[R5GTT]Krijg de uitlaat niet los.

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Trekken aan dat ding! Kom op hé je bent toch geen mietje? :D:D Probeer 't es als je de uitlaat lekker warm gereden hebt. Wel uitkijken met je vingers.

Anders duw je een tennisbal erin en goed vasthouden en misschien ploept ie er dan af door de druk :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

Riël schreef:Trekken aan dat ding! Kom op hé je bent toch geen mietje? :D:D Probeer 't es als je de uitlaat lekker warm gereden hebt. Wel uitkijken met je vingers.

Anders duw je een tennisbal erin en goed vasthouden en misschien ploept ie er dan af door de druk :)
Goed idee! Ik duw die tennisbal gewoon door de einddemper heen naar de verbinding tussen de einddemper en middendemper. :lol:

En als een tennisballetje genoeg druk zou leveren zou ik m er denk ik ook wel vanaf kunnen trekken.

kom jij me effe helpen? :)
Laatst gewijzigd door Stefijn op vr 16 mei 2003 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

net zoiets als touwtje om de pot van je eindemper en om een boom en dan ik 5 sec naar de 100 knallen :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

Tom schreef:net zoiets als touwtje om de pot van je eindemper en om een boom en dan ik 5 sec naar de 100 knallen :wink:

Hahahaha :lol:
Don't walk the grass... smoke it
Chrisv
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88

Ik heb gewoon die 2 inkepingen die erin zitten zo ver mogelijk losgebogen steeds met een schroevendraaier en een beitel. Steeds een stukje verder en opeens kwam ie los.
Wel de hele tijd wd40 ertussen gespoten.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

Ook dat ging niet. Over een lengte van zon 8 cm was de buis rondom zover ingedrukt dat het met geen mogelijkheid los te krijgen was.

Uiteindelijk hebben Reinier (tnx :) ) en ik de achteras laten zakken (toch een goed idee ;) ), dat was simpel, en toen hebben we de 2 delen tegelijk onder de auto uitgehaald.

En zelfs toen ging het niet... :( Daarna maar met de slijptol het ingeknepen stuk afgeslepen, er bleef nog genoeg over om de uitlaat in elkaar te zetten gelukkig.

Reinier heeft vervolgens de kapotte naad gelast en nu hangt ie er weer onder :)

(Met dank aan de leverancier :( is me uitlaat nu weer gefixed)
Chrisv
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88

Hehe eindelijk, maar hoe kwamen die deuken dan erin?
some people are alive only because it's illegal to kill them
red_Turbo
Berichten: 630
Lid geworden op: zo 12 jan 2003 16:56
Locatie: Rouveen

Matijs schreef:Un plaatju:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Ph1Uitl ... _small.jpg[/img]
Dit is Ph.1, maar de strekking is duidelijk :wink:
ik zie maar weinig verschil tussen deze en een phase 2
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

De garage die de uitlaat had gemonteerd had de klem die de midden en einddemper verbindt zo hard vastgeklemd dat ie de uitlaat dus op dat punt helemaal in elkaar drukte
Plaats reactie