Informatie mbt aanschaf Renault 5 GTX/GTT.
kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten bij het kopen van een renault 5, kan ik beter een gtx of een gt turbo kopen?
Hoeveel pk en nm heeft een renault 5?
en hoe kom ik aan spoilers en andere onderdelen voor een 5?
Hoeveel pk en nm heeft een renault 5?
en hoe kom ik aan spoilers en andere onderdelen voor een 5?
Het is natuurlijk aan jezelf wat voor auto je wilt. De opper5 is natuurlijk de Turbo. Hij is snel, erg leuk om te rijden en ziet er erg lekker uit. Een GTX is wat rustiger. Loopt ook zeker niet verkeerd, maar is geen snelheidsduivel. Een mooie middenweg is de GTE, de looks van een Turbo en de motor van de GTX (+5PK). Het is maar wat je wilt, natuurlijk.
Waar je op moet letten? Roest, roest, roest en olie...
Vooral de dorpels (onder de skirts) zit 9 van de 10 keer veel roest. Ook de deurstijl, raamstijlen en achterklep roesten meestal. Een roestvrije 5je kom je niet zo snel tegen, denk ik, maar je moet even kijken of de roest niet te erg is... Uit ervaring weet ik dat dat zeer belangrijk is!!! 
Succes
Waar je op moet letten? Roest, roest, roest en olie...


Succes
bedankt voor de info,
maar hoeveel vermogen heeft een turbo of een gte?
en waar kan ik spoilers krijgen?
ik vind namelijk dat er heel veel 5jes met de zelfde spoilers rond rijden. is er bij renault net zoiets als irmscher voor opel?
Mijn vriendin wil namelijk een gtt.
Ik rij zelf in een kadett gsi met 125 pk, wat ik nu wil weten is of ik haar dan nog wel bij hou?
maar hoeveel vermogen heeft een turbo of een gte?
en waar kan ik spoilers krijgen?
ik vind namelijk dat er heel veel 5jes met de zelfde spoilers rond rijden. is er bij renault net zoiets als irmscher voor opel?
Mijn vriendin wil namelijk een gtt.
Ik rij zelf in een kadett gsi met 125 pk, wat ik nu wil weten is of ik haar dan nog wel bij hou?
Reken daar maar niet opttijger schreef:Mijn vriendin wil namelijk een gtt.
Ik rij zelf in een kadett gsi met 125 pk, wat ik nu wil weten is of ik haar dan nog wel bij hou?






Of je neemt een auto die ouder is dan jij zelf...
een gt turbo phase 2:
cilinderinhoud 1397 cm3
max. vermogen 88 kW (120 pk) bij 5750tpm
max. koppel 165 Nm bij 3750tpm
en een gte heeft 115 of 120 pk ? weet ik niet zeker
geen idee wat een kadett weegt, maar een 5 weegt rond de 840 kg
cilinderinhoud 1397 cm3
max. vermogen 88 kW (120 pk) bij 5750tpm
max. koppel 165 Nm bij 3750tpm
en een gte heeft 115 of 120 pk ? weet ik niet zeker
geen idee wat een kadett weegt, maar een 5 weegt rond de 840 kg
Renault 5 GT Turbo
ALGEMEEN
nieuwprijs 16.334
afleveringskosten n.v.t.
wegenbelasting 3mnd 38 - 44
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie juni 1987
einde oktober 1990
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1397 cm3
boring x slag 76,0 x 77,0 mm
compressieverh. 7,9:1
max. vermogen 88 kW (120 pk)
5750tpm
max. koppel 165 Nm
3750tpm
brandstofsysteem carburateur
klepbediening ohc
turbo nee (IK DACHT HET TOCH WEL!)
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
remmen voor gev. schijven, - mm
remmen achter schijven, - mm
bandenmaat 195/55HR13
draaicirkel 9,8 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,59 m
breedte 1,60 m
hoogte 1,37 m
wielbasis 2,41 m
massa leeg 848 kg
laadvermogen 407 kg
aanhanger geremd 800 kg
aanhanger ongeremd 424 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 50 kg
inh. bagageruimte 233 - 917 l
inh. brandstoftank 50 l
PRESTATIES
topsnelheid 204 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
VEILIGHEID
ABS-remsysteem nee
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder nee
airbag passagier nee
zij-airbags nee
hoofdairbags voor nee
tractiecontrole nee
stabiliteitsregeling nee
COMFORT
centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening
elektrische ramen ja, voor
stuurbekrachtiging nee
cruise control nee
airconditioning nee
parkeersensor nee
INTERIEUR
hoogteverst. stoel nee
elektr. stoelverstelling nee
verwarmde stoelen nee
sportstoelen nee
leer bekleed stuurwiel ja
verstelbaar stuur nee
leren bekleding nee
hoofdsteunen achter nee
neerklapbare achterbank ja
middenarmsteun nee
leeslampje(s) ja, voor
toerenteller ja
buitentemperatuurmet. nee
boardcomputer nee
stereoinstallatie nee
navigatiesysteem nee
EXTERIEUR
interval ruitewisser ja
lichtmetalen velgen ja
schuif/kanteldak nee
metallic lak nee
bumpers in carrosseriekleur ja
elektrische spiegels nee
mistlampen voor ja
xenon koplampen nee
koplampsproeiers nee
inbraakalarm nee
ALGEMEEN
nieuwprijs 16.334
afleveringskosten n.v.t.
wegenbelasting 3mnd 38 - 44
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie juni 1987
einde oktober 1990
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1397 cm3
boring x slag 76,0 x 77,0 mm
compressieverh. 7,9:1
max. vermogen 88 kW (120 pk)
5750tpm
max. koppel 165 Nm
3750tpm
brandstofsysteem carburateur
klepbediening ohc
turbo nee (IK DACHT HET TOCH WEL!)
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
remmen voor gev. schijven, - mm
remmen achter schijven, - mm
bandenmaat 195/55HR13
draaicirkel 9,8 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,59 m
breedte 1,60 m
hoogte 1,37 m
wielbasis 2,41 m
massa leeg 848 kg
laadvermogen 407 kg
aanhanger geremd 800 kg
aanhanger ongeremd 424 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 50 kg
inh. bagageruimte 233 - 917 l
inh. brandstoftank 50 l
PRESTATIES
topsnelheid 204 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
VEILIGHEID
ABS-remsysteem nee
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder nee
airbag passagier nee
zij-airbags nee
hoofdairbags voor nee
tractiecontrole nee
stabiliteitsregeling nee
COMFORT
centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening
elektrische ramen ja, voor
stuurbekrachtiging nee
cruise control nee
airconditioning nee
parkeersensor nee
INTERIEUR
hoogteverst. stoel nee
elektr. stoelverstelling nee
verwarmde stoelen nee
sportstoelen nee
leer bekleed stuurwiel ja
verstelbaar stuur nee
leren bekleding nee
hoofdsteunen achter nee
neerklapbare achterbank ja
middenarmsteun nee
leeslampje(s) ja, voor
toerenteller ja
buitentemperatuurmet. nee
boardcomputer nee
stereoinstallatie nee
navigatiesysteem nee
EXTERIEUR
interval ruitewisser ja
lichtmetalen velgen ja
schuif/kanteldak nee
metallic lak nee
bumpers in carrosseriekleur ja
elektrische spiegels nee
mistlampen voor ja
xenon koplampen nee
koplampsproeiers nee
inbraakalarm nee
heel erg bedankt, hier kan ik wat mee!
en spoilers, zijn die nog ergens te krijgen?
en spoilers, zijn die nog ergens te krijgen?
-
- Berichten: 1602
- Lid geworden op: do 12 apr 2001 0:00
- Locatie: Den Bosch, The Netherlands
Tuurlijk...ttijger schreef:heel erg bedankt, hier kan ik wat mee!
en spoilers, zijn die nog ergens te krijgen?
http://www.k-tecracing.com
http://www.reichhard-motorsport.de
http://www.sk-tuning.de
http://www.improve-tuning.nl
autostyle, etc. etc.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Waar werd ook al weer de Safrane Biturbo gebouwd.....?Rudo schreef:Gelukkig niet.ttijger schreef:is er bij renault net zoiets als irmscher voor opel?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
daar hebben ze over nagedacht!! na 6 jaar rotten ze onder je reet vandaanRenault 5 GT Turbo
ALGEMEEN
nieuwprijs 16.334
afleveringskosten n.v.t.
wegenbelasting 3mnd 38 - 44
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie juni 1987
einde oktober 1990


Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
dit is ooit geschreven door 1 van de forum bezoekers. Print het uit en neem het mee als je gaat kijken. Maar roest is idd een zeeeeeeeeeeeer grote factor
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Deze lijst hierboven heb ik ook gebruikt bij de koop van mijn 5gtt in maart. Erg handig geweest.
Hoe ken je bestellen bij SK-tuning??Marcel dLC schreef: http://www.sk-tuning.de
Ik ken het niet echt vinden op de site

Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 1602
- Lid geworden op: do 12 apr 2001 0:00
- Locatie: Den Bosch, The Netherlands
Heb even gekeken, maar zo moeilijk is het toch niet??
Artikeltje aanklikken, daar kun je 'im warenkorb'ofzo aanklikken en dan vervolgens in je mandje 'bestellung absenden'
Artikeltje aanklikken, daar kun je 'im warenkorb'ofzo aanklikken en dan vervolgens in je mandje 'bestellung absenden'
hmmmmm, je moet (voor mij in dit geval) de R5 kataloge downloaden, dan krijg je een soort pdf.bestand, of hoe het ook mag heten met 'zo'n stom handje die nix kan
Als ik dus op het artikel klik gebeurt er nix, het handje op het beeld krijgt nix voor mekaar. Ligt het nou aan mij of......
Gebruiksvriendelijk is het nu al niet, ik kan niet/of weet niet eens hoe ik wat moet bestellen


Gebruiksvriendelijk is het nu al niet, ik kan niet/of weet niet eens hoe ik wat moet bestellen

Mrtn = Maarten
Maarten, Veban Evolution die bij jou in Lelystad zit kan alles van SK-tuning leveren waarom wil jij het dan uit duitsland gaan bestellen.Mrtn schreef:hmmmmm, je moet (voor mij in dit geval) de R5 kataloge downloaden, dan krijg je een soort pdf.bestand, of hoe het ook mag heten met 'zo'n stom handje die nix kanAls ik dus op het artikel klik gebeurt er nix, het handje op het beeld krijgt nix voor mekaar. Ligt het nou aan mij of......
![]()
Gebruiksvriendelijk is het nu al niet, ik kan niet/of weet niet eens hoe ik wat moet bestellen
Mocht je kiezen voor een GTX dan heb ik er nog een te koop. Prijs is 799 euro.
kijk hier maar eens:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... sc&start=0
kijk hier maar eens:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... sc&start=0
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
95 hele paardenMerijn schreef:Hoeveel heeft een standaard GTE er dan wel?

Sja.....dat vraag ik me nu ook afRO 16v schreef:
Maarten, Veban Evolution die bij jou in Lelystad zit kan alles van SK-tuning leveren waarom wil jij het dan uit duitsland gaan bestellen.

Ik denk dat ik daar dinsdag maar even langs ga, thanx Ro
Mrtn = Maarten