Friday Nightmeeting Leiden.
wat een slap gelul allemaal over die drempels zeg 

Immer wieder die verdammte Holländer
Wederom geen kip te zien afgelopen vrijdag .... (en ook geen rtc'ers.)-Ray- schreef:olé en weer het probleem verleggen. wanneer gaan we terug naar bodegraven?
nee gek hè, die waren allemaal in alkmaar 

In de afgelopen 2 maanden in totaal 3 sportieve renaults gezien in bodegraven, was de rest toen ook in Alkmaar??? 

-
- Moderator
- Car: Megane
als we nou gewoon allemaal vrijdag naar bodegraven gaan word het wel leuk 

ik denk toch dat we het gewoon weer moeten proberen in bodegraven....
Dat Bodegraven is tenminste nog aan te rijden vanuit Rotterdam.
Ik kom wel als het er is.
Ik kom wel als het er is.
-
- Contacteer:
Heeft er iemand toevallig een foto van hoe het er in Bodegraven uit ziet ??
-
- Moderator
- Car: Megane
Je kan ook ff melden dat je gaat..Merijn.V schreef:Wederom geen kip te zien afgelopen vrijdag .... (en ook geen rtc'ers.)-Ray- schreef:olé en weer het probleem verleggen. wanneer gaan we terug naar bodegraven?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
jij bent al weken nergens gespot dude 

Bij deze wil ik het volgende mededelen en daarmee alle twijfel wegnemen die er is onstaan naar aanleiding van het bericht dat het Transferium afgesloten zou zijn. Hieronder een 'kleine' uitleg.
De afgelopen weken heeft Racing-Leiden contact gehad met Politie stevenshof (dit is het bureau waar het Transferium ondervalt)over de Vrijdag avond meetings. Zij wisten ons te vertellen dat het afgelopen moest zijn met deze meetings! Dit moesten zij doen van hun Hoofdagent, Wethouder en Burgemeester. Verder werd Racing-Leiden gezien als de organisator van deze avonden. En als wij niet zouden stoppen dat wij verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele problemen op deze avonden.
Dat heeft Racing-Leiden er toebesluiten om te zeggen dat wij niet meer verantwoordelijk willen en kunnen zijn! Verder zouden wij deze meetings niet meer aankondigen. (Zie nieuws.) Dit was echter niet genoeg voor hun. Wij werden dus nog steeds gezien als oprichter van deze avonden! Dus is R-L nog steeds aansprakelijk. Naar het advies van de agent waarmee wij contact hebben moesten we een keer naar de Leidse Rechtswinkel gaan om te kijken wat er mogelijk is. R-L naar de Rechtswinkel. Daarbij heb ik bij een advocaat ook nog wat info ingewonnen.
Hieruit is gekomen dat R-L aankondigd dat de Meeting op het Transferium niet meer door zal gaan! En dat het terein zou worden afgesloten.
Doordat R-L deze stap heeft gemaakt gaan wij dus volkomen vrijuit!!! En heeft R-L zijn parpiertje weer gezuiverd!
Ook heeft R-L contact opgenomen met het hoofdbureau, wethouder en de Burgemeester. Deze mensen wisten ons te vertellen dat er bij hun NIKS bekent is over deze meetings mbt afsluiten en het verbieden van deze meeting. Uiteraard wisten ze dat de meeting er is en vonden het zelfs een GOED idee om het terein op deze vrijdagavonden en nieuwe bestemming te geven! Zodat het terein toch nog nut zou hebben. Verder is het Tranfsferium eigendom van de provincie Zuid-Holland en is de verantwoordelijkheid bij de gemeente Leiden.
Groeten Racing-Leiden.
ps: Het grootste en ENIGE probleem van de politie is dat ze vinden dat het verkeersbeeld negatief beinvloed word door deze avonden. Want de troep die achterblijft wordt opgeruimt en van geluisoverlast is geen sprake. Dit komt mede doordat het parkeerterein niet in de bewoonde wereld ligt. Wat ik hiermee wil zeggen is... Als je in de buurt of in Leiden bent doe rustig aan ivm controles. En het liefst niet voor de controles maar voor jezelf en je Vrijdag avond!!! De openbare weg begint bij de rotonde op het terein.
Wees getuned en bewust want een gezellige vrijdagavond begint bij je zelf.
De afgelopen weken heeft Racing-Leiden contact gehad met Politie stevenshof (dit is het bureau waar het Transferium ondervalt)over de Vrijdag avond meetings. Zij wisten ons te vertellen dat het afgelopen moest zijn met deze meetings! Dit moesten zij doen van hun Hoofdagent, Wethouder en Burgemeester. Verder werd Racing-Leiden gezien als de organisator van deze avonden. En als wij niet zouden stoppen dat wij verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele problemen op deze avonden.
Dat heeft Racing-Leiden er toebesluiten om te zeggen dat wij niet meer verantwoordelijk willen en kunnen zijn! Verder zouden wij deze meetings niet meer aankondigen. (Zie nieuws.) Dit was echter niet genoeg voor hun. Wij werden dus nog steeds gezien als oprichter van deze avonden! Dus is R-L nog steeds aansprakelijk. Naar het advies van de agent waarmee wij contact hebben moesten we een keer naar de Leidse Rechtswinkel gaan om te kijken wat er mogelijk is. R-L naar de Rechtswinkel. Daarbij heb ik bij een advocaat ook nog wat info ingewonnen.
Hieruit is gekomen dat R-L aankondigd dat de Meeting op het Transferium niet meer door zal gaan! En dat het terein zou worden afgesloten.
Doordat R-L deze stap heeft gemaakt gaan wij dus volkomen vrijuit!!! En heeft R-L zijn parpiertje weer gezuiverd!
Ook heeft R-L contact opgenomen met het hoofdbureau, wethouder en de Burgemeester. Deze mensen wisten ons te vertellen dat er bij hun NIKS bekent is over deze meetings mbt afsluiten en het verbieden van deze meeting. Uiteraard wisten ze dat de meeting er is en vonden het zelfs een GOED idee om het terein op deze vrijdagavonden en nieuwe bestemming te geven! Zodat het terein toch nog nut zou hebben. Verder is het Tranfsferium eigendom van de provincie Zuid-Holland en is de verantwoordelijkheid bij de gemeente Leiden.
Groeten Racing-Leiden.
ps: Het grootste en ENIGE probleem van de politie is dat ze vinden dat het verkeersbeeld negatief beinvloed word door deze avonden. Want de troep die achterblijft wordt opgeruimt en van geluisoverlast is geen sprake. Dit komt mede doordat het parkeerterein niet in de bewoonde wereld ligt. Wat ik hiermee wil zeggen is... Als je in de buurt of in Leiden bent doe rustig aan ivm controles. En het liefst niet voor de controles maar voor jezelf en je Vrijdag avond!!! De openbare weg begint bij de rotonde op het terein.
Wees getuned en bewust want een gezellige vrijdagavond begint bij je zelf.
-
- Contacteer:
Voor de mensen die hem krijgen, even goed het Leids Dagblad van dit weekeinde bekijken, een artikel op de voorkant en een hele pagina in het middenstuk over de meetings bij het transferium. Grappig genoeg gaat het nergens over Renaults of RTC. Maar ja, ik heb het vrijdag met de delta weer niet gered, moet de remmen allemaal nog checken, achter waarschijnlijk reviseren en de ventilator fixen, dan mag ik weer de weg op, klaar voor de make-over...
Gijs
PS: Stukje kan ik niet online vinden, alleen dit:
http://www.leidschdagblad.nl/Pagina/0,7 ... --,00.html

