Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Chris schreef:Vannacht ree ik om 02:10 nog langs de Mac, maar jullie waren er niet.. Zwak zeg!
Over zwak gesproken, ik heb alleen een bekende twingo over het terrein zien rijden en er stond de lichtblauwmetallic clio de rest van het rijtje was bang voor water.
Er zit een dak op het MC Donalds gedeelte hoor....
Kom je ook? Copy paste de lijst dan even en zet jezelf ertussen.
ik had het plan om te komen
maar nu is er net een afspraak verschoven naar vrijdag. Geen idee of ik dan een beetje op een schappelijk tijdstip thuis ben....
ik geloof dat ik er altijd net zo als tjabel en ivo tussen sta . ik weet meestal van niets .
oke we gaan altijd wel ff kijken komen er toch langs als we wat gaan doen maare er is gewoon nooit iemand meer .
Ik vond het toch wel grappig toen het zo druk ineens werd. Een groepje Honda's voor het Motel, wat Opels een paar VWtjes. En natuurlijk een hele zwerm Renaults.
Je moet toegeven dat we toch altijd in de meerderheid waren op die avonden.
En wij Renaultrijders waren de enige die zich wisten te gedragen op zo'n avond.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex schreef:Ik vond het toch wel grappig toen het zo druk ineens werd. Een groepje Honda's voor het Motel, wat Opels een paar VWtjes. En natuurlijk een hele zwerm Renaults.
Je moet toegeven dat we toch altijd in de meerderheid waren op die avonden.
En wij Renaultrijders waren de enige die zich wisten te gedragen op zo'n avond.
Toen het wat kleiner was kwam ik nog niet zo vaak. Pas later toen ik van klanten van mijn oude werk hoorde dat het gaaf was ging ik vaker kijken. Vandaar. Dus eigenlijk weet ik niet beter dan dat het druk hoort te zijn.
Het was inderdaad wel vet.. Je stond vast op de kruising en voor je zag je een lange rij getunede auto's.. En het parkeerterrein was één gtote mensenmassa.. Zijn daar eigenlijk nog ergens foto's van?
@Chris: ik heb al een tijdje ADSL dus kan nu wat vaker online komen. Alleen op mijn werk is het soms wat moeilijk om gesprekken te voeren, er komen steeds lastige klanten doorheen.
Als ik t goed heb, staat er op de site van HG nog een dikke BURN OUT die ik eff neer zette met de Corsa van mn oma
Echt lache toen man met dat ding, iedereen lache, maar ik had de grootste lol (sneller als Sikkie met zn POLO 1.6)
@Chris: ik heb al een tijdje ADSL dus kan nu wat vaker online komen. Alleen op mijn werk is het soms wat moeilijk om gesprekken te voeren, er komen steeds lastige klanten doorheen.
Neenee, Brilsmurf.
Lex, kun je de klanten niet laten wachten dan? Ik snap het.
Ivo8hoven schreef:Als ik t goed heb, staat er op de site van HG nog een dikke BURN OUT die ik eff neer zette met de Corsa van mn oma
Echt lache toen man met dat ding, iedereen lache, maar ik had de grootste lol (sneller als Sikkie met zn POLO 1.6)
Geweldig was dat!
Binnenkort moeten we die band weer eens gaan kijken Ivo. Haha, Bart zijn broek helemaal zwart van het rubber.
Was die Corsa snelle dan de Polo van Sik?? Heeft hij nou al een GT gekocht?
Nou die corsa was echt rap, geloof het of niet, ik stond er zelf ook van te kijken.
1.4 i met open filter, en nieuwe Kwik fit eind demper
Ik was sneller als een oude klasgenoot met zn Golf 2 GTI 8V....!
Ik zat pas achter Rossum (die rijd nog met mn Corsa), en kon m bijna niet bijhouden met mn TDI