Ik ben benieuwd hoe lang rasit zijn lycosaccount blijft bestaan, ik heb het 3x getest met "fake" accounts, filmpjes hernoemd met andere extensies (.bla), filmpjes gezipped etc. Telkens werd de account binnen 1 of 2 dagen afgesloten. Voorheen was dat niet zo, op een gegeven moment was mijn site verdwenen omdat ineens de regels gewijzigd waren zonder aankondiging.
Misschien - hopelijk - zijn de regels iets versoepeld.
TestFilmpjes/Hosting :)
Dat komt omdat je geen homepage gemaakt hebt. Anders valt jou doel wel heel erg snel op nml. FF snel zo'n wizzard door rost van lycos kan je er alles op dumpen wat je wil ik heb hem ook al sinds meeting van utrecht en misbruik hem alleen maar dus...
Stefijn schreef:Als Tom het een saai filmpje vindt mag ie dat best zeggen, misschien is het dat wel?(Heb het niet gezien)
tulak mag ie dat zeggen, en tulak mag ik ook reageren toch

trouwens die link doet nu bij mij een beetje raar
Beste Tripod member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/vanrasit/ te sluiten vanwege de volgende reden: Bestandsopslag .
Je hebt gedurende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team

Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/vanrasit/ te sluiten vanwege de volgende reden: Bestandsopslag .
Je hebt gedurende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team

-
dus toch, ik zei al, videobestanden kun je daar niet neerzetten, ook gezipt niet. Misschien dat ze .rar niet als probleem kenmerken, gezien de site van Ben.
Op de site van mijn vroegere clan stonden een paar kleine .exe bestandjes en .zip bestandjes, dat waren kleine programmaatjes die het spelen van CS vergemakkelijkten. Per januari 2002 was ineens onze site weg, waarschijnlijk vanwege die kleine bestandjes.
Op de site van mijn vroegere clan stonden een paar kleine .exe bestandjes en .zip bestandjes, dat waren kleine programmaatjes die het spelen van CS vergemakkelijkten. Per januari 2002 was ineens onze site weg, waarschijnlijk vanwege die kleine bestandjes.
http://members.lycos.nl/vanrasit1/
onderaan klikken graag..
heb alles geconverteerd naar een iets lagere kwaliteit en ook nog eens een rar file van gemaakt, dus het is allemaal wat kleiner..
onderaan klikken graag..
heb alles geconverteerd naar een iets lagere kwaliteit en ook nog eens een rar file van gemaakt, dus het is allemaal wat kleiner..
over getaway gesproken, 2 minuten na instappen van mijn cameramanrobclio16V schreef:Hehe, Rasit heeft een kleine Getaway in Rotterdam gemaakt.![]()
![]()
Je hebt zeker wel inspiratie opgedaan van dat filmpje wat Tom gemaakt heeft??![]()

-
wel een strakke film ja.
Meer mensen met eigen werk?? Gaarne. Ben zelf niet in bezit van een camera dus.... nog ff wachten op getaway in Tilburg deel 1: Renault on tour!
Meer mensen met eigen werk?? Gaarne. Ben zelf niet in bezit van een camera dus.... nog ff wachten op getaway in Tilburg deel 1: Renault on tour!

-
- Über-Spammer
Lame zeg.
Krijg ze niet gedownload
Krijg ze niet gedownload

-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Moderator
- Car: Megane
[img]http://www.funlol.com/content/img/0155.jpg[/img]rasit.. schreef: ik heb ook filmpjes van bert en ernie die sex hebben met elkaar. Als je dat interessanter vind kan ik ze online zetten voor jou

Whahahaaaa
Ik lach me kapot rasit!
wat een site zeg!!

Ik lach me kapot rasit!

wat een site zeg!!

-
- Über-Spammer
heheheh.
Lachuh.
Lachuh.