Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
rubie

Ben Ruben ,25 jaar
wonende in belgie
als job werk ik bij panasonic,s'avonds nog een beetje avondschool!voor de rest moet ik zien dat mijn vriendin mij nog genoeg ziet en de tijd die me dan nog overblijft zit ik een beetje te knutselen aan mijn gtt

Altijd al gedroomd van gtt eindelijk ene gevonden via het forum hier een dikke maand geleden!

greetz
Maximus

Hallo,
Mijn naam is Arthur Wrana woon in Oostvoorne ben 30 jaar en ben freelancer van beroep in de technische sector als tekenaar/constructeur, williams liefhebber had vorig jaar een Williams gekocht uit oktober `94 errug blij mee totdat ik 15 maart jl een auto ongeluk kreeg; een mevrouw uit tegengestelde richting kreeg een blackout en ramde haar wagen zo in de mijne BENG niets meer van over ikzelf een gebroken been en paar hechtingen en voor de rest gelukkig niets honderd engeltje boven me hoofd gehad.
Nu weer op zoek naar een andere Willy.
Greetz[/code][/list]
Maximus,

(Strength and Honor)
GeniustheGzA

Kzal me ook ff voorstellen.

Ik ben Gerarh. 26 jaar, woonachtig in het pittoreske, rustgevende, altijd bloeiende, euh, Tilburg (of all places).

Ik ben ik het bezit van een Williams uit 1995, en daar ben ik (uiteraard) errug blij mee!!

Supersite, en ik zal hier hopelijk nog wat uurtjes doorbrengen.

Greetzz
Laatst gewijzigd door GeniustheGzA op wo 7 mei 2003 17:22, 2 keer totaal gewijzigd.
clio_16_klapper
Contacteer:

Ik zal mij ook maar eens ff voorstellen mijn naam is Erwin van den Belt ben 20 jaar en ik kom uit Emmmeloord (Flevoland). Ik heb nu ongeveer 9 a 10 maanden mijn eigen renault clio 1.8 16V uit 1991. Ikzelf heb altijd al een renault willen hebben. Heb eigenlijk nooit een golf gewild ofzo(1X wezen kijken bij G60). Thuis hebben we eigenlijk ook altijd renault gereden, B.V. Renault 5,express(stuk of 4a5),19,megane,clio(92),clio(96), momenteel bij huis een clio 1.4 uit 1996(ma), megane 1.8d(pa) en mijn clio. Aan mij clio is niet veel veranderd, er zitten OZ polarus(als ik het goed heb) velgen onder K&N filter, en binnekort een rvseindemper. het eerste wat ik er zelf aan heb gedaan(oke laten doen :D ) is 1 van de achterschermen voorzien van een nieuw stukje plaat. Er zij nog genoeg dingen die ik wil hebben voor de clio maar dat komt wooit nog wel. Nou tot kijk en ik spreek jullie hier wel op het forum of meeting[/img]
Eelko

Ik zal me ff voorstellen:
Ik ben Eelko, 23 jaar en kom uit Twente.
Ik hou er erg veel van om met mijn
zilverkleurige Clio RSi 1.8 te sleutelen.
Mijn Clio is een RSI uit '93.
Ik heb er laatst 15 inch 7 spaaks velgen onder gezet.
staat nu retegaaf! Ook heb ik er een K&N 75i kit in gezet. Geeft lekker geluidje (WHOP!)
Wil in de toekomst nog verlagen en een dikkere uitlaat :p .
Ik heb hem nu een half jaar en nu is waarschijnlijk de bak verrot :evil:
Ben op zoek naar handige clio rijders die mij kunnen helpen met m'n clio .
Anonymous

Hallo, ik ben Edwin 26 jaar en rij zelf geen Renault (maar een Seat Toledo 150pk TDI) :D . Mijn vriendin wel, rijdt een 1.4RT is deze nu zat (te langzaam) en wil een 1.8 Rsi. Vroeger zelf in een GTT gereden tot en met een kettingbotsing :(. Ik zat met die verlaagde bak met de neus onder de achterbumper van een Golf IV!
We hopen snel een goeie Rsi te vinden en wat advies te te krijgen van ervaren Renault rijders.
witte

hoi ik zal me ook maar even voorstellen. ik ben jeffrey, ik ben 19, ik kom uit tilburg, ik ben op dit moment in het bezit van een witte clio 16v van 1995, bijna helemaal origineel, er zit alleen een pipercross filter op.
halleekes