Gijs
PS: Stukje kan ik niet online vinden, alleen dit:
http://www.leidschdagblad.nl/Pagina/0,7 ... --,00.html
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Mooi stukje hoor :-* Het komt er zo'n beetje op neer dat de McDonalds medewerkers te bang waren om de rommel op te ruimen. Wat een lulsmoes. Die Mac moet blij zijn dat ze zoveel klanten krijgt op die avonden
Al die kut regels van tegenwoordig!

Al die kut regels van tegenwoordig!
gaan er vanavond nog mensen naar het transferium?
He! nu is die weer rood.
niet allemaal tegelijk hoor :d
He! nu is die weer rood.
ja joh 

He! nu is die weer rood.
Even een uurtje ofzo rondgelopen, welgeteld 2 renaults gezien, de mijne en een gele megane coupe met RTC nummerplaathouders...
Voorderest... ach wat impreza's golfjes CRXjes en wat vette amerikaanse bakken
Voorderest... ach wat impreza's golfjes CRXjes en wat vette amerikaanse bakken

Don't walk the grass... smoke it
Ja dat was toch wel het mooiste van de avond.oxje schreef:wat vette amerikaanse bakken
een bonde vrouw, stilstaand spinnend in een dikke amerikaan. prachtig.
He! nu is die weer rood.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op za 10 mei 2003 8:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
yep die rookte wel met d'r bandjes .
ik heb ook nog een clio 16v gezien en een 19 16v (williammert look alike ) en een 2.0 rs zilver
verder nog een gozer met een ax die de weg kwijt was
ik heb ook nog een clio 16v gezien en een 19 16v (williammert look alike ) en een 2.0 rs zilver
verder nog een gozer met een ax die de weg kwijt was
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat kan , in het begin kende je iedereen nog wel . nu is dat moeilijk met zo'n groote club .
wij( ivo en ik en nog 2 gasten ) waren undercuver
met de benzzzz .
wij( ivo en ik en nog 2 gasten ) waren undercuver

heel misschien.
He! nu is die weer rood.
Ben van de partij de 16de......