renault software
-
[quote="Clio-16v.com
Met welke file is dit? Ik ben nu zelf vanaf de zaak aan het testen, maar het gaat nog steeds goed na 4 mb.[/quote]
Deel 1.....nog een keer geprobeerd....toen stopte hij ermee na 29 MB...raar. Deel 2 loopt nu nog steeds, reeds op 16 mb.
Kan dit misschien aan de fitrewall op mijn werk liggen?
Met welke file is dit? Ik ben nu zelf vanaf de zaak aan het testen, maar het gaat nog steeds goed na 4 mb.[/quote]
Deel 1.....nog een keer geprobeerd....toen stopte hij ermee na 29 MB...raar. Deel 2 loopt nu nog steeds, reeds op 16 mb.
[/quote]Daaf (Davy) schreef:[quote="Clio-16v.com]
Met welke file is dit? Ik ben nu zelf vanaf de zaak aan het testen, maar het gaat nog steeds goed na 4 mb.
Geen idee, bij Tom werkt het wel, en ik heb op de zaak ook geen problemen. Gewoon nog even volhouden
Laatst gewijzigd door Rick D. op ma 12 mei 2003 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Thankx
Ik zal em online ploffen op kazaa-lite voor wie em nog meer willen hebben.
Me so Happy

supersnelheid
cd1 850 b/s
cd2 5,14 kb/s

Ik zal em online ploffen op kazaa-lite voor wie em nog meer willen hebben.

supersnelheid

cd1 850 b/s
cd2 5,14 kb/s
Laatst gewijzigd door R5GTE op ma 12 mei 2003 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, het werkt nu bij mij...
Alleen moet ik eerst een plaatje resizen als ik een ander onderdeel selecteer, anders krijg ik nog het plaatje van het onderdeel wat ik eerst had.
Share de 2 iso's nu onder Edonkey en Kazaa.
Alleen jammer dat mijn TS newman er niet in staat. Velgjes kan ik niet terug vinden en ook niet welke motor ik nu precies heb.
Alleen moet ik eerst een plaatje resizen als ik een ander onderdeel selecteer, anders krijg ik nog het plaatje van het onderdeel wat ik eerst had.
Share de 2 iso's nu onder Edonkey en Kazaa.
Alleen jammer dat mijn TS newman er niet in staat. Velgjes kan ik niet terug vinden en ook niet welke motor ik nu precies heb.
gemiddeld 65 kb/s per cd tegelijkertijd maar hij is ermee gekapt op een of andere manier....Clio-16v.com schreef:Zijn er inmiddels al mensen die van mijn site hebben gedownload???? Ik ben nl. errug benieuwd wat jullie download snelheid was.![]()
![]()
http://www.clio-16v.com/dlg

misschien een gekke vraag maar is er hier iemand die ook ver over de mb gaat die er voor staan??
cd2 +/-633mb zit al over de 640 mb is dit goed???
nou slaat ie weer vast op 5 meg, en kan het bestand nergens vinden op mijn computer.R5GTE schreef:Thankx![]()
supersnelheid![]()
cd1 850 b/s
cd2 5,14 kb/s
als ik opnieuw aanklik en in dezelfde map laat downloaden dan begint hij toch weer vanaf 0 te downloaden ?
en op Kazaa kan ik em ook al niet vinden

HELLUP

Ja, lees een post van mij, pagina 2 of 3 denk ik. Ik zat er ook overheen. Maar komt allemaal goed. Haalt ie spul blijkbaar dubbel binnen.ramon16V schreef:misschien een gekke vraag maar is er hier iemand die ook ver over de mb gaat die er voor staan??
Voor de zekerheid sloot ik het programma af, en startte he opnieuw op. Laat ie weer het juiste zien. Heb ik 3 a 4 keer gedaan. Op een gegeven moment stond er complete.
En klaar is klara

ok bedanktik wacht nog wel ff
moet eerst nog f cd1 aan de praat zien te krijgen
zit nog te klooien met java
moet eerst nog f cd1 aan de praat zien te krijgen
zit nog te klooien met java

Als je de faq op de edonkey site leest, staat precies beschreven waar dat door komt, en wat hints over edonkey.
ik snap er geen donder van
ben blond he dan heb je dat
maar goed het doet het nog steeds niet
ben blond he dan heb je dat
maar goed het doet het nog steeds niet
java. jbuilder en quiktime
dit is de foutmelding
java.lang.ClassNotFoundException: dialogys.chapeau.DialogysStarter
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:202)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:191)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java, Compiled Code)
at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:286)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:247)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:124)
at com.zerog.lax.LAX.a([DashoPro-V1.2-120198])
at com.zerog.lax.LAX.main([DashoPro-V1.2-120198])
dit is de foutmelding

at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:191)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java, Compiled Code)
at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:286)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:247)
at java.lang.Class.forName0(Native Method)
at java.lang.Class.forName(Class.java:124)
at com.zerog.lax.LAX.a([DashoPro-V1.2-120198])
Heb je wel Dialogys zelf geinstalleerd?ramon16V schreef:java. jbuilder en quiktime
dit is de foutmelding![]()
...
Op de cd, INSTALLPC.EXE
Dan minimale installatie, dan draait ie em van cd. Is ie nog wel even bezig met installeren. Als ie klaar is met installeren dan Via Start - Programma's - Dialogys MPF.
Ik kan hem ook nog steeds niet vinden met KaZaA lite 

