cassetespeler aansluiten op discman?

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Hugo

Ik had een vraagje, we hebben net een laeseauto gekregen met een cassetespeler. :-*
Ik weet ook niet welke oetl*l dit geval erin heeft laten zetten, maar ja.
Weten jullie of zo'n cassettebandje met kabeltje naar discman goed werkt?
De discman heeft 45 sec esp dus dat zit wel goed, de leaseauto is geen hummer, dus :D .
Wie heeft hier ervaring mee?
En weet iemand wat die dingen ongeveer moeten kosten?
jpp_GTX

13,75 euro

Bij http://www.conrad.nl staat hij onder auto-hifi en dan onder adapters......

even zoeken levert al snel resultaat op hoor!!!!!
PATRICK-CLIO

Werkt prima, werkte tijdje geleden voor een autoverhuur bedrijf daar reden ook veel autos met cassette-speler ik gebruikte toen ook zo een bandje, kost egt nix.
SimonBalk
Contacteer:

heb ik een paar jaar geleden gebruikt om mijn minidisc te gebruiken in de auto. Was er erg e vreden mee :D :D
Steven
Car: M536

Hmm een vriend van mij heeft dit ook lang gehad, maar de kwaliteit was erg slecht.

Of het lag aan de stokoude radio :)
Joost R

Ik heb het ook een tijdje gedaan in de auto van mijn pa, maar ik had constant zo'n irritante basisbrom :(
iMAGE

Ik had ook een brom, plus geen dynamiek, geen hoge tonen. Jammer de bammer zeg maar. Maar was zo'n 5 jaar terug. Misschien is nu de kwaliteit fors verbeterd.
Joost R

Dynamiek gaat idd ook achteruit.

Blijft toch magneetkoppen op elkaar.

Dus feitelijk cassettekwaliteit.
André ter Velde

Ik heb er volgens mij nog wel een liggen. Interesse? Moet je hem zelf even komen ophalen en het mij op tijd alten weten, dan zoek ik hem op.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zou gewoon effe sparen voor een mooie cd-speler voor in de auto. Het is erg onhandig en omdat alles los door je auto ligt krijg je snel kabelbreukjes. Met als gevolg dat je zwaar geirriteerd raakt! :D
Steven
Car: M536

Maarja soms kan het niet, mijn Pa's laguna (1999) heeft zo'n oude philipsradio met stuurbediening en display boven in dashboard (boordcomputer-achtig). Maar het type met cd-speler is niet meer te verkrijgen :(

En volgens mij past er verder weinig op die stuurbedeining&dashboarddisplay. Zeker omdat philips geen radio's meer maakt.

En het gaat hier om een leasebak he :)
Hugo

Bedankt allemaal, ik heb vanmiddag een bandje gekregen en net geprobeerd, kop van het bandje bleek smerig te zijn. Nu nog ff schoonmaken en het is dan een mooie tijdelijke oplossing. Geluid is best nog wel goed te doen en nu hoef ik niet alles op bandjes te gaan zetten :D .

Groeten hugo
jean-paul

Steven (Fiets) schreef:Maarja soms kan het niet, mijn Pa's laguna (1999) heeft zo'n oude philipsradio met stuurbediening en display boven in dashboard (boordcomputer-achtig). Maar het type met cd-speler is niet meer te verkrijgen :(

En volgens mij past er verder weinig op die stuurbedeining&dashboarddisplay. Zeker omdat philips geen radio's meer maakt.

En het gaat hier om een leasebak he :)
bijna alle (nieuwe)radio's zijn hier compatibel voor,alleen komt er dan een kastje bij...bv van kenwood en alpine
Plaats reactie