[img]http://members.lycos.nl/jjweel/clio%2016v%20.15.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/jjweel/nurburgring%20014.jpg[/img]

[img]http://members.lycos.nl/jjweel/clio%2016v%20.30.jpg[/img]

http://members.lycos.nl/jjweel/klappuh%20035.mpg
http://members.lycos.nl/jjweel/klappuh%20055.mpg
http://members.lycos.nl/jjweel/klappuh%20060.mpg
Laatst gewijzigd door witte op za 8 mei 2004 15:14, 4 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Türçe yazıyorum adım fatih kocaeli gebzeden yazıyorum arkadışımın reno 9 sprig i var onun ısrarıyla katılıyorum yaşım 17 lise okuyorum ıcq:122306243 saygılar...
rasit..

nitro schreef:Türçe yazıyorum adım fatih kocaeli gebzeden yazıyorum arkadışımın reno 9 sprig i var onun ısrarıyla katılıyorum yaşım 17 lise okuyorum ıcq:122306243 saygılar...
turkse tekens zijn dus niet te lezen op dit forum, weten we dat ook weer.. :D

maar ik weet toch wat er allemaal staat..
vertaald :

mijn naam is fatih en ik kom uit kocaeli-gebze (turkije). Een vriend van mij heeft een Renault 9 spring, mede doordat hij dat wilt ben ik hier lid geworden.. ik ben 17 jaar en zit nog op school..

groeten..

:D
Anonymous

Hallo allemaal,

Ik ben Hinke uit Amsterdam. Ik ben een jongen van 28 en werk voor de IT afdeling van een grote bank.
En, wat natuurlijk veel belangrijker is, ik ben sinds november vorig jaar in het bezit van mijn zilvergrijze Clio RS uit 2000.
Daarvoor had ik een oude Renault 5 die van mijn opa was geweest.
Mijn opa is sowiezo degene die het Renault virus aan mij heeft overgedragen. Hij heeft zijn hele leven Renaults gereden en hij was al bejaard toen hij nog met zijn Renault 5 Alpine over circuits aan het scheuren was.
Die Alpine heeft hij helaas op een gegeven moment in moeten ruilen voor een Renault 5 TL en die heb ik later weer van hem overgenomen. Dat was meteen ook mijn eerste auto.
Al snel kreeg ik behoefte aan wat een wat sportievere auto en het was dan ook logisch dat de Renault Clio RS mijn eerste keuze was. Ik wilde een hot-hatch met veel Pk's en een goeie 'drivability' en dan is er eigenlijk maar 1 optie.

Ik moet zeggen dat de RS zelfs mijn hoge verwachtingen nog heeft overtroffen. Het is echt een fantastische auto.

Ondanks dat het al zo'n goeie auto is ben ik toch nog op zoek naar verbeteringen die ik aan kan brengen en zo ben ik ook op deze site terechtgekomen. Ik heb al vast wat rondgekeken en heb al gezien dat er bij de members veel ervaring en kennis aanwezig is over het tunen van Renaults.

Wat verder nog leuk is om te weten is dat ik ruim een jaar voor mijn werk in Engeland heb gezeten. Tijdens die periode heb ik een Nederlandse vriend die toen ook in Engeland woonde geholpen bij het bouwen van een Ultima GTR. Ultima is een Engels bedrijf dat sportauto's bouwt waarbij de klant de keuze heeft tussen het kopen van een complete auto die in de fabriek is gemaakt en in elkaar gezet of het kopen van alle onderdelen los waarna je deze zelf in elkaar zet.
Die vriend van mij heeft voor de laatste optie gekozen en ik heb hem daarbij zoveel mogelijk geholpen.
Het is echt een hele leuke en veel voldoeninggevende ervaring geweest om de auto in elkaar te zetten en vervolgens ook op de weg te zien. Het is echt een beest van een wagen. Hij heeft gekozen voor de 6,3 liter V8 Chevrolet Corvette motor met 535 bhp. Als je dan bedenkt dat de auto inclusief motor maar 990 kg weegt kan je je voorstellen dat dat voor een whiplash-veroorzakende acceleratie zorgt (0-100 in 3,2 en een top van meer dan 300 km/u).
Ik heb zelf helaas nog niet veel in de Ultima kunnen rijden aangezien die vriend alweer is verhuisd naar Spanje. Ik ga hem deze zomer zeker opzoeken om weer eens te kunnen ervaren hoe het is om in zo'n super racemonster te rijden met zo'n brullende V8 vlak achter me >-)
Tot die tijd kan ik me gelukkig goed vermaken in mijn Clio.

