aan degene die hun bumpers glad hebben gemaakt!
niemand die naderhand problemen heeft gekregen met barsten van lak of dergelijke?want vanachter is da wel een serieus stuk om op te vullen!
[R5GTT]gladde bumpers fase 2?
da weet ik dus niet,heb mijn voorste bumper al in orde(glad),wel nog niet aan gespoten
was gisteren mijn achterbumper aan het schuren en dacht morgen om hem glad te maken maar is wel een heel stuk..................heb al gezien dat er zijn die rondrijden met gladde bumpers,vraag me dan wel af of da blijvend is!
ben toch van plan om nog een extra paar bumpers niet aan geknutseld laten mee te spuiten,voor de zekerheid!
was gisteren mijn achterbumper aan het schuren en dacht morgen om hem glad te maken maar is wel een heel stuk..................heb al gezien dat er zijn die rondrijden met gladde bumpers,vraag me dan wel af of da blijvend is!
ben toch van plan om nog een extra paar bumpers niet aan geknutseld laten mee te spuiten,voor de zekerheid!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij heeft martijn tack het ook gedaan , vraag het hem . ps zijn auto staat vast wel in de gallery en anders via zijn profile op zijn site