hmmmz ben dan nog niet wakker denk...was van paln 12:00-13:00 uur te gaan rijden.RO 16v schreef:Jep, ik ga om 10:00 uur rijden.
Kamperen @ Full Speed 3 en 4 mei
-
-
kee...zie je daar morgen wel rond huppelen, ltrs
-
- Über-Spammer
laten we hopen op de hele dag mooi weer.
want heb echt geen zin om te vertrekken in de regen.
want heb echt geen zin om te vertrekken in de regen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor de gene die gaan BBQen een verzoek van af de camping:
Neem AUB een eigen stoel mee. Ze komen er wat te kort heb ik begrepen vanavond.
GR.Frits
Neem AUB een eigen stoel mee. Ze komen er wat te kort heb ik begrepen vanavond.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
i'm on the move 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
HEt was gister veel te gezellig. maar omdat ik vandaag moest werken ben ik ook terug gegaan net als chris.oxje schreef:rasit.. schreef:volgens mij zag ik ray in zijn tentje net voorbij vliegen![]()
Ach, als het maar gezellig is
En morgen er maar weer ff heen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Zoo nou ik ben weer thuis.
Was echt een topweekend, ontzettend gelachen, heerlijk gebarbequed (ik ben ingevallen voor Grandmaster Grill-Paul
)
En uitgaan in de Matrixx in Nijmegen was ook super! In tijden niet zo geknald
Vandaag heerlijk weer gehad, voornamenlijk opgeruimd en van het zonnetje genoten. (--> en dus ook het vrouwelijk schoon wat hierop gekleed was
)
Alleen vrijdag was het weer een beetje bar, maar d'r is nix weggewaaid en ook niets ingestord. Alleen de partytent van Jeroen.K was niet zo windbestendig, maar met wat tape, stukken boom en tentharingen kom je een heel eind.
Nouja speed zelf vond ik verder niet heel bijzonder, maar alles eromheen was echt super.
Was echt een topweekend, ontzettend gelachen, heerlijk gebarbequed (ik ben ingevallen voor Grandmaster Grill-Paul

En uitgaan in de Matrixx in Nijmegen was ook super! In tijden niet zo geknald

Vandaag heerlijk weer gehad, voornamenlijk opgeruimd en van het zonnetje genoten. (--> en dus ook het vrouwelijk schoon wat hierop gekleed was

Alleen vrijdag was het weer een beetje bar, maar d'r is nix weggewaaid en ook niets ingestord. Alleen de partytent van Jeroen.K was niet zo windbestendig, maar met wat tape, stukken boom en tentharingen kom je een heel eind.
Nouja speed zelf vond ik verder niet heel bijzonder, maar alles eromheen was echt super.
ohh die heb je hier in rotterdam centrum meer dan genoegRO 16v schreef:Duurt tot iets van 17:00 uur, dus je bent een beetje te laat, geeft niks want je mist niks behalve de vrouwen dan.rasit.. schreef:tot hoe laat is het nog bezig daarzo?? of ben ik nu een beetje erg laat

Voor de rest is alles goed, viel erg mee achteraf, gelukkig maar.Steven (Fiets) schreef:Jah heerlijk, ruim genoeg spul. Als het goed is zitten ze er nu nog van te eten
En inderdaad jammer dat je er niet bij was, is verder wel alles ok?
M'n neef vroeg wel om een achteropkomer, hij had een sticker op z'n Vectra geplakt met de tekst "Kiss my Ass"

Mrtn = Maarten
Maarten het vlees was super lekker! Errug veel ook, we hebben er gisteren met zo'n 33 man van gegeten, vanavond met nog eens zo'n 12 en nóg hielden we over.Mrtn schreef:BBQ was lekker??
Weekend was geweldig!! Op naar de volgende!!

