VERY BIG GRIN
Zo,
Net voor het eerst in m'n RS gereden. Wat is zo'n Renault Sport (Sadev) bak heerlijk: razendsnel schakelen (opschakelen zonder koppeling), lekker kort (top 170 ofzo).
Ook de remmen (rondom Ferodo blokken, regelbare remdrukregelaar) zijn super !
[Rally ClioRS]Eerste rit!
Laatst gewijzigd door StevenK op zo 18 mei 2003 7:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waar heb je eerst in gereden en waarom nu niet meer??En 100 Pk is nog al wat. of mis ik iets?superkitcar schreef: voel je die +/- 100 pk minder goed .
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Die 80 pk verschil merk je wel heel erg, maar dat is logisch. Aan de andere kant, motor en bak passen uitstekend bij elkaar en dat maakt heel veel goed.superkitcar schreef:hai steven,
voel je nu veel verschil in verglijking met je oude auto oftewel voel je die +/- 100 pk minder goed . Of voel je het meest in je portemonee.
gr antoine
En de gedachte dat de meeste onderdelen maar een kwart kosten voegt ook nog wel wat toe. Ik heb nu bijvoorbeeld 6 remschijven reserve liggen, ipv. een setje half versleten zoals ik gewend was.
Vorige was een Golf Kitcar met 265 pk. Maar die kon ik goed verkopen, en ik vond het een goed plan om een stukje goedkoper te gaan rijden.Frits schreef:Waar heb je eerst in gereden en waarom nu niet meer??En 100 Pk is nog al wat. of mis ik iets?superkitcar schreef: voel je die +/- 100 pk minder goed .
Gr.Frits
-
- Car: Renault Clio III RS
dus als ik het goed begrijp heb je nu je kenteken.En kan je de ele rijden.
laat je hem in deze kleuren of ga je hem nog overspuiten?Hoeveel sec denk je dat hij langzamer is per km dat je oude?
gr antoine
laat je hem in deze kleuren of ga je hem nog overspuiten?Hoeveel sec denk je dat hij langzamer is per km dat je oude?
gr antoine
Nee,superkitcar schreef:dus als ik het goed begrijp heb je nu je kenteken.En kan je de ele rijden.
gr antoine
nog geen kenteken, handelaarsplaaten.
Verschil zal tussen de 1 en 2 sec per km zijn, denk ik.
Op mijn site staan nu foto's en video's van de test-sessie van vandaag.
-
- Contacteer:
Zoooo zeker wel een mooie kar.... en dat geluid!!!!
die zal zeker wel lekker boosten lijk me
Succes ermee!!!!

Succes ermee!!!!
Clio16v
-
- Moderator
- Car: Megane
vet
Was op het terrein van een bedrijf; niet al te veel ruimte, maar voldoende om een beetje een idee te krijgen van hoe de auto stuurt.Jasper clio 16v schreef:mooie filmpjesvooral 5 met die handrembocht
![]()
maar waar heb je gereden ? leek me nogal weinig ruimte en kort ?
En ik ben er voorlopig erg enthousiast over.
Nee,superkitcar schreef:mooie foto's en filmpjes steven
heb je je nummerbord nu al?
zoja veel succes bij de ele as zaterdag en zondag
gr antoine
nog geen kenteken, maar ze hebben beloofd dat 't dinsdag of woensdag komt... Dus we zitten nog te wachten,