Workshop mallen maken
-
- Contacteer:
Zijn er hier mensen geïnteresseerd in een workshop mallen maken, samen met wat leden van de RMCC. Je kan zo leren, om zelf mallen te maken voor eigen ontwerp body-parts zoals bijvoorbeeld:
* Side-skirts
* voor- en achterbumpers
* speakerbehuizingen
* enz. enz.
De kosten voor deze workshop zijn 60,50 Euro per persoon, maar voor de kosten krijg je wel ervaring en kennis over de verwerking van polyester en mallen maken. Minimum deelnemersaantal is 5 personen.
Ik laat bij voldoende deelnemers een paar keuze-data weten, waar jullie dan uit kunnen kiezen.
De volgende mensen hebben zich al opgegeven:
1. Dannis van Broekhoven (RMCC)
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. ......
* Side-skirts
* voor- en achterbumpers
* speakerbehuizingen
* enz. enz.
De kosten voor deze workshop zijn 60,50 Euro per persoon, maar voor de kosten krijg je wel ervaring en kennis over de verwerking van polyester en mallen maken. Minimum deelnemersaantal is 5 personen.
Ik laat bij voldoende deelnemers een paar keuze-data weten, waar jullie dan uit kunnen kiezen.
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. ......
Hier is de link naar de topic op het RMCC forum.
http://www.meganecoupe.nl/forumrmcc/ind ... readid=480
Bij ons is er niet veel intresse voor vandaar dat Dannis de oproep ook hier doet.
Er zijn minimaal 5 deelnemers nodig.
http://www.meganecoupe.nl/forumrmcc/ind ... readid=480
Bij ons is er niet veel intresse voor vandaar dat Dannis de oproep ook hier doet.
Er zijn minimaal 5 deelnemers nodig.
-
- Contacteer:
De workshop is 1 dag. Van 's morgens tot ver in de middag.
Nadere details over tijden volgen bij voldoende deelnemers. Wil je zeker meedoen, kopieer dan de lijst van deelnemers in je post, en voeg jezelf toe.
De workshop kan zowel doordeweeks als in een weekend gegeven worden, maar het laatste moet ik met het bedrijf afstemmen als ik een datum heb, waarop iedereen kan.
Worden het meer deelnemers als 7, dan zullen we in groepen moeten gaan (2 dagen dus), maar dan zijn er ook 10 of meer delnemers nodig om 2 groepen met het minimum te kunnen vullen.
Nadere details over tijden volgen bij voldoende deelnemers. Wil je zeker meedoen, kopieer dan de lijst van deelnemers in je post, en voeg jezelf toe.
De workshop kan zowel doordeweeks als in een weekend gegeven worden, maar het laatste moet ik met het bedrijf afstemmen als ik een datum heb, waarop iedereen kan.
Worden het meer deelnemers als 7, dan zullen we in groepen moeten gaan (2 dagen dus), maar dan zijn er ook 10 of meer delnemers nodig om 2 groepen met het minimum te kunnen vullen.
gezien het in belgie is, kan het dan in het weekeinde ?
het moeilijkste van mallen maken en met polyester knutselen is de verkrijgbaarheid van de diverse materialen als partikulier.
Is dat bij dat belgisch bedrijf wel mogelijk, hebben ze een prijslijst oid?
-
Heb ik op zich wel interesse in, moet wel in het weekend kunnen dan. Vind het wel leuk om met polyester te knoeien namelijk 

Lijkt me geweldig!Dannis25 schreef:Zijn er hier mensen geïnteresseerd in een workshop mallen maken, samen met wat leden van de RMCC. Je kan zo leren, om zelf mallen te maken voor eigen ontwerp body-parts zoals bijvoorbeeld:
* Side-skirts
* voor- en achterbumpers
* speakerbehuizingen
* enz. enz.
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. ......
-
- Contacteer:
Gezien het deelnemersaantal al voldoende is, zal ik vanavond wat data gaan prikken, waar jullie uit kunnen kiezen.
