-
Waar wou je dat vandaan halen om 6:00 
Maus, we moeten zo wel nog effe wat te "nassen" halen. En een paar Rode stieren om wakker te worden.

Maus, we moeten zo wel nog effe wat te "nassen" halen. En een paar Rode stieren om wakker te worden.
-
Hé Maxxy, weet je al wat ??
-
Hé Maus, wat ben je trouwens vroeg wakker? Ik kwam net wat hard bij je voorbij gebromd, heb ik je wakker gemaakt? 
Zullen we zo dan effe gaan shoppen?

Zullen we zo dan effe gaan shoppen?
-
Niet te warm ?? Volgens het weerbericht zal het daar zo'n 25 graden worden. Ik neem in ieder geval mijn kurze hose (nee geen lederhose) mee. Lijkt me wel gaaf, half oktober in je korte broek.
-
Hup allemaal naar bed, morgen weer vroeg op !!!
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

-
Hi Guys,
Ik zie dat jullie samenkomen bij de Mac in Kerkrade. Ik dacht eerst die in Heerlen, woonboulevard. Ik ga mee naar Nurburgring ring met de GTE. Helaas heeft een kameraad van mij kleine probleempjes met zijn GtTurbo, anders was hij ook meegegaan met zijn wagen. Nu mag hij functioneren als mijn navigator
.
Ik zal daar staan tussen 9.00-9.15.
See ya.
Ik zie dat jullie samenkomen bij de Mac in Kerkrade. Ik dacht eerst die in Heerlen, woonboulevard. Ik ga mee naar Nurburgring ring met de GTE. Helaas heeft een kameraad van mij kleine probleempjes met zijn GtTurbo, anders was hij ook meegegaan met zijn wagen. Nu mag hij functioneren als mijn navigator
Ik zal daar staan tussen 9.00-9.15.
See ya.

Hoorde vandaag dat die jongen met (vroeger) een Metro (nu een Peugeot 309 GTI), z'n snelste tijd verbeterd had tot 9min 50sec.On 2001-10-13 07:17, Chris
wrote:
Lef hoor, met een Subaru en een Metro!![]()
Klinkt mij best rap, maar kan niet zo veel vergelijk geven. Iemand enig idee van tijden?
rev it like a rental
met recht een ouwe koe 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waar is de camping waar gekampeerd gaat worden, en hoe heet deze? Ik ga nl. in september met wat vrienden weer naar de Ring.
Met de Search kon ik niks vinden
En die camping leek me wel wat. Minder begrotelijk dan een hotel daar 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
over het ringweekend-Matthy- schreef:Waar hebben jullie het in over als ik vragen mag?
Of is dit een domme vraag?

Immer wieder die verdammte Holländer
In het weekend van 1 Juni is de baan niet geopend voor vrij rijden.
De clio is ingeruild!
-
Enige redelijke weekend is weekend van 21/22 juni.
Hier alle openingstijden op een rijtje: http://www.nuerburgring.de/eng/angebote/sf_n_q2.htm
De clio is ingeruild!
-
Bij de ene verzekeringsmaatschappij ben je wel verzekert en bij de andere niet. Je kan ook een aparte verzekering afsluiten voor de Ring.-Matthy- schreef:is dit zo? ik kan het nergens terugvinden op die site ervanMarius schreef:Hahah nee je bent wel gewoon verzekerd he, tis gewoon een tolweg.
-
Je kan het beste je verzekeringsmaatschappij bellen en vragen of je verzekerd bent op de Nordschleiffe.
-
Dit weekend is het F1 circuit gekoppeld aan de Nordschleiffe waardoor je een circuit van 28 kilometer lengte krijgt.
Uiteraard is dit ook tegen aangepaste tarieven