spir@l schreef:DAMN.
Ik ben zelf niet helemaal weg van al die glimmend-verchroomde-onderdelen, maar het ziet er gelikt uit!
Ik hou zelf ook niet van al te veel kermis aan de auto. Het kleppendeksel en het luchtfilterhuis zijn nu verchroomd. Daar zal het bij moeten blijven. De Samco slangen zullen daarintegen gewoon zwart moeten worden, omdat het anders (naar mijn mening) TE gaat worden.
Steven (Fiets) schreef:Ik dacht dat jij gestopt was met je GTT project en je volledig op je 924Turbo gestort was?
Ho,ho, het is een 944 turbo! Daar ben ik momenteel mee aan het afronden. Ik verwacht nog één maand nodig te hebben en dan is de 944 weer op de weg.
Vervolgens gaan we beginnen met (alweer) een GTT. Hier ben ik onlangs tegenaan gelopen. Kon de een GTT kopen zonder blok (maar met bak) en de staat was verbazingwekkend goed. Ik begrijp nog steeds niet waarom aan één kant de dorpel enigszins is aangetast, maar dat schijnt met pekel te maken te hebben.
Steven (Fiets) schreef:Ik dacht dat jij gestopt was met je GTT project en je volledig op je 924Turbo gestort was?
Ho,ho, het is een 944 turbo! Daar ben ik momenteel mee aan het afronden. Ik verwacht nog één maand nodig te hebben en dan is de 944 weer op de weg.
Vervolgens gaan we beginnen met (alweer) een GTT. Hier ben ik onlangs tegenaan gelopen. Kon de een GTT kopen zonder blok (maar met bak) en de staat was verbazingwekkend goed. Ik begrijp nog steeds niet waarom aan één kant de dorpel enigszins is aangetast, maar dat schijnt met pekel te maken te hebben.
kun je die injektor's nie missen,je krijgt er van een 21Turbo
Ik heb nog een blok (en nog één). In eerste instantie komt er een gewoon/standaard blok in te liggen terwijl het andere blok wordt aangepast. Hoe en wat ben ik nog niet uit. Dat komt nog wel.
De Porsche zal in eerste instantie nog niet zo gek veel extra ophoesten. Standaard 220pk, zal nu ergens in de buurt van de 240pk zitten. Ik verwacht echter in de zomer een setje te bestellen (chips + andere luchthoeveelheidsmeter) waarmee het geheel tegen de 300pk gaat leveren. (0 tot 100km/u in ± 5 seconden).
HotShot, ik had nooit van jou verwacht dat jij van dit soort spul op je 5 monteerd. Maar nu toch je zo bezig bent, heb ik nog wel een mooie tankdop voor je liggen die voorzien is van een zeeeer mooie sticker! Misschien iets voor jou?
JW schreef:HotShot, ik had nooit van jou verwacht dat jij van dit soort spul op je 5 monteerd. Maar nu toch je zo bezig bent, heb ik nog wel een mooie tankdop voor je liggen die voorzien is van een zeeeer mooie sticker! Misschien iets voor jou?
Nee dank je, dat wordt me te veel kermis!
Van buiten zal de 5 zondermeer standaard blijven, met uitzondering van de velgen.
Ik kan overigens wel even toelichten waarom ik deze verchroomde dingen wel monteer, terwijl ik normaal geen voorstander ben van kermis op de auto.
Het kleppendeksel had mijn (andere) broertje op zijn GTT zitten. Toen deze werd verkocht hebben we het kleppendeksel vervangen door een standaard kleppendeksel. Ik mocht het kleppendeksel hebben. Nadat ik deze gemonteerd had vond ik het wel leuk staan, dus laat ik het zitten. Het combineert overigens erg goed bij de zwart gespoten hitte schilden om het uitlaatspruitstuk en het inlaatspruitstuk.
Op de GTT kun je heel makkelijk een open luchtfilter monteren, maar dat resulteerd veelal in verlies aan vermogen door de warmere lucht die wordt aangezogen. Dit kan worden opgelost door bv. het luchtfilter achter de linker koplamp te plaatsen.
Ik heb er voor gekozen om de standaard opzet van het luchtfilterhuis te bewaren en er voor te zorgen dat er meer lucht in komt dan normaal gesproken. Door het luchtfilterhuid ook nog eens te verchromen zal re temperatuur binnen in het luchtfilterhuis lager blijven.
ondanks alles wil ik spontaan ook een broertje hebben die wel wat geld voor mij over heeft!
Ik vind het wel stoer, nog nooit een origineel luchtfilterhuis gezien in het chroom. trendsetter zullen we maar zeggen!