Mochten sommigen van jullie geintersseerd zijn, de URL van de website van Ultima is: http://www.ultimasports.co.uk

[img]http://www.ultimasports.co.uk/gtr/features312.jpg[img]
Anonymous

hallo allemaal ,
ik ben aldo 22 jaar uit arnhem.
Ik rij nu nog in een honda civic maar wil graag een clio kopen.Mijn broer heeft ook een clio en is ook lid op deze forum. Paskie.
Waarom een clio.......ze zijn snel................
TimV

Ik heb me zelf al op nl. voorgesteld maar voor de duidelijkheid zal ik me hier ook maar eve voorstellen Naam: Timmy Leeftijd: 20 jaartjes Werk: Bierberzorger in ijmuiden en omgeving Woonplaats: Santpoort-noord Auto's 2x een R5 gtt allebei een fase 1 nr 1: kleur wit met gele bumpers 15 inch velgjes,Devil uitlaat dumpvalve turbodruk op 1,2 leren intrieur en wat extra metertjes. deze is volgens mij al een paar keer gespot.Verder is ie sins kort kapot (dynamo+startmotor)en is het nog de vraag of het de moeite is om hem te maken. nr2:kleur zwart met orgineele bumpers en op de stoelen na is ie ook verder nog helemaal orgineel. Van deze auto is de motor vastgelopen:( maar wordt binnekort (heel snel) compleet gereviseerd.
Matthijs Bleu Sport
Car: Renault 5 GT Turbo B

ik ben matthijs sturm, 22 jaar, wonend in middelburg en ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening in breda.
om mijn frustraties en creativiteit nog ergens kwijt te kunnen, leef ik mij uit op mijn r5gtt blue sport uit 1990.
ik heb hem vorig jaar september ongeveer gekocht en ben er sindsdien al veel mee bezig geweest samen met twee goede vrienden.
op dit moment is het dus nog volledig een project, alle onderdelen staan al klaar om erin te gaan(o.a. sparco fighters :p :p , maar eerst nog wat roest verwerken en bumpers en skirts gladstrijken om vervolgens weer netjes te laten spuiten.

ik zal binnenkort wat foto's maken en deze plaatsen zodat jullie een beeld hebben van wat het moet worden.
op dit moment ben ik echter druk bezig met school en het bewerken van bumpers etc., dus steek ik daar eerst nog wat tijd in.

hier nog wel wat details:
-k&n open luchtfilter(wordt nog wat anders, hoe weet ik nog niet precies)
-dumpvalve
-strut bar voor,
-tsw 15 inch(moet 16 inch worden, welke weet ik nog niet)
-omp stuur(blue anodized baby...oh yeah :)
-open devil van voor tot achter met een of andere halfgare devil einddemper, kweet niet precies welke het is, maar ik vind hem best lelijk en wil er zelf een ontwerpen en laten maken)

wat al klaar ligt:
-kuipstoelen sparco fighters(rood, 2stuks)
-sparco gordels met sabelt shoulder pads
-sparco pookknopje
-sparco bonnet pins(also blue anodized :D )
-in board verstelbare bleed valve

wat binnenkort nog besteld gaat worden:
-apex racing kit(verstelbaar dus)
-rolkooi(waarschijnlijk sparco)
-uitlaat bij eps
-witte tellerplaat, maar niet van auto-style :-*

wat nog gaat gebeuren:
-sterkere koppakking + bouten
-nog veel meer, als het de auto maar beter maakt

wat er al is gebeurd:
-heel veel, waaronder carterpanpakking vervangen, in en uitlaatspruitstuk vervangen etc. etc.
dit alles ging gepaar met veel frustraties, maar vooral ook veel lol. en dat zal ik ook blijven houden denk ik.

tot gauw, au revoir
Anonymous

Hallo mede Renault-liefhebbers,

Bij deze zal ik me ff voorstellen.
Ik ben Peter, 25 jaar en woon in Rotterdam-Zuid.
Momenteel ben ik met mijn derde Clio bezig:

