Ik verwacht echter in de zomer een setje te bestellen (chips + andere luchthoeveelheidsmeter) waarmee het geheel tegen de 300pk gaat leveren. (0 tot 100km/u in ± 5 seconden).
Steven

Kijk, dan zit er echt gang in :)
HotShot

gille schreef:kun je die injektor's nie missen,je krijgt er van een 21Turbo 8) 8) 8)
Moeten het 944 turbo injectoren zijn? Ik kan namelijk nog 4 injectoren van een "gewone" 944 voor je regelen!
gille
Contacteer:

HotShot schreef:
gille schreef:kun je die injektor's nie missen,je krijgt er van een 21Turbo 8) 8) 8)
Moeten het 944 turbo injectoren zijn? Ik kan namelijk nog 4 injectoren van een "gewone" 944 voor je regelen!
nope van de turbo,meer debiet dan die van de 21T,ik heb al eens set,maar ik wil er nog setje bij,vermits ik met een projekt bezig ben
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dat ziet er niet verkeerd uit zeg :)
JW

HotShot, ik had nooit van jou verwacht dat jij van dit soort spul op je 5 monteerd. Maar nu toch je zo bezig bent, heb ik nog wel een mooie tankdop voor je liggen die voorzien is van een zeeeer mooie sticker! Misschien iets voor jou?
HotShot

JW schreef:HotShot, ik had nooit van jou verwacht dat jij van dit soort spul op je 5 monteerd. Maar nu toch je zo bezig bent, heb ik nog wel een mooie tankdop voor je liggen die voorzien is van een zeeeer mooie sticker! Misschien iets voor jou?

:D :D :D

Nee dank je, dat wordt me te veel kermis!

Van buiten zal de 5 zondermeer standaard blijven, met uitzondering van de velgen.
HotShot

Ik kan overigens wel even toelichten waarom ik deze verchroomde dingen wel monteer, terwijl ik normaal geen voorstander ben van kermis op de auto.

Het kleppendeksel had mijn (andere) broertje op zijn GTT zitten. Toen deze werd verkocht hebben we het kleppendeksel vervangen door een standaard kleppendeksel. Ik mocht het kleppendeksel hebben. Nadat ik deze gemonteerd had vond ik het wel leuk staan, dus laat ik het zitten. Het combineert overigens erg goed bij de zwart gespoten hitte schilden om het uitlaatspruitstuk en het inlaatspruitstuk.

Op de GTT kun je heel makkelijk een open luchtfilter monteren, maar dat resulteerd veelal in verlies aan vermogen door de warmere lucht die wordt aangezogen. Dit kan worden opgelost door bv. het luchtfilter achter de linker koplamp te plaatsen.
Ik heb er voor gekozen om de standaard opzet van het luchtfilterhuis te bewaren en er voor te zorgen dat er meer lucht in komt dan normaal gesproken. Door het luchtfilterhuid ook nog eens te verchromen zal re temperatuur binnen in het luchtfilterhuis lager blijven.
Floris
Contacteer:

ondanks alles wil ik spontaan ook een broertje hebben die wel wat geld voor mij over heeft! :D
Ik vind het wel stoer, nog nooit een origineel luchtfilterhuis gezien in het chroom. trendsetter zullen we maar zeggen! :lol:
Plaats reactie