Vandaag cursus in Utrecht, waren ze een brandweer oefening aan het doen met een aanrijding / beknelling, en wat gebruiken ze daar GVD voor:
Renault 5 GTX
Kenteken was nog iets leesbaar YB-??-??
Rood
zonde dat ie gebruikt werd, want voor dat de schaar in de auto ging was ie echt het slopen niet waard...
Vanmorgen, in Dieren: een gewoon 5je,met 3 spaaks wieldeksels en een gigantische formule 1 achtervleugel. Heel apart.
Ook vanmorgen op de A12 bij Ede, een 5gtt Blue sport, met Williams stickers, en volgens mij Clio RS I velgen. Kenteken ND ** **, was met z'n 2e setje bezig. ff gedag gezegd, iemand van hier?
-Ray- schreef:vanmiddag in de velserbroek een witte GTT fase 1, kenteken JH-DH- nog iets geloof ik, op de achterste zijruiten een nummerbord met de text: SMURF
wie?
Ja hallo, wat denk je zelf?
Blauw pak, witte muts, need I say more?
Menno schreef:Ook vanmorgen op de A12 bij Ede, een 5gtt Blue sport, met Williams stickers, en volgens mij Clio RS I velgen. Kenteken ND ** **, was met z'n 2e setje bezig. ff gedag gezegd, iemand van hier?
Das denk ik de oude GTT van Patrick B. werd recentelijk ook al gespot in Hilversum.
Menno schreef:Ook vanmorgen op de A12 bij Ede, een 5gtt Blue sport, met Williams stickers, en volgens mij Clio RS I velgen. Kenteken ND ** **, was met z'n 2e setje bezig. ff gedag gezegd, iemand van hier?
Das denk ik de oude GTT van Patrick B. werd recentelijk ook al gespot in Hilversum.
Ja dat was 'm. Toch bij 120 de velgen nog goed herkend. Ding had er later trouwens redelijk de sokken in.
Ja dat was 'm. Toch bij 120 de velgen nog goed herkend. Ding had er later trouwens redelijk de sokken in.
Vandaag zien rijden in Schildwolde:
- Renault 5 Turbo 1
- Kleur: Wit
- Staat: Netjes
- Bijzonderheden: Er reed een vrouw in. Zij heeft ook een Clio Williams. Ze komt uit Hoogezand.
ik heb nl ook die V6 zien staan en heb een tijdje later 2 mensen zien staan verkoper en onbekende voor de V6 met nog iemand die een foto maakte
zag ook dat de vorige eigennaar zijn spullen eruit haalde dus ik denk wel dat hij zijn Megane heb ingeruild voor die V6
Marco V schreef:ik heb nl ook die V6 zien staan en heb een tijdje later 2 mensen zien staan verkoper en onbekende voor de V6 met nog iemand die een foto maakte
zag ook dat de vorige eigennaar zijn spullen eruit haalde dus ik denk wel dat hij zijn Megane heb ingeruild voor die V6
Ik zag jou nog wegrijden, toen stond ik bij de Clio RS in racetrim te wachten totdat ik 2 rondjes mee mocht.
maar ff wat anders waarom zei je dan niets toen ik naast je stond ik had immers wat herkenbaars van de club op, had je megane wel zien staan maar wie er bij hoorde dat wist ik niet
enne als je hem heb wil ik wel een stukje met je mee rijden