Maus schreef:Marco V schreef:mmmmmm was jij het die hem heb gekochtMaus schreef:Vandaag bij Berkman en Visser in Barendrecht een Clio V6 met een bordje verkocht erop zien staan.Ik zou 't niet weten joh!

Maus schreef:Marco V schreef:mmmmmm was jij het die hem heb gekochtMaus schreef:Vandaag bij Berkman en Visser in Barendrecht een Clio V6 met een bordje verkocht erop zien staan.Ik zou 't niet weten joh!
Zo Jeroen, lekkere wijven kijken op de Boulevard van Noordwijk......_Martijn_ schreef:Gisteravond in Noordwijk.
rond 11:15
Zilver-grijze reno 21 (turbo)
Renault Tuning Club stikker op linker skirt
reed in een klein groepie volgens mij.
wie o wie was het
ik denk niet dat dat jeroen wasIvo8hoven schreef:Zo Jeroen, lekkere wijven kijken op de Boulevard van Noordwijk......_Martijn_ schreef:Gisteravond in Noordwijk.
wie o wie was het![]()
![]()
dennismarkus16v schreef:gister gespot bij stoplicht bij alblassedam/H.I ambacht, waarschijnlijk door omleiding snelweg
auto: zeer brute clio RS
Staat: zzzzeeeer netjes
kenteken: helaas
kleur: licht blauw metallic met F&F striping over de zijkant
bijzonderheden: vette bumpe, vette velge, lexuslook 8erlichten, biggie spoiler.
Dennis heeft toch geen RS?-Ray- schreef:dennismarkus16v schreef:gister gespot bij stoplicht bij alblassedam/H.I ambacht, waarschijnlijk door omleiding snelweg
auto: zeer brute clio RS
Staat: zzzzeeeer netjes
kenteken: helaas
kleur: licht blauw metallic met F&F striping over de zijkant
bijzonderheden: vette bumpe, vette velge, lexuslook 8erlichten, biggie spoiler.
ik was het niet,maar er rijd een look-a-like turbo rond in lisse en dat is een txe en denk dat hij dat is-Ray- schreef:ik denk niet dat dat jeroen wasIvo8hoven schreef:Zo Jeroen, lekkere wijven kijken op de Boulevard van Noordwijk......_Martijn_ schreef:Gisteravond in Noordwijk.
wie o wie was het![]()
![]()
ik weet wel wie!
en wederom een doorsnee zondag @ JL TuningChris schreef:Vanmiddag gespot in Rotterdam @ JL tuning:
- Lokatie: Omgeving Spaanse Polder.
- Model: R5GTT.
- Kleur: Wit.
- Kenteken: BY-79-VT.(Niet Roy, die heeft 78 ).
- Staat: Netjes, wel een wasbeurt nodig.
- Tuning: 15" TSW Venoms.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijzuiten en RTC nummerplaathouder aan de voorkant.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Kenteken: T.
- Staat: Netjes.
- Tuning: Laag, Devil kooi, dichte voorbumper.
- Bijzonderheden: RTC stikkers en nummerplaathouders, hoogstwaarschijnlijk was dit de GT van Floris uit Den Haag.
- Kleur: Rood.
- Kenteken: X.
- Tuning: 15" BSA wielen, dichte voorbumper en meegespoten strips.
- Bijzonderheden: Geen motor.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: XH-72-BL.
- Tuning: Devil rolkooi, open Devil pijp, witte blinkers en mistlampen.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten. Dit is de oude GT van Ivo, waarin nu Jochem zich verplaatst.
- Kleur: Antracietgrijs.
- Kenteken: XH-51-HX.
- Tuning: Open Devil, 15" LM, witte blinkers, mooie remschijven.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten en voor en achter een RTC nummerplaathouder.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Kenteken: RG-FH-19.
- Tuning: Laag, Devil, witte blinker.
- Bijzonderheden: RTC stikkers op de zijruiten.
Verders nog twee 21 Turbo's in het zwart.
En een alpineblauwe phase 1 GTT met een RTC stikker op de achterklep. Er reed ook nog een zeer nette grijze phase 2, helaas heb ik daar geen info over.
Er stond ook nog een zwarte Golf 4 met een RTC petje op de hoedenplank.
-
Nee het was Rasit niet! Zag ook geen stickers met Renault Tuning Club maarja ik zag zoveel niet die avond haha! De velgen waren anders en de voorbumper was ook anders.P@TB@D schreef:niet toevallig deze:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0OwDeAroQ ... 5996091288[/img]
Dan spot je ze toch nog steeds? Of heb je daar dan een ander benaming voor?? Wijsneus.Steven (Fiets) schreef:Hij spot dingen wel meer dan 1x hoor.Rene (Mr. TX) schreef:Ongelooflijk. Chris komt vaak op 1 dag nog meer GTT's tegen dan ik in 2 jaar