Ik zet drie data's neer, waarvan jullie een eerste en tweede keus kunnen maken. Let er wel op, dat jullie op beide data's ook echt kunnen.
Antwoord voor Robert:
Ja, je kan alle benodigde materialen bij dat bedrijf waar de workshop is bestellen.
Antwoord voor Benny_R:
Hetgeen zou eventueel al eind mei, of ergens in juni plaats kunnen vinden. Ligt er even aan, wanneer die mensen van dat polyesterbedrijf kunnen. Ik zou zeggen, hou deze topic even in de gaten de komende dagen.....
Ik zet drie data's neer, waarvan jullie een eerste en tweede keus kunnen maken. Let er wel op, dat jullie op beide data's ook echt kunnen.
Antwoord voor Robert:
Ja, je kan alle benodigde materialen bij dat bedrijf waar de workshop is bestellen.
Antwoord voor Benny_R:
Hetgeen zou eventueel al eind mei, of ergens in juni plaats kunnen vinden. Ligt er even aan, wanneer die mensen van dat polyesterbedrijf kunnen. Ik zou zeggen, hou deze topic even in de gaten de komende dagen.....
Is gewoon allemaal verkrijgbaar zelfs voor de particulier, bedrijf heet Poly service.robert schreef:het moeilijkste van mallen maken en met polyester knutselen is de verkrijgbaarheid van de diverse materialen als partikulier.
http://www.polyservice.nl/
-
Ik zet mezelf nog niet op de lijst, ik wil eerst ff de data zien, maar voorkeur graag voor het weekend.(door de week werk ik en ga naar school)
Heb er zeker interesse in.
Heb er zeker interesse in.
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. Roy Steenland (RTC)
6. Matthijs Macaré (RTC)
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. Roy Steenland (RTC)
6. Matthijs Macaré (RTC)
-
- Contacteer:
Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met het bedrijf vandaag. Ik heb een aantal data in mijn hoofd, maar die stem ik eerst even af met het bedrijf. Morgen zet ik de keuze-data online. Let op, het worden alleen data op een zaterdag
Deelnemersupdate 07-05-2003 21.30 uur
Tot nu toe gaan mee:
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. Roy Steenland (RTC)
6. Matthijs Macaré (RTC)
Geïnteresseerden:
Marcel dLC (RTC)
Benny_R (RTC)
Robert (RTC)
Nick (Germanstyle) (RTC)
Tijn (RTC)
Ollie (RTC)
Mrtn (RTC)
Tot nu toe gaan mee:
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. Roy Steenland (RTC)
6. Matthijs Macaré (RTC)
Geïnteresseerden:
Marcel dLC (RTC)
Benny_R (RTC)
Robert (RTC)
Nick (Germanstyle) (RTC)
Tijn (RTC)
Ollie (RTC)
Mrtn (RTC)
Zet mij voorlopig maar even op de geïntresseerden lijst!!Dannis25 schreef:Ik heb nog geen contact kunnen krijgen met het bedrijf vandaag. Ik heb een aantal data in mijn hoofd, maar die stem ik eerst even af met het bedrijf. Morgen zet ik de keuze-data online. Let op, het worden alleen data op een zaterdag
Tot nu toe gaan mee:
2. Gerwin Batten (RMCC)
3. Shane v. Eck (RMCC)
4. SimonBalk (RTC)
5. Roy Steenland (RTC)
6. Matthijs Macaré (RTC)
Geïnteresseerden:
Marcel dLC (RTC)
Benny_R (RTC)
Robert (RTC)
Nick (Germanstyle) (RTC)
Tijn (RTC)
Ollie (RTC)
Mrtn (RTC)
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
En mij ook!
Wacht toch eerst ff de datum af, maar heb zeker intresse.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Peter, dit is die cursus waar ik het over had. Kun je zelf beginnen aan je achterbumperRenaultclioII16v (Peter) schreef:En mij ook!