1) Clio I 1.8 16V
2) Clio II (fase 1) 1.6 16V
3) Clio II (fase 2) 1.6 16V

De eertse was bruut maar moest helaas verkocht worden. De tweede, een zilvergrijze, is bij 26000km total-loss gereden door een paar keer over de kop te slaan. Tja... ze zijn errug veilig

En de derde.. oordeel zelf maar:
[img]http://www.r2racing.nl/images/r2racers/peter.jpg[/img]

Verder ben ik samen met twee vrienden de site http://www.r2racing.nl begonnen. Kijk zelf maar wat jullie ervan vinden.

Alvast tot ziens op meetings!
insomnia

Zal ik me ook maar eens voorstellen dan.

Ik ben Lars, ben 20 jaar. Mag binnenkort op voor me rijbewijs. Die hoop ik uiteraard in 1 keer te halen en dan wil ik graag in een Renault 5 GTX, GTE of GTT gaan rijden.

Verder zit ik nog op school, hou ik van voetballen en stampen op houseparty's.
-SAFRANE-
Contacteer:

hi all

my name is Jani, i am 19 years old and i come from Slovenija.
I make an comercial scool and i am also salesman by Mercedes-Benz Slovenija.
I am also vice-president and as-founder of the Renault Klub Slovenija.

i am a proud owner of a
Renault Safrane Phase II 2.5 RXT
year of made: 1999

it has all:
-automatic air condition
-electric+memory+electrc warmity seats
-soundsystem alpine&renault
-multifunkcion steering wheel
-tempomat
-6 cd changer alpine&renault
-aloy wheels
-formade for mobilephone

it has Brembo brakes

and i hope in 3 weeks xenon lights too (i have just orderd them)

in the future i would like :
-a bigger back-bumper with 4 exhaust
-18" 245 aloy-wheels
-LCD-s in the pillows and one in the forward with a navi-system

-make a motor tuning (for example bi-kompressor with 2x 50 CV )=but this wont be in the next future, you know $,€... hehe -but somedays absoutly

here are some photos of my car:
http://mactron.sytes.net/avtomobilizem/slikca-011.jpg
http://community.webshots.com/sym/image ... ymJ_ph.jpg
http://users.volja.net/apolja/renault/slika%2019.jpg

http://www.avtomobilizem.com/modules/ga ... c02741.jpg

http://www.avtomobilizem.com/modules/ga ... c02769.jpg

ok...thats it

bye
johny
Renault Safrane Phase II 2.5 RXT
SleiN - RT
Contacteer:

Ok dan, ik ook nog n keer... :)

Ik ben Niels, 22 jaar, Systeembeheerder van beroep.
Hobbies??? --> alles wat met auto's te maken heeft, vooral Renault (tuurlijk) en F1, motogp,etc.etc.

Heb gelukkig lieve vriendin die ook beetje auto gek is en altijd geduld heeft als Niels weer iets met zn auto moet doen... 8)

Clio 1.8 RT uit '93

standaard:

zwart - cv - airco - stuurbekrachtiging - elec. ruiten - 5 deurs (ach ja...)

verder:

- mangels tigris 15" met Toyo's T1-S 195/45/15
- bescheiden achterspoiler
- devil 100mm einddemper
- devil cat. vervanger
- green openluchtfilter
- beetje verlaagd hier & daar... :D

Net lid van RTC en hoop r zeker zo nu en dan bij te zijn... AMEN...

[img]http://www.gpwc.nl/clio/zijkant.jpg[/img]
(is beetje oude foto, zijn paar details verbeterd + wat stickers...)
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-

1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
ClioPower

Hallo iedereen! Ik zal me hierbij even voorstellen;

Mijn naam is Fred, 22 jaar, en ik woon in Krimpen aan de Lek. Ik ben werkzaam als project engineer bij een grote gas- en dieselmotoren leverancier in Papendrecht.

Ik ben sinds een maand of 7/8 in het bezit van een Clio 16v ph1, uit '93. En daarmee errug gelukkig tot nog toe. Aanpassingen zijn o.a. een andere uitlaat (Remus), luchtfilter (K&N), velgen, alu tellerplaten en ik heb, na een ongelukkie, mn reno-logo verwijderd van de motorkap.

