RSi hoezen van de stoel

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
~thijs~
Contacteer:

Ik heb nog een nieuwe stoel liggen voor in me RSi heeft iemand ervaring of enig idee of de hoezen van me ouwe stoel makkelijk over die nieuwe stoel kan!
Ik rij in een fase 1 en de stoelen zijn uit een fase 2

en ik bedoel de originel hoezen/bekleding :wink:
~thijs~
Contacteer:

Niemand???????
~thijs~
Contacteer:

is er niemand die ooit ze stoel opnieuw bekleed heeft :evil:
Anonymous

Ik heb dit zelf in mijn laguna gedaan en dat ging gemakkelijk. Gewoon een kwestie van loshalen kijken hoe het zit, en weer in omgekeerde volgorde terug doen.

wel ff de stoelen eruit halen, dat gaat veel makkelijker. Als je de stoelen niet eruit haalt is de rug leuning nog wel te doen (hoewel in een clio..) maar de zitting niet.
~thijs~
Contacteer:

thanx daar heb ik wat aan :) ik zag mezelf al zitten met 2 hoezen zonder stoel erin, zo van shit dat krijg ik nooit meer in elkaar :wink:
Anonymous

gewoon niets loshalen wat je denk dat je niet meer terugkrijgt :-)

Trouwens, de stoelen in mijn laguna zaten allemaal met soort klote ringetjes vast, soort mini sleutel ringetjes maar dan met een winding (ja'ah).

deze heb bij het overzetten vervangen door tie wraps. (minder kilo's = sneller optrekken ;-)) Hiermee kon ik de bekleding mooi strak trekken.
~thijs~
Contacteer:

Ploegah schreef:
deze heb bij het overzetten vervangen door tie wraps. (minder kilo's = sneller optrekken ;-)) Hiermee kon ik de bekleding mooi strak trekken.
:lol: :lol: :lol: :lol: ik zal er rekeing mee houden
Anonymous

trouwens, dat het in een laguna allemaal redelijk makkelijk gaat hoeft nog niet te betekenen dat het in een clio ook gaat....

maar goed, ik zou het er iig op wagen als ik jou was.
~thijs~
Contacteer:

het zijn wel kuipies he, maar ik ga het zeker proberen :wink:
Abel
Über-Spammer

volgens mij zijn die rsi en clio 16V stoel frames het zelfde als die van een GTT (kun je een foto maken van een kaal stoel frame van je rsi?)

Gtt heb ik al eens gedaan.. alle bevestigings ringetjes los knippen, andere bekleding weer vast zetten met ty-wraps

eitje halfuur werk. Wel de stoel er uit halen en gewoon lekker binnen of achter het huis doen.
Plaats reactie