Maar ik wacht morgen met smart af.
mmm Kut zaterdag wordt vrij vragen maaja zat er ook wel aan te komen moet elke dag naar school en 's avond en zaterdags werken. Druk leventje dus. Als ik het maar minstens 3 weken van te voren weet liefst een maand kan ik vrij pakken. Anders wat met de andere IKEAnen reguluh... Lijkt me echt vet! Maken we ook iets daar om te testen? kleinigheidje ofzo?
Tanx!! Het zit nog in de buurt ook.RO 16v schreef:Is gewoon allemaal verkrijgbaar zelfs voor de particulier, bedrijf heet Poly service.robert schreef:het moeilijkste van mallen maken en met polyester knutselen is de verkrijgbaarheid van de diverse materialen als partikulier.
http://www.polyservice.nl/
op megane forum staat welk bedrijf ut is. http://www.meganecoupe.nl/forumrmcc/ind ... readid=480 Ef bij google intype kom je op khun website uit. D8 voschemie de moor ofzoiets.limburgio schreef:Waar is da ergens in lier? hebt ge daar een telefoonnummer van of zo? voor mij is da maar 25min rijden dus ik heb daar ook wem interesse in
-
- Contacteer:
Ik heb sinds mijn post hier over de workshop nog geen contact kunnen krijgen met degene die over die workshops gaat. Hij heeft een notitie op zijn buro liggen, om mij terug te bellen maandag.
Dan hoop ik een aantal keuze-data's voor jullie te hebben. Wordt zowiezo halverwege juni dat de eerste keuze-datum zal zijn.
Dan hoop ik een aantal keuze-data's voor jullie te hebben. Wordt zowiezo halverwege juni dat de eerste keuze-datum zal zijn.
-
- Contacteer:
Zoiets dacht ik al jaNick (germanstyle) schreef: Peter, dit is die cursus waar ik het over had. Kun je zelf beginnen aan je achterbumper
Maar ik wacht morgen met smart af.
En die cursus zou idd erg van pas komen aangezien ik nog wat van plan ben...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Yep, dan gaan we nog steeds samenRenaultclioII16v (Peter) schreef:Zoiets dacht ik al jaNick (germanstyle) schreef: Peter, dit is die cursus waar ik het over had. Kun je zelf beginnen aan je achterbumper
Maar ik wacht morgen met smart af.. Gaan we dan nog steeds samen?
En die cursus zou idd erg van pas komen aangezien ik nog wat van plan ben...
Maar .... is er al nieuws??? Al data???
-
- Contacteer:
Idd, datum al bekent?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Mijn naam mag bij de geintereseerde gezet worden, afhankenlijk van de datum ben ik van de partij.
Dannis25 schreef:
Geïnteresseerden:
Marcel dLC (RTC)
Benny_R (RTC)
Robert (RTC)
Nick (Germanstyle) (RTC)
Tijn (RTC)
Ollie (RTC)
Mrtn (RTC)
clio16vturbo (RTC)
Ga er vannuit dat de Data hier z.s.m. komen te staan toch?!

-
- Contacteer:
De workshop zou in eerste instantie in Lier bij het bedrijf zelf gebeuren. Dit was ook mogelijk zeiden ze. Maar nu krijg ik het volgende antwoord:
Beste Dannis,
Sorry dat het zo moeizaam gaat, maar ik zit in een nieuwe functie en krijg op heel onregelmatige basis mijn mails te lezen, ...
Gelieve enkele data op te geven zodat ik deze kan kortsluiten in mijn agenda. Als U de opleiding in Lier wilt laten doorgaan te Lier, is dit enkel mogelijk binnen de kantooruren.
MVG
Jan Weemaes
We hebben nu dus ook nog een lokatie nodig. Weet iemand die????[/b]
Beste Dannis,
Sorry dat het zo moeizaam gaat, maar ik zit in een nieuwe functie en krijg op heel onregelmatige basis mijn mails te lezen, ...
Gelieve enkele data op te geven zodat ik deze kan kortsluiten in mijn agenda. Als U de opleiding in Lier wilt laten doorgaan te Lier, is dit enkel mogelijk binnen de kantooruren.
MVG
Jan Weemaes
We hebben nu dus ook nog een lokatie nodig. Weet iemand die????[/b]