Hoi allemaal..
Zoals jullie al hebben kunnen lezen heb ik wat probleempjes met mijn auto...
Mijn vraag gaat samen met een fotootje:
[img]http://warhammer.xs4all.nl/~dateq/pic/carb.jpg[/img]
Vraagje.. Wat is dat ding dat aan mijn carb. vastzit?
De auto is ooit gepakt door de politie met een illegale gas-installatie.. Is dit misschien het overblijfsel van die gas installatie?
Het ding dat je ziet, schuift over de carb. heen.
Als dit ding inderdaad van de gas-installatie is, dan gaat ie eruit. op de pakkingsnaad is er nl. lekkage en DAAR komen dus mijn problemen vandaan. (Zie "Zagen" en slecht starten)
Groeten, Richard
[Laguna]Wat is dit nou? [OPGELOST]
volgens mij heb jij geen carburator ... en dat ding is volgens mij idd een lpg-adaptor
Bruno
Bruno
Een EX-gas auto dus geweest,Hup er meteen uitflikkeren dat ding,heb je helemaal niks aan
Hoe bedoel je te lange bouten??zaag je ze toch lekker af,das niet zo,n probleem lijkt mij
Dat zagen had hij toch al verholpen??Maar ik zou wel eff dat ding eruit halen..Je hebt er echt helemaal niks aan..Zal je zien dat dat probleem met je auto allemaal wordt veroorzaakt omdat er allemaal shit nog inzit van die illegale gas instalatie :)Waar heb je dat dinggekocht dan,,HANDELAAR zeker( niet verkeerd opvatten )
hehehe.. Ja was een "handelaar". Hij handelt voornamelijk in ellende. maar goed..
fotootje:
[img]http://warhammer.xs4all.nl/~dateq/pic/teer.jpg[/img]
Dit was dus het "foreign object" in de auto.. Ben benieuwd wat de motor nu gaat doen... Update vanavond laat.
Nu eerst genieten (hoop ik)
Richard
fotootje:
[img]http://warhammer.xs4all.nl/~dateq/pic/teer.jpg[/img]
Dit was dus het "foreign object" in de auto.. Ben benieuwd wat de motor nu gaat doen... Update vanavond laat.
Nu eerst genieten (hoop ik)
Richard
Succes ,,laat het maar snel weten 

JIPPIE!!!!
Eindelijk, na 7,5 maand is het zover!!!! De auto rijdt perfect!!! Nah ja.. niet helemaal, maar het is nu al 200% verbetering!
Het bleek dus toch allemaal aan het ding te liggen wat ik liet zien (Wat was de naam ook al weer?).
Bij de buurman 4 bouten gescored en gasklephuis vastgemaakt.. Hmm... Waar haal ik nu een luchtomloopslang vandaan die lang genoeg is? IDEE! pak gewoon een tuinslang en die houdt het wel ffies tot aan morgen dat ik een normale slang kan halen
Een vervelend dingetje is alleen wel dat een stel beunhazen die gasinstallatie hebben geinstalleerd: van mijn spruitstuk is een stuk afgezaagd! vervolgens hebben ze zitten klooien met de luchtinlaat op de stationair regelaar dus is dat tuitje nu NET iets te kort.. ach ja.. kom ik wel overheen
Voorlopige verbeteringen:
-Auto loopt goed stationair.
-Auto is rustiger.
-Auto is zuiniger (150 Km extra op volle tank).
-Auto trekt beter in de lage toeren.
Ik wil nu dus IEDEREEN bedanken voor zijn/haar antwoorden op mijn vragen. TOPPIE!
Groeten van een gelukkige Richard
Eindelijk, na 7,5 maand is het zover!!!! De auto rijdt perfect!!! Nah ja.. niet helemaal, maar het is nu al 200% verbetering!
Het bleek dus toch allemaal aan het ding te liggen wat ik liet zien (Wat was de naam ook al weer?).
Bij de buurman 4 bouten gescored en gasklephuis vastgemaakt.. Hmm... Waar haal ik nu een luchtomloopslang vandaan die lang genoeg is? IDEE! pak gewoon een tuinslang en die houdt het wel ffies tot aan morgen dat ik een normale slang kan halen

Een vervelend dingetje is alleen wel dat een stel beunhazen die gasinstallatie hebben geinstalleerd: van mijn spruitstuk is een stuk afgezaagd! vervolgens hebben ze zitten klooien met de luchtinlaat op de stationair regelaar dus is dat tuitje nu NET iets te kort.. ach ja.. kom ik wel overheen

Voorlopige verbeteringen:
-Auto loopt goed stationair.
-Auto is rustiger.
-Auto is zuiniger (150 Km extra op volle tank).
-Auto trekt beter in de lage toeren.
Ik wil nu dus IEDEREEN bedanken voor zijn/haar antwoorden op mijn vragen. TOPPIE!
Groeten van een gelukkige Richard
Ik ben blij voor je dat alles gelukt is
,,Nu kan je waarschijnlijk ook weer met een lekker gevoel rijden in je laguna,zonder dat je steeds zit te denken van "wat een kut car"En het geeft ook natuurlijk een waanzinnig gevoel als je het zelf hebt gemaakt
SUCCES verder

Nee hoor,normaal zit er een luchtfilter huis op gemonteerd,dus dat zie je niet 

Klopt als een zwerende vinger...
Die adaptor zat lekker gecamoufleerd weggewerkt..
Vandaar ook dat ik het filterhuis en slang met sensor heb weggehaald, anders kon ik geen foto nemen
Maar... Ik ben het wel met je eens dat als je 4 keer naar een garage toegaat met hetzelfde probleem, je 4 keer een andere oplossing hoort en dus ook 4 keer je portemonnee open mag trekken, terwijl het dus EIGENLIJK heel simpel was.
Die adaptor zat lekker gecamoufleerd weggewerkt..
Vandaar ook dat ik het filterhuis en slang met sensor heb weggehaald, anders kon ik geen foto nemen

Maar... Ik ben het wel met je eens dat als je 4 keer naar een garage toegaat met hetzelfde probleem, je 4 keer een andere oplossing hoort en dus ook 4 keer je portemonnee open mag trekken, terwijl het dus EIGENLIJK heel simpel was.
Well, That's just PRIME!