Met gladde bumpers bedoel ik dat die rode strip verwijderd word uit de bumper en opgevuld wordt.
Uiteraard kun je gladde bumpers maken met plamuur, maar welke soort/merk plamuur moet je gebruiken?
Martijn, wat raadt jouw vader aan om te gebruiken zodat hij het netjes kan spuiten?
Of doet hij dat ook liever helemaal zelf (tegen een leuke prijs?)
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
rode strip ?, phase 1 bumpers bedoel je dus ?
Ik persoonlijk gebruik daarvoor een gewone polyesterplamuur , eerst een grove, daarna een afwerkplamuur . Wel is het zeer belangrijk om het INVALLEN te vermijden om alles infrarood te drogen ; hierbij wordt niet de plamuur van buiten naar binnen uitgehard, maar gebeurt het uithardingsproces in omgekeerde volgorde ... Van binnen naar buiten . Hierbij valt de plamuur niet meer in na een tijdje .
Tussen haakjes , gladde bumpers geven een veel gavere look : goeie keuze dus ...
Sportieve groeten,
Bruno
Ik persoonlijk gebruik daarvoor een gewone polyesterplamuur , eerst een grove, daarna een afwerkplamuur . Wel is het zeer belangrijk om het INVALLEN te vermijden om alles infrarood te drogen ; hierbij wordt niet de plamuur van buiten naar binnen uitgehard, maar gebeurt het uithardingsproces in omgekeerde volgorde ... Van binnen naar buiten . Hierbij valt de plamuur niet meer in na een tijdje .
Tussen haakjes , gladde bumpers geven een veel gavere look : goeie keuze dus ...
Sportieve groeten,
Bruno
Ja, het beste is om het met polyester te doen.
Mijn Vader gebruikt dit altijd voor dat soort klussen.
Hij doet dit ook liever zelf. en dan de bumper spuiten, prijsje komen we Dan wel uit.
Mijn Vader gebruikt dit altijd voor dat soort klussen.
Hij doet dit ook liever zelf. en dan de bumper spuiten, prijsje komen we Dan wel uit.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Okee,
Als ik zover ben doe ik wel even een mailtje
Thanks
Als ik zover ben doe ik wel even een mailtje

Thanks
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.