Ik ben nog wel e.e.a. van plan, maar vrees dat ik eerst mn zuur verdiende geld zal gaan moeten gaan uitgeven aan nieuwe koppelingsplaten :( .

Kwas al regelmatig aan het struinen op deze site, maar twerd maar ens tijd om me aan te melden (kwist ook niet dat et zo simpel was :) !)

Kspreek een ieder vast nog wel eens hierzo, Latersss..!
Dus...
SMILLIAW

hoi,

sunil elstak is de naam en ben (bijna) 25 jaar en woonachtig in den haag.
ongeveer 2 jaar geleden met het cliovirus besmet geraakt, eerst een 16V, en nu een echte WILLIAMS...
ben werkzaam bij Heineken, en m'n auto is wel m'n grootste hobby.als het aan mij ligt gaat hij noooit meer weg......

LATRZ
jerom

nou ik ben dus de vriend van sven die de grijze '89 GTX gekocht heb.
ik ben 21, en mag van mijn werkgever in een vrachtwagen rond rijden/vliegen.

o ja mijn echte naam is jeroen.

ik ben dus wel van plan om na een tijdje rondgekeken te hebben iets leuks van mijn autootje te maken :D
en voor de rest denk ik dat ik jullie nog wel eens een keertje tegen te komen, ergens
er is geen mooier sport dan renault sport
Anonymous

Hoi,

Mijn echte voornaam is Kurt, ik heb me enkele weken geleden laten vangen door een verslaving genaamd Twingo Helios 16V, een zwarte met een glazen schuifdak, echt een tof ding met een vlot motorke.

Ben blij dat ik dit forum heb ontdekt, kan ik wat ideeën uitwisselen met andere autofanaten.
Ik ben werkzaam in de automobielsector, ben operator.
Wij produceren voornamelijk de motoren en ophanging van de nieuwe Ford Mondeo.
Verder heb ik maar één passie en dat zijn auto's, vooral mijn Twingotje.

Tot in het forum
Anonymous

Hallowa,

Sportonderdelen is een bedrijf van mij en een maat van mij in opstart dat uitbouw en stylings onderdelen verzorgt voor verschillende auto. Niet nieuwe maar 2-dehandse stylings onderdelen. Deze zijn altijd in zeer goede tot uitstekende conditie en anders zal er bij vermeld worden wat er aan beschadiging opzit.

Ik zelf sta ook wel bekend bij een aantal leden als audiman.

Ook als mensen op zoek zijn naar bepaalde onderdelen dan kan dat gemeld worden bij ons. Sttur een lijstje en je krijgt altijd antwoord terug wanneer wij het in huis hebben.

check ook onze website: http://www.sportonderdelen.tk Hierbij kan je gelijk zijn dat wij geen abnormale hoge prijzen vragen maar gewoon normaal blijven.

Misschien tot op een van de meetings.

En veel plezier met de tuning van de Renaults

Team sportonderdelen
Michel RSi

Hallo Renaultvrienden,

Ik ben Michel ben 23 jaar en kom uit Losser(bij Enschede)
Ik heb een bordeauxrooie Clio 1.8 RSi uit 1996.
Sinds de aankoop zo'n 6 mnd geleden (standaard),
heb ik er al wel wat dingen aan veranderd, zoals
- Nieuwe velgen (195-45-15) :D
- Einddemper Sebring 100mm :D
- Tussendemperverv. Sebring (demperloos):D
- Katvervanger, made by Christian Amels :D
- Stickers RTC
- Meer veranderingen volgen nog!!

Greetz Michel
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Stefan S.

Ik zal me eerst effe voorstellen:

Ik ben Stefan (dtune_stefan), 24 jaar uit Overdinkel (Twente) :D :D :D
Sindskort ben ik de eigenaar van een zwarte clio 1.8 RSI uit 1994 en ben zo ook op dit forum verzeild geraakt. Nu ik mijn geluids installatie helemaal compleet heb namelijk :
* JVC HU
* JBL composet
* JBL 6x9" hoedenplankspeakers
* JBL 12" subwooferkist
* JBL GT6000 versterker
ga ik nu voor optische tuning van mijn clio. Hij is reeds verlaagd, andere velgen, dikke sebringuitlaat, witte tellers, maar zoals jullie allemaal weten, kan het altijd meer en beter :lol: :p

Groeten Stefan
Laatst gewijzigd door Stefan S. op za 14 jun 2003 9:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Dag mensen.

weer een n00b op dit forum die zich even voorstelt.

