Sebring wel goed onder clio???
-
- Contacteer:
mijn vraag is heeft iemand ervaring met een sebering uitlaat onder zijn clio1.8 16v. Ik had eerst een laser einddemper bestelt maar na een hoop gekloot is die nog niet binnen (ruim 6 weken).
Nu kan ik mischien voor de zelfde prijs ook de sebering kopen. Maar klinkt een rond 100 sebering wel mooi
Nu kan ik mischien voor de zelfde prijs ook de sebering kopen. Maar klinkt een rond 100 sebering wel mooi
-
- Contacteer:
hmm.. weet niet sebring is meer voor (SL)OPEL ik heb zelf een PECO uitlaat eronder zonder dempers en met katvervanger... speciaal door VERBAN RIJSWIJS gemaakt
deze klinkt echt super vet, vooral als de motor warm is
en dat met maar 76mm hehe.
maar even terug komen op de vraag sebring is naar mijn mening een echt opel uitlaatje teminste als ik de opel sites check... dat neemt niet weg dat het een hele goede uitlaat is

maar even terug komen op de vraag sebring is naar mijn mening een echt opel uitlaatje teminste als ik de opel sites check... dat neemt niet weg dat het een hele goede uitlaat is
Clio16v
-
- Contacteer:
en wat kost dat van peco dan? en s dant van rvs of van ander materiaal
-
- Contacteer:
mijn (alleen) demper koste 200 pleuro nieuw... dit omdat ik een aardig grote beurt had voor mn auto o.a. remschijven e.d. wel aardig
kost normaal 245 pleuro's verder zitten er uitlaat delen onder van een diesel clio (als ik het goed heb) en een rekbaar stuk er tussen en een katvervanger (is geen tussen gelaste buis)voor de rest niks nada noppes....
zorgt voor het "woooaaaaaapppp knal knal" geluid 

Clio16v
-
- Moderator
- Car: MB
ik heb rond 100 sebring onder mijn willi. Bij aankoop zat hij er al onder en hij is nog goed dus in vind het op het moment zonde om hem weg te doen. Ik vind het op zicht een prima uitaat en hij ziet er mooi uit maar hij is wel wat aan de stille kant
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/willi%200001.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/willi%200001.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
en heb je onmder je willie de tussendemper er nog tussen of is deze ook al weg???? en wat met de kat
-
- Contacteer:
devil is wel fucking duur vind ik terwijl peco net zo goed is naar mijn mening

[img]http://www.essport-online.com/images/bb2_logo.jpg[/img]
[img]http://www.essport-online.com/images/bb2_3.jpg[/img]
76mm (3") Round
Silencers - High grade aluminised steel case with stainless steel internals. Tailpipes - All mirror polished T304 stainless steel.
Direct replacement free-flow rear silencers, systems & tail sections.
Check deze...uit de brochure----->>>>> PECOUITLAAT
Of check deze site------>>>>> CSI-uitlaten

76mm (3") Round
Silencers - High grade aluminised steel case with stainless steel internals. Tailpipes - All mirror polished T304 stainless steel.
Direct replacement free-flow rear silencers, systems & tail sections.

Laatst gewijzigd door Madman_daan op ma 12 mei 2003 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio16v
-
- Moderator
- Car: MB
kat en midden demper er nog onder. mede daarom is ook zo stilclio_16_klapper schreef:en heb je onmder je willie de tussendemper er nog tussen of is deze ook al weg???? en wat met de kat
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
en naar jouw luisteren ton is een magnex kopen of niet.

-
- Contacteer:
ff wat veranderd 

Clio16v
Ik heb de E uit die brochure, klinkt beeestMadman_daan schreef:devil is wel fucking duur vind ik terwijl peco net zo goed is naar mijn mening![]()
76mm (3") Round
Direct replacement free-flow rear silencers, systems & tail sections.![]()

Don't walk the grass... smoke it
-
ik heb bij inmprove-tunning me uitlaat gekocht 300 eur met verzendkosten een devil 85 mm. Zit er zeer mooi uit.
-
haha kee dan
bevalt ie nog?

