[r5gtt] voorbumper

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
ed_pret

ola

ik zit nu al tijdje heftig te zoeken naar een bodykit. Wat ik op internet heb kunnen vinden waren sites als reichard,elia, ktec,gttuning euhm equisse euhm dawson/prosport(weinigfoto's) Ma kheb niks aparts kunnen vinden (ja die charisma van reichaard ma das idioot veel geld plus dan MOETEN er 17" onder)

mijn vragen: welke bedrijven in nl kunnen bumpers van poly namaken voor redelijke prijzen. Ik dacht dan aan een bumpertje zoals ongeveer deze:

[img]http://www.autofashion.co.uk/animal1.gif[/img]

hier zit ie onder een fiesta zoals je kan zien staat ie niet echt super (zijkanten te dik)

[img]http://www.autofashion.co.uk/new_pa1.jpg[/img]
[img]http://www.autofashion.co.uk/fiesta4.jpg[/img]

Dus zoiets wil ik laten nameken maar dan lichtjes aangepast.

welk bedrijf mot ik hebbuuuh?

Jeroen van JL-Tuning vertelde me nog dat een saxo bumper ook pasklaar gemaakt kan worden voor de r5gtt. Ik wil graag zoveel mogelijk info over deze manieren hebben zodat ik een mooie r5gtt kan bezitten :D

ooh ja voor ik vergeet : laten we dit een info topic houden en niet gaan discuseren of zo'n bumper nou mooi of niet is. Hij komt uiteindelijk onder MIJN gtt te hangen 8)
Laatst gewijzigd door ed_pret op ma 12 mei 2003 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrisv

Kan er niet iemand even creatief zijn met photoshop :). Volgensmij zal het niet verkeerd staan onder een gtt. Moeten wel die zijkanten iets aangepast worden denk ik.
some people are alive only because it's illegal to kill them
ed_pret

jaaah shoppen
Matijs
Contacteer:

ed_pret

THNX matijs!

hmm zo te zien wil ik hem dan minder bollig hebben. hij zal wat hoekiger moeten worden gemaakt dan zou ik hem echt perfect bij de rest van de gtt vinden passen.
Daaf (Davy)

ed_pret

ik zou dan wel de gaten openzagen waar die evo ronde lampen inzitten. Vind het namelijk geen gezicht die ronde grote mistlampen en hoekige gtt koplampen :p

ma op zich met deze bumper kan ook leuk gespeeld worden hmm
Matijs
Contacteer:

Die ronde koplampen is meer de look van de dikke turbo, die had een rallybumper met vier grote ronde lampen. Vind ik persoonlijk ook niet zo mooi passen bij een supercinq. Moet allemaal wat strakker en vierkanter zijn dan het meeste spul dat je kan kopen. Dat vind ik bijvoorbeeld ook het probleem met dingen als de Dawsons bumper. Echt een vet ding, maar absoluut niet op een GTT.
Die bumper die Daaf laat zien is inderdaad al goed in stijl van de 5, op die lampen na. En wel perfect voor een cossie of K-tec intercooler!
ed_pret

zo'n super intercooler vind ik ook mooi hoor ma liever functionaliteit van een charge cooler en laat ik dat nou net hier hebben liggen :)

ma op zich deze bumper kan ik wel wat dingen voor bedenken om te laten doen. Wellicht dat iemand de roze Sona r5gtt uit engeland kent? Die heeft deze bumper maar dan met lampen uitgezaagd. In mijn ogen lacht de auto te breed. Ma als je ze nou niet helemaal openzzaagt ma soort van spiegeling van maakt dan zou het wat worden.

OKe pro sport kan deze bumpers leveren. Welke nl-importeur ken dat ook? JL la wat van je horen heheh
Plaats reactie