Het wordt niet echt een project meer een auto om meetings te bezoeken met een bordje "under construction" er worden wel nieuwe dorpels in gelast en t.z.t. zal ze helemaal opnieuw gespoten worden.
Joentjuh! schreef:Heb er zelf ook een , maar dan een 17 tl uit 74.
heb al eens pics en info opgevraagd over deze auto.
Die 2 liter motor kwam toch uit een renault 20 ?
hier alvast wat pics wat ik nog had :
en van mijn eigen :
veel plezier ermee ! het is echt een geweldige auto om mee te rijden....deze had trouwens geen open dak he ?
Joentjuh! schreef:Heb er zelf ook een , maar dan een 17 tl uit 74.
heb al eens pics en info opgevraagd over deze auto.
hier alvast wat pics wat ik nog had :
en van mijn eigen :
veel plezier ermee ! het is echt een geweldige auto om mee te rijden....deze had trouwens geen open dak he ?
Joentjuh! schreef:.
klopt en de remmerij ook. ik heb al iemand die wil lassen en ook waarschijnlijk iemand die wil spuiten Ga hem helemaal pik zwart laten spuiten en dan alle chrome randjes weer terug zetten, het originele stuur gaat ook weer terug want er zit nu een GTT stuurtje in (ook leuk opzich).
hee lelijke aap, echt een kicke bak, dat gaat wel wat worden dacht ik zo.
volgend jaar staan wij zeker ook op full speed(als er plek is voor ons zeeuwen natuurlijk )
tot laterzzz,
groeten matthijs
oh ja, geen omp stuurtje dr op douwe, gewoon origineel toch, ben je helemaal het mannetje met je 17 inch...stuur
ik dacht ik herinner je dr nog even aan
groeten
Net naar de keuring geweest en........ afgekeurd. maar... op 1 punt de dorpels links en rechts achter en links voor hadden te veel roest. Daar gaan we nu ff nieuwtjes in lassen en dan is tie helemaal goed
Foto's van de reparatie staan morgen online, voor foto's van hoe het nu gaat klikHIER