Heb een maand geleden (of 2
) ook een devil uitlaat gehaald bij Achterberg. Is een 100mm. of 102mm ofsow. Alleen geluid ben ik ni echt over te spreken. Naar mijn idee nog veel te stil. Heb ook me middendemper vervangen door die van een 1.2i. is gewoon een pijp. Maar toch geen herrie 

Clio 16V=Alive again!
-
- Contacteer:
Idd, DEVIL!!!
Heb daar kat. vervanger van en einddemper 100mm...
Klinkt goed, roffelt mooi als je van je gas gaat en schreeuwt t uit als je plankt...
En dat met middendemper nog aanwezig
en voor APK, kat vervanger is met 4 boutjes bevestigd, ligt er zo af...
Heb daar kat. vervanger van en einddemper 100mm...
Klinkt goed, roffelt mooi als je van je gas gaat en schreeuwt t uit als je plankt...
En dat met middendemper nog aanwezig
en voor APK, kat vervanger is met 4 boutjes bevestigd, ligt er zo af...
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
Ik weet dat de kat vervangen een optie is, maar dat is ni zo fijn voor het blokkie heb ik gehoord.
ivm verkeerde metingen van de lambdasonde en een te rijk mengsel ofsow.
Met chipaanpassingen wel te doen denk ik zo.
Clio 16V=Alive again!
-
- Contacteer:
Heb je met Clio geen last van, tenminste niet met n 1.8RT (weet niet hoe t op een 16v zit), omdat er alleen een lambdasonde voor de kat. en niet n tweede achter de kat. zit (wat wel t geval is bij bv. 206).-Matthy- schreef:Ik weet dat de kat vervangen een optie is, maar dat is ni zo fijn voor het blokkie heb ik gehoord.
Dus... is alleen wat minder tegendruk waardoor de motor wel weer vrijer "adement". Maarja, hier zijn de meningen over verdeeld geloof k...

Weet alleen dat mijn clio zich wel wat pittiger gedroeg nadat mn kat. verdwenen was!
1st - audio overbouwen
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
Mijn kat is ook verdwenen en ik heb absoluut nergens last van!-Matthy- schreef:Ik weet dat de kat vervangen een optie is, maar dat is ni zo fijn voor het blokkie heb ik gehoord.

Ik reed met een door Achterberg vervaardigde KAT-vervanger, een Sebring middendemper en een Sebring einddemper.
Ik ben blij dat de toen bestelde Devil niet leverbaar was, want ik vond het geluid echt fantastisch.
En als je hem flink doortrapte en bizar lekker geluid.
Inderdaad was de chip toen opnieuw aangepast i.v.m. lambdasonde e.d. vanwege de KAT-vervanger, tpm tot 7900 laten zetten etc.
Was een leuke Willie voordat ie gesloopt werd.
Ik ben blij dat de toen bestelde Devil niet leverbaar was, want ik vond het geluid echt fantastisch.
En als je hem flink doortrapte en bizar lekker geluid.
Inderdaad was de chip toen opnieuw aangepast i.v.m. lambdasonde e.d. vanwege de KAT-vervanger, tpm tot 7900 laten zetten etc.
Was een leuke Willie voordat ie gesloopt werd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je alleen een einddemper koopt is een Sebring een goede uitlaat, hij geeft een wat zwaarder geluid als je in het gebied komt waar je max. koppel licht. Als je gewoon op de snelweg rijdt hoor je hem haast niet. Remus hoor je al brommen bij lage toeren, en Devil hoor je alleen in een wat hoger toeren gebied.
Ik vind dat je best voor Sebring kan gaan, wil je dan nog meer geluid koop dan een Sound-Pipe van Sebring, deze vervangt de middendemper en is demperloos. Wil je dan nog meer geluid neem dan een katvervanger van Devil.
Ik rij zelf met een Devil RVS Katvervanger, Scorpion RVS middenpijp en een Sebring Special Made 2 x 101mm. De Sebring is een Competition-line, dat houdt in de doorlaat groter is en er minder dempingsmateriaal in zit.
Ik heb onder heel wat Renaults Sebring verkocht toen ik nog bij Scorpion Tuning werkte blijft gewoon de beste demper.
Oja op Sebring zit 3 jaar garantie, op de rest maar 1 jaar.
Ik vind dat je best voor Sebring kan gaan, wil je dan nog meer geluid koop dan een Sound-Pipe van Sebring, deze vervangt de middendemper en is demperloos. Wil je dan nog meer geluid neem dan een katvervanger van Devil.
Ik rij zelf met een Devil RVS Katvervanger, Scorpion RVS middenpijp en een Sebring Special Made 2 x 101mm. De Sebring is een Competition-line, dat houdt in de doorlaat groter is en er minder dempingsmateriaal in zit.
Ik heb onder heel wat Renaults Sebring verkocht toen ik nog bij Scorpion Tuning werkte blijft gewoon de beste demper.
Oja op Sebring zit 3 jaar garantie, op de rest maar 1 jaar.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik heb een clio peco onder mn r19 maar peco klinkt echt mooi en open,ik wou eerst de devil uitvoering voor de r19,maar deze blijkt beschaaft te klinken,ook bij warme temp.Madman_daan schreef:devil is wel fucking duur vind ik terwijl peco net zo goed is naar mijn mening![]()
76mm (3") Round
Direct replacement free-flow rear silencers, systems & tail sections.![]()
De geluidsoverlast binnen valt ook reuze mee,ondanks dat ik mn middendemper mis.
Laatst gewijzigd door chris-mc op di 13 mei 2003 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Omschrijf het geluid wat je wil hebben cq krijgen.clio_16_klapper schreef:mijn vraag is heeft iemand ervaring met een sebering uitlaat onder zijn clio1.8 16v. Ik had eerst een laser einddemper bestelt maar na een hoop gekloot is die nog niet binnen (ruim 6 weken).
Ik daar redelijk veel ervaring mee ondertussen en weet wel wat voor geluid je waar uit krijgt bij een clio16V.
Ben zelf weer aan het hobby bobben met een motoruitlaat. Ben benieuwd of dat nog erger gaat worden