Ik ben Fer en kom uit hilvarenbeek, noordbrabant. ik ben 18 jaar en zit, voor nog een goei 2 weken op havo onderwijs. Heb een paar maanden mijn rijbewijs en mijn auto. Ik heb de link naar dit forum gekregen van canonballman.

Ik heb een zwarte Clio ph1 16v. Onder deze clio ligt een devil sportuitlaat, en een open luchtfilter van green. Verder zit er geen ph 1 logo meer op maar een logo van een ph2 clio. Jaja mensen al een hoop gestyled dus :p maar wat kun je verwachten van een naar schoolgaande jongen die net een auto heeft gekocht 8)
Verder heb ik mijn geluidsinstalatie al wel wat meer uitgebreid dan de standaard instalatie die erin zat. Ik heb een leuk mp3 radiotje gekocht van jvc, Verer he ik er een rodek 4 kanaals versterker waarop ik een spectronsubwooferkist op aan heb gesloten en 2 6'9'-hoedenplank speakers van spectron, die ik volgens mij al heb opgeblazen.

wat ik nog wil veranderen aan mijn clio??
iig geval komt der nog een compo setje voor in te liggen die ik aansluit op mijn radio, en een set nieuew hoedenplank speakers van lanzar.
uiterlijk ben ik ook het een en ander van plan, maar dat is maar de vraag of ik daar het geld voor heb voordat hij aan het einde van zijn latijn zit. Ik zou nl. graag zien dat er lexus achterlichten in komen. Een joker 2 voorbumber meet bijbehorende lichten.
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... joker2.jpg[/img]
en een verder wil ik de ktr kombat bodykit
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... _kit_4.jpg[/img]
en dit alles ook nog is in een leuk kleurtje :D :D

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was.

groete,
LippuZz
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Hallo ik ben Nick uit Purmerend en ben 20 jaar en heb een Renault 19 1.7 TXE met carb. uit 1989.
Ik zit nog op school en ga volgend jaar Hogere Informatica studeren op de Hoge school van Amsterdam.

Ik heb nog niet zoveel veranderd aan mijn auto maar ik ben druk bezig :D

Dit is wat ik wel veranderd heb:

-Spoiler
-Mp3 radio
-1 climax 800 watt versterker met daaraan 4 4wegspeakers van ieder 300 watt (hoedeplank)
-1 climax 400 watt versterker met daaraan een JBL Basskist van 200 watt
(komt nog een basskist bij)
-Verder heb ik vooraan gewoon 2 standaard tweeters in mn dashbord maar dat gaat ook veranderen.
-Open air filter
-Spiegels meegespoten

Wat er gaat veranderen:

-Ik ben op dit moment bezig met het spuiten van mn bumpers.
-Vanavond ga ik een Sebring einddemper ophalen
-Achterramen worden geblindeert
bartuitlauwe
Contacteer:

hoi

Ik ben bart, ben 21.
Ik zit nu op de HTS technische bedrijfskunde in Denbosch
maar heb hiervoor de MTS Electro gedaan.

Ik heb een Renault 19 1.4
Er is niet veel speciaals aan, behalve de install
(check site http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... asp?id=668 )

er zijn nog wel plannen, maar ja ik ben arm studentje duss..

Groeten Bart
Alleycat
Contacteer:

Ik ben Mario, op de site Alleycat en ik kom uit Arnhem en ik heb een cafetaria.
Mijn eerste autootje was een 5 TC verder nooit meer ergens gezien (?). Deze is inmiddels een pakketje van 50 cm bij 50 cm.....
Daar na heb ik (even) een Badkuip Met Wielen 323i gehad, gauw weer weggedaan, naar hetzelfde bedrijf als de 5.
Nu ben ik sinds een jaar de trotse bezitter van een parelmoer witte 5 gtt ph 2 uit '88 en hoop er nog eens eentje bij te kopen.
Ik heb nog wel wat werk aan de gtt, maar tot nu toe ben ik er weinig aan toe gekomen vanwege mijn zaak.Daar komt nu verandering in, dus ik hoop een beetje vlot klaar te zijn.
Als ik ooit nog in de gelegenheid kom om een oude renault Alpine te kopen en een beetje in de slappe was zit, doe ik het meteen...
Erik dLC
Contacteer:

