En tussen 60.000 en 150.000 km zit nogal wat verschil

bij een clio is het rond de 100000, neem aan dat het voor een 19 16V ongeveer hetzelfde zal zijn??Tazzman schreef:Lichtelijk offtopic maar aangezien het toch ten sprake is gekomen in dit topic.......om de hoeveel KM moet de distributie rien van een R19 16V (phase 1) vervangen worden?
Dat klopt.. ik heb ooit es een Golf II 1.6 Avance uit 1987 gehad, die had er ook last van.... ben met dat karretje heel Europa door geweest, nergens last van gehad!Serge1916V schreef:Als je klepstoters tikken is het helemaal niet erg.
Niet nodig dus..... btw..bijna alle renaultjes en vlokswagentjes en nog meer auto's hebben dit....niet erg dus!!
aleen de 16vŽs rest heeft geen hydraulische klepdingen.Ollie schreef:Het zijn de klepstoters die je hoort, die moeten zich dan nog "vullen" met olie. En er is dan niks aan de hand als het na een paar km. ongeveer weg is! Ik denk dat het gros van de Cliootjes dat heeft...
VERTEL VERTEL!!!Johan schreef:bij mij is het sinds ik elf olie gebruik een stuk minder..
Tja daar komt het wel op neer. zijn wat omstandig heden en iemand anders had hem harder nodig als ik, heb er nog 1 van de zaak.ChrisClio16V schreef:uuhm, begrijp ik nu goed dat je je reno weggegeven hebt?!!!