-
- Contacteer:
Kijk... 1 ding weet k zeker, op m'n volgende auto (misschien nog op deze) komt een compleet EPS systeem...
Maat van me heeft er pas geleden een op maat laten maken bij hun en klinkt gewoon echt helemaal super, echt heel mooi. Daar kan je ook gewoon kiezen wat voor geluid je wilt hebben, etc. etc... Alles is mogelijk!!
Kost wat, maar dan heppie ook wat...
TROUWENS: wie weet waar ik Devil eindstukken kan bestellen??? Ik moet een ander eindstuk hebben voor mijn Devil einddemper, ze is beetje beschadigd door al die drempels enzo...
Maat van me heeft er pas geleden een op maat laten maken bij hun en klinkt gewoon echt helemaal super, echt heel mooi. Daar kan je ook gewoon kiezen wat voor geluid je wilt hebben, etc. etc... Alles is mogelijk!!
Kost wat, maar dan heppie ook wat...
TROUWENS: wie weet waar ik Devil eindstukken kan bestellen??? Ik moet een ander eindstuk hebben voor mijn Devil einddemper, ze is beetje beschadigd door al die drempels enzo...
1st - audio overbouwen
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
check even de site van de Devil importeur:
http://www.autovision.nl
Je kan dan een mailtje sturen voor het verkooppunt bij jou in de buurt.
http://www.autovision.nl
Je kan dan een mailtje sturen voor het verkooppunt bij jou in de buurt.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Thnx... kzal t proberen...
Btw, die site van Devil is op dit moment puur en alleen gericht op motoren??? Zonde...
Als ik niks kan vinden netwerk k wel wat lassers bij elkaar om er uiteindelijk is moois van te maken.
Btw, die site van Devil is op dit moment puur en alleen gericht op motoren??? Zonde...
Als ik niks kan vinden netwerk k wel wat lassers bij elkaar om er uiteindelijk is moois van te maken.

1st - audio overbouwen
4th - ?
1st - audio overbouwen
4th - ?
-
Ik heb er een OMP uitlaat onder liggen en die kostte echt niet zoveel!!
Vanaf de kat(met katvervanger) middendemper en einddemper voor 350 euro!!
Dit is een group N uitlaat rally uitlaat dus en heeft een zeker mooi geluid.
Buurjongen van me heft een impreza en ik kom er redelijk in de buurt
nou ja, in ieder geval dat doffe zeg maar.
En als je stationair draait hoor je wel dat het doffig is maar het maakt geen herrie en als je dan doortrapt dan komt ie eigenliujk tot zijn recht
Grtzz
Serge
Vanaf de kat(met katvervanger) middendemper en einddemper voor 350 euro!!
Dit is een group N uitlaat rally uitlaat dus en heeft een zeker mooi geluid.
Buurjongen van me heft een impreza en ik kom er redelijk in de buurt

En als je stationair draait hoor je wel dat het doffig is maar het maakt geen herrie en als je dan doortrapt dan komt ie eigenliujk tot zijn recht

Grtzz
Serge