de mazzel hè, we spreken mekaar wel een keer

Chris schreef:Vrijdagavond 9 mei 2003 komen naar de Mac Donalds in Bodegraven:
- Tjabel. R5GTT.
- Ivo. R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Nils. VW Polo.
Twijfelaars:
- Lex. R1916V.
- Dennis. ClioII
Waarschijnlijk:
- Chris. R5GTT*.
Legenda:
- *= Komen met ander vervoer.
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf ertussen.
Geen probleem. PM me maar waar je hem moet brengen.P@TB@D schreef:chris ken ik overdags ook effe die spoiler komen brengen??? vanaaf ken ik nie
Altijd gezellig. Welke zwager bedoel je? En vanwaarTjabel schreef:Ik kan helaas vanavond niet,ik ga lekker een biertje drinken bij mijn zwager.
heb ze wel moet ze alleen zoeken.Chris schreef:En het parkeerterrein was één gtote mensenmassa.. Zijn daar eigenlijk nog ergens foto's van?
Ja, als het goed is gaan we hem a.s. zaterdag ophalen, want dan is ie netjes in een nieuw laklaagje gespoten...!Chris schreef:Jochem, al weer nieuws over de GTT?
Gaaf dat de 5 bijna klaar is!!Ivo8hoven schreef:Ja, als het goed is gaan we hem a.s. zaterdag ophalen, want dan is ie netjes in een nieuw laklaagje gespoten...!Chris schreef:Jochem, al weer nieuws over de GTT?
En daarna gaan we snel door naar Best,
Ronald gaat even proefrijden in een Ford Sierra Cossworth met een kleine 350 PK.....![]()
![]()
![]()
Hij mag niet meer in die auto van zn vrouw rijden, dus koopt ie er zelf maar een...!
Ben benieuwd hoe zoiets nou rijdt...
We zullen zien
'Chris schreef:Ja dat zal een aardig klusje gaan worden... Maar dat kan je Haas wel toe vertrouwen.
Ivo is die Sierra een 4x4?
Jappe toch geen 5je in de tussentijd? Heeft die wel dat blok gekocht waar je het laatst over had?
Dit is dat 5je wat bij Van Buren staat:
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]
in bodegraven .Tom schreef:strak plan Jesper. waar blijven die "die-hards" nou eigenlijk