[R1916V]elektrische ramen+ stadslicht

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
ricky

vraagje!!! ik rij nu een paar weken een renault 19 16v hij bevalt me prima. MAAR!!! als ik de ramen allebei dicht doe dan gaat het stads licht branden. iemand enig idee hoe dat kan.

bedankt. grtzz rick[/u][/i][/b]
marco

dit probleem heeft patrick b ook gehad ,zou je eens aan hem moeten vragen, ik weet dat hij het toen heeft opgelost,maar weet ff niet meer hoe
Anonymous

De bedrading van de electrische ramen kan zo heet worden, dat het smelt. De kale draad kan zo de massa raken en daardoor gaan je lichten branden.
Marko

Massa probleem... je verliest dus ergens stroom als je je ramen op doet...en dat kan soms rare dingen opleveren heb ik ook al ervaren
marco

volgens mij was het bij patrick een schakelaar die het euvel veroorzaakte,probeer anders de schakelaar eens te verwisselen van de ramen??

greetz marco
ricky

ok bedankt kerls ik zal eens kijken of ik hem kan bereiken.
grtzz rick
da-goof
Contacteer:

He he kerel,
eindelijk ook eens hier te vinden?
Heb ik je toch maar mooi mee geholpen he, met die 19.
Jongens, deze gelukkige gast heeft echt een onwijs mooie 19 kleur goudgeel. Is een peugeot kleur geloof ik.
Deze 19 is van origine een Ph1 maar omgebouwd naar Ph2 en dit is echt ontzettend goed gedaan. het is geen schadewagen of zoiets, dat weet ik zeker. Misschien kennen jullie de eerste eigenaar wel???
We zijn namelijