Friday Nightmeeting Groningen.
we moesten de red bull dan koud zetten voor jou toch steven???
Hey steven ik zei in Utrecht nog tegen je ga je nog verhuizen naar Leeuwarden voor die leuke feestjes???
Hey steven ik zei in Utrecht nog tegen je ga je nog verhuizen naar Leeuwarden voor die leuke feestjes???
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Ehm, sorry dat ik het zeg, maar wie was jij ook alweer?F 16Valve schreef:we moesten de red bull dan koud zetten voor jou toch steven???

Kan het me ff niet meer herineren

Maar idd ene Redbull please en als je nog wat rooie wodka over hebt, gooi het 'r dan maar bij

Ow wacht ik weet het weer, ik begreep geloof ik niet wat je zeiF 16Valve schreef:jij stond op dat moment bij Marcel en z'n express, ik was die groote gast, stond daar met BasRSI

Sorry, dat was weer even een druk&wazig moment

Nou volgende x ff zeggen dat je Foeke bent, ik wist namenlijk niet dat jij dat was.
-
Komen er vrijdag nog mensen naar Groningen?
-
Helaas vanavond kan ik niet.
Drente lijkt mij ook wel een keer zwaar okay!. Dan kom ik ook wel een keer langs met de 25Arjen schreef:FNDrenthe? Lijkt me best OK, maar ik ben meestal vrijdagavond in Groningen te vinden.Jasper clio 16v schreef:ik kom ook wel een x langs, moet ik wel zeker weten dat er een fng is natuurlijk
houd de fng in leven en dit topic dus ook !
arjen, kunnen wel een FND houden, gezellig met zijn 2-en
ron (ken je wel he?) had tijd terug plan om maandelijks een treffen te houden, zou dat wat zijn ?

RJ.
-
Met welk voertuig kom je Arjen? De 11 of de 19?
Ik kom wel ff langs.
Ik kom wel ff langs.
Ik weet nog niet of ik langs kom
Eerst eens ff checken of er een beetje animo is. Anders wordt het een andere keer. Ligt ook een beetje aan het weer. Maar het wordt wel weer eens tijd om de FNG weer een beetje op gang te krijgen.

Zow de fng was weer gezellig. Heb weer wat nieuwe gtttjes leren kennen. Was zelfs een lancia delta integrale. Heb ook ff een foto gemaakt.
[img]http://www.gt-turbo.org/img/photos/divers/18.jpg[/img]
[img]http://www.gt-turbo.org/img/photos/divers/18.jpg[/img]
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Moderator
- Car: Megane
ik denk 17 of 18
Wellicht dat ik tussen 18.30 en 19.30 uur ff langskom.... maar weet het niet zeker..Heino schreef:ZO,ben er ook weer,SUNSATION was weer erg gezellig.
Vrijdagavond nog iemand in Groningen?
Nou het was een frisse maar gezellige fng
. De flip flop clio uit delfzijl was er ook. nu is het w88 tot zijn 2ling broertje es mee komt
. Verder stond er nog een vers gespoten caddy, een gtt in de kleuren bruin,grijs,wit, en een handje vol honda crx`en. Was een gezellige avond vond ik. Volgende week moeten we de fng maar op de kermis houden 

Nou, het zat bij mij allemaal wat tegen gister. Auto was te laag, alles schraapt over de grond. Vandaag dus weer iets omhoog zettten,wat andere dingetjes veranderen en nog laten uitlijnen. Misschien komen we morgen nog wel ff aan Cat maar dat laat ik je dan nog ff weten!! 

-
- Contacteer:
Hoeveel auto's zijn daar gemiddeld? En van verschillende merken dus? Ik moet ook maar eens heen.
Gisteren stonden er iets van euhm 15 auto`s. Er stonden wel meer maar dat was van het winkelend publiek
.
@Tim je bent welkom als ik thuis ben. Denk niet dat ik morgen nog weg ga met een vriendin.

@Tim je bent welkom als ik thuis ben. Denk niet dat ik morgen nog weg ga met een vriendin.