Nou zal ik me ook maar eens voorstellen dan. Ik ben Erik de Lezenne Coulander en ben 21 jaar. en ja ik ben dus het broertje van Marcel dLC die hier ook regelmatig op het forum zit. Ik ben dus mede eigenaar met Marcel van een '87 er R5 GTT ph1 die momenteel helemaal gerestaureerd wordt tot een waar Racemonster. Ook HAD ik een kadett GSI wat echt mijn trots was maar jammergenoeg is die net verkocht omdat ie total loss was. :( :( :(
dennisclio

hoi ik ben dennis en ik ben 32 jaar oud.

Ik heb een clio uit 1991 1,4 rn.
Ik heb niet zoveel aan tunning gedaan.
Natuurlijk leuke velgjes en de bumpers in kleur gespoten
destemeer aan de stereo.
Ik heb een 16 v dashboard erin gezet.
Jullie weten wel die met toerenteller en oliemeters.
De stereo betaat uit een pioneer 7400 mp een signat verterker ,lanzar versterker een focal compo nieuw 2 dagen oud 165v2 en een sub van magnat xtc 1000.
foto's zijn hoop ik snel tezien op clioclub.nl
groetjes dennis
Anonymous

Hallo ,

Ik ben Gerard en ben 26 jaar, was 23 mei op de friday-night-meeting in alkmaar en vond het zo mooi dat ik vaker ga komen.
Ik rijd op dit moment in een zwarte 19 TXE 3 deurs uit 1991 met clio 16v wielen eronder. Op het verlanglijstje staat nog natuurlijk het verlagen van mij auto en..... hier en daar overspuiten.
Tevens ben ik hard op zoek naar optische 16v spullen van een fase 1 want dat vind ik echt machtig !!! Dus dat staat op het verlanglijstje .
Ik bezit zelf geen computer, doe wel mijn best ! Maar in deze stad moeten ze kabel nog uitvinden :(
Als ik online ben gebruik ik meestal de pc van m,n neef dus kijk niet raar op als ik opeens een paar weken ofline ben :D
met vriendelijke groet Gerard
Anonymous

Dag allemaal. Ik heb me maar eens ingeschreven, vond het onderhand tijd. Bovendien kan ik op deze manier ook eventueel jullie hulp inroepen. :)
Wie ben ik? Robbert uit Almere, 25 jaar en werkzaam bij de oudste en beste internet provider van Nederland. Momenteel rij ik rond in een renault 5 TR Tiga, uit 1989, in prachtig zonverkleurd rood. Nee, helaas, geen turbo. Wel een 1.4 motor, dat is tenminste nog iets. ;)
Wat auto techniek betreft ben ik een redelijke leek. Ik kom niet veel verder dan een keer de verdelerkap of koelvloeistof vervangen. Maar daar gaan we verandering in brengen. :)
Anonymous

Hoi allemaal! Ik ben Yassine 26 jaar en ik kom uit Roosendaal. Ik ben journalist en ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een Renault 9 GTE. Ik ben al heel mijn leven Renaultverslaafd en mijn eerste auto moest dus perse een Renault zijn, vandaar de 9. Hij is btw helemaal origineel (issie al mooi zat) :wink:

Groeten!!
Anton (R1916V)

evuh voorstellen

Ik ben anton (vandaar de naam aus_tirol_16v) kom uit zierikzee en ik houd van: hobby's :p . Werk als verkoper in de detailhandel. Heb op dit moment 2 meissies : me vriendin en me R19 16V. :D

Nadat ik vorig jaar september me R19 1.8s dubbel had gereden op een rondtonde, zat er voor mij nix anders op dan een R19 16v te kopen met schade. Na de hele boel over gezet te hebben, reed het meissie weer en was ik weer :) .

gr. anton
Laatst gewijzigd door Anton (R1916V) op vr 4 jul 2003 7:32, 3 keer totaal gewijzigd.
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
marcel krab

goeiemiddag mensen mij naam is marcel en ik kom uit ijmuiden en ik ben op deze site gekomen via ray ben op zoek naar een goeie 5gtt :p
Gesloten