geele clio 16v met lexus lampen en rtc sticker op
de achterruit
wie o wie was dit?
groetjes robbie
Die ken ik. Staat hier alle dagen voor het huisRene (Mr. TX) schreef:Kollum, vanmiddag om 16:10, een blauwe 19 16v met 5 spaaks velgen, afkomstig uit Appingedam
Was inderdaad pas de eerste keer Mickael, voortaan eerder naar bed of niet eerst 7 x snoezen met je wekker!!!!Mickael schreef:Jaja ondanks het vroege tijdstipDJ-Jasper schreef:Mickael gespot in Zwijndrecht op de Munnikensteeg, vanochtend om 8:15Gelukkig spotte hij mij ook
![]()
Ik was een keer op tijd.
vrije interpretatie van quoten???jean-paul schreef:hmmmm,me vriendin had de auto niet meegenomen gister....Abel schreef:Gister ochtend
Een Rode Renault5 Copa in Barcelona, zat een mooie jonge dame achter het stuur.
iemand van hier?
Ja.P@TB@D schreef:is dit een witte ???richard_cabrio schreef:Er staat soms een 5 turbo met clubstickers in Zoetermeer bij de Dunantstraat. Iemand van hier?
Frits schreef:Ok zo als ik gister al meldde nu wat fotoŽs van de duitse autodag gister.
[img]http://members1.chello.nl/~g.bennink/ge ... r28-10.JPG[/img]
Duidelijk een club GTT.
Maar wie was dit????
Klopt, is de oude auto van Armando. M'n vriendin en ik hebben em overgenomen. Bestuurder was mijn vriendin, dame ernaast de vriendin van vriend met wie ik daar was voor de db-drag. Veel te vroeg....Op het terein van het autotron:
Rode Clio 16v, originele schoepenvelgen, kenteken: DR-PN-**. Is dat de oude auto van Armando? Er zaten RTC-nummerplaathouders op en er zaten 2 dames in!
idd een mooie coupé, heeft schade gehad maar netjes hersteldmerk/type:Renault megane coupe
kenteken :37-HG-DG
kleur : banaan geel
tuning : dikke uitlaat,mooie velgjes
deze jongen werkt daar en woont in zantvoortmerk/type:Renault clio(ik dacht een 16 klepper)
kenteken :FN-HD-66
kleur :grijs en groen
tuning : te veel om op te noemen
deze staat altijd bij visbedrijf thiele in de haven
die maskers zijn echte morette koplampenmerk/type:Renault 5 gtx
kenteken : ???
kleur : geheel zwart
tuning : verlaagd.andere velgjes,koplampmaskers
dees ken ik niet.merk/type:Renault 5gt turbo fase 1
kenteken : ???
kleur : wit incl. bumpers
tuning : zag er standaart uit
gespot in santpoort-zuid
zit er niemand in dan??Verder zie ik de R5gtt van ray wel vaak rondrijden in ijmuiden.
En die R5gtt in lisse op de parkeerplaats is van mij en staat er om gerepareerd te worden
We hebben m een keer in onderhoud gehad en toen zaten er achter 345 brede banden op.jean schreef:Hey,Frank_16v(rmc) schreef:Zojuist op de Pieter de Hooghbrug hier in Rotterdam, een bordeauxrode Alpine GT CABRIO! Wist niet dat dat bestond?
Deze alpine is van een kennis van me,is de enige V6 GT cabrio in nl!
Zit 285x17 banden onder brrrrr.
Hij heeft ook nog een grijze Alpine A310 V6 voor de humor.
mzzl Jean.
Hey, we hadden het een paar paginaas terug nog over deze 5.iMAGE schreef:Gister, 5 mei, in Groningen naast het politiebureau aan de Radenmarkt. Uurtje of 23.00. Een zwarte GT..
6 spaaks velgjes. Nummerplaat JG-RR-15.
Ik zag em toen ik er voorbij gereden werd, maar zag er volgens mij verder puik uit.
Niemand?richard_cabrio schreef:Ja.P@TB@D schreef:is dit een witte ???richard_cabrio schreef:Er staat soms een 5 turbo met clubstickers in Zoetermeer bij de Dunantstraat. Iemand van hier?
Blijkbaar in juli 1989 ingevoerd.iMAGE schreef:XP ? Xp is Juli 1989 volgens mijn gegevens.Turbo Marco schreef:Witte gtt met kenteken XP20VN bj85,rijd die nog ergens rond??
greetz Marco