Een beetje vreemd is best lekker
rasit.. schreef:volgens mij zag ik ray in zijn tentje net voorbij vliegen

ik had vrijdag op zaterdag nacht wel het idee dat ik vloog ja, wat een wind zeg... nie normaal!
verder was het mega mega, speed zelf niet zo boeiend, veel dezelfde dingen maar desondanks heb ik me kostelijk vermaakt.
ik heb maar 108 foto's en 2 filmpjes, zal de leukste online knallen, maar wel morgen pas if you don't mind.
zaterdagnacht nog ff in de matrixx geweest, kolere wat hebben we daar lekker staan stampen zeg, het was Italian Hardstyle avond met Technoboy, Jimmy the Sound en Super Marco May

Maarten: bedankt voor het be- en verzorgen van het vlees, achteraf was het veeeeeel te veel, we hebben er 2 avonden dik van zitten eten, en het was erg lekker!! jij word de vaste vleesch leverancier

Nu ff bijlezen, zal wel nodig zijn

Immer wieder die verdammte Holländer
-
He Ray, je zet toch niet die foto van die mafkees online he. Die ene met dat mooie dansje 
hahaha ik zit m net te bekijken
mooi was dat zeg, die vent spoorde echt niet 

-
- Moderator
- Car: MB
ik ben inmiddels ook weer thuis en ga zo eerst even de as uit mijn haar wassen (mede mogelijk gemaakt door Jeroen L
). Al met al heb ik me enorm goed gemaakt en kreeg ik de indruk dat iedereen het vrij goed naar zijn zin gehad heeft. Vlees was idd meer dan genoeg en van erg goede kwaliteit !!!
@ Ray. bedankt voor het regelen van de camping. Alles was goed voor mekaar en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Klasse !!!

@ Ray. bedankt voor het regelen van de camping. Alles was goed voor mekaar en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Klasse !!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Nee, hij spoorde echt niet!
Maar hij kon wel mooi dansen. 2 danspasjes en een drietal bewegingen en daar bleef het ook bij.

Tom schreef:ik ben inmiddels ook weer thuis en ga zo eerst even de as uit mijn haar wassen (mede mogelijk gemaakt door Jeroen L). Al met al heb ik me enorm goed gemaakt en kreeg ik de indruk dat iedereen het vrij goed naar zijn zin gehad heeft. Vlees was idd meer dan genoeg en van erg goede kwaliteit !!!

jeroen steekt een BBQ aan

ik gok dattie weer bier aan het drinken is 

Leuk om te horen dat het eten lekker was
Geef maar weer een gilletje als ik nodig ben, kheb 't graag gedaan
En inderdaad, even alles goed nalezen nu ik er niet zelf ben bij geweest...
Is misschien wel een leuk ideetje om zoiets wat vaker te regelen in het 'mooie' weer seizoen
Gezellig BBQen en bij kletsen, elkaar een beetje leren kennen, best grappig allemaal 

Geef maar weer een gilletje als ik nodig ben, kheb 't graag gedaan

En inderdaad, even alles goed nalezen nu ik er niet zelf ben bij geweest...
Is misschien wel een leuk ideetje om zoiets wat vaker te regelen in het 'mooie' weer seizoen

Mrtn = Maarten
best grappig???
helemaal top! auto's aan de kant, bring out the beer and the meat en je hebt een feest! moet het wel mooi weer zijn zoals vandaag. vanaf dat jij kwam is het mooi gebleven
helemaal top! auto's aan de kant, bring out the beer and the meat en je hebt een feest! moet het wel mooi weer zijn zoals vandaag. vanaf dat jij kwam is het mooi gebleven

-
- Contacteer:
Wie o Wie heeft mijn 5 opgemerkt op de parkeerplaats? ik kwam trug en ik had een rtc sticker
YEEEH
jammer genoeg ben ik al bijna een jaar lid maar da maakt allemaal nie uit
vond het wel een eer dat er een sticker onder mijn ruit zat.

-
- Contacteer:
Ps. ik vond het reuze gezellig en ben blij dak ben geweest