Ik share 'm via kazaa, maar als ik zoek op renault of renault-dlg vind ik ook niets.Matijs schreef:Ik kan hem ook nog steeds niet vinden met KaZaA lite
Kan aan meerdere zaken liggen, waarschijnlijk omdat ie geen omschrijving heeft e.d., zal ik even fixen zo.
Heb je hier al gekeken http://www.clio-16v.com/dlgMatijs schreef:Ik kan hem ook nog steeds niet vinden met KaZaA lite
Ja, maar ik heb geen zin om mijn computer 18 uur aan te laten staan. Daarvoor maakt hij me iets te veel herrie. En dan kan ik weer niet slapen en zo, en dat heb ik er dan ook weer niet voor over. Bovendien heb ik hier thuis de oude Mac Dialogys al draaien, dus het heeft ook niet echt haast ofzo.
Of kan ik met een of ander proggie misschien de download in stukken delen?
Of kan ik met een of ander proggie misschien de download in stukken delen?
Laatst gewijzigd door Matijs op di 13 mei 2003 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
K, ga ik dat ff opzoeken. Thanx for the tip.
Cool. Dat is goeie shit! 

Hebben meer mensen er last van dat op de site van clio-16v.com deel 1 het wel doet en deel 2 niet??? Hij connect wel maar haalt niets binnen

Ik ben het nu zelf op de zaak aan het proberen en deel 2 gaat zonder problemen en met ongeveer 30 kb/sStroker schreef:Hebben meer mensen er last van dat op de site van clio-16v.com deel 1 het wel doet en deel 2 niet??? Hij connect wel maar haalt niets binnen![]()
Hmm vaag, bij mij gaat ie nog steeds niet verder. Ik had al 536.42MB binnen, dus het schoot al op 

Jawel, maar hij gaat na het resumen niet verder. In het begin wel, toen ik nog maar 100mb of iets binnen had, maar nu niet meer. Ik probeer het anders gewoon vanavond nog een keer, het zal de drukte wel zijn. 

iMAGE schreef:Heb je wel Dialogys zelf geinstalleerd?ramon16V schreef:java. jbuilder en quiktime
...
Op de cd, INSTALLPC.EXE
Dan minimale installatie, dan draait ie em van cd.
Is ie nog wel even bezig met installeren. Als ie klaar is met installeren dan Via Start - Programma's - Dialogys MPF.
na installatie dan moet je het land en taal kiezen alleen bij mij staat er dan niks dus kan nix kiezen dus kan ik niet doorgaan met de installatie
Kan mij dit niet meer zo 1,2,3 herinneren, maar kan je niet gewoon op next klikken? Of als je op tab drukt, op spatie, of met muis gaat selecteren, zie je dan ook geen tekst o.i.d.?ramon16V schreef:iMAGE schreef:Heb je wel Dialogys zelf geinstalleerd?ramon16V schreef:java. jbuilder en quiktime
...
Op de cd, INSTALLPC.EXE
Dan minimale installatie, dan draait ie em van cd.
Is ie nog wel even bezig met installeren. Als ie klaar is met installeren dan Via Start - Programma's - Dialogys MPF.
na installatie dan moet je het land en taal kiezen alleen bij mij staat er dan niks dus kan nix kiezen dus kan ik niet doorgaan met de installatie
Nou bij mij gaat het helemaal voor geen meter
ik heb kabel dus vannacht aan laten staan op cd1
met een supersnelheid van 1,48 kb/s
kijk ik vanmorgen hoe ver ie is en is ie weer vastgelopen, nu op 7 mb en denk je dat ik dat bestand ergens kan vinden op de harde schijf ?
niet dus. Ik zojuist weer geactiveerd met JAWEL 323b/s en meteen weer vastlopen.
wie van de experts kunnen mij vertellen waarom ik het deelbestand van 7mb niet kan terugvinden en hoe is het mogelijk dat anderen 65kb/s halen en ik met mijn fuck-kabel maar 2 kb/s
tis nie eerluk
Maar ik blijf proberen tot ik em binnen heb.

ik heb kabel dus vannacht aan laten staan op cd1
met een supersnelheid van 1,48 kb/s
kijk ik vanmorgen hoe ver ie is en is ie weer vastgelopen, nu op 7 mb en denk je dat ik dat bestand ergens kan vinden op de harde schijf ?
niet dus. Ik zojuist weer geactiveerd met JAWEL 323b/s en meteen weer vastlopen.
wie van de experts kunnen mij vertellen waarom ik het deelbestand van 7mb niet kan terugvinden en hoe is het mogelijk dat anderen 65kb/s halen en ik met mijn fuck-kabel maar 2 kb/s
tis nie eerluk

Maar ik blijf proberen tot ik em binnen heb.
tja, das natuurlijk nog beter, Ik moet effe naar een vergadering maar jullie zijn er toch wel tot een uur of elf ?Paskie schreef:@R5GTE : Hee Jeroen , als je nou vrijdag naar de FNO komt dan heb ik cd1 en 2 gebrand en al voor je bij me!!
Ik laat het nog wel effe weten of het me gaat lukken.
ontopic : ik wil nog wel steeds heel graag weten waarom ik het bestand niet kan terugvinden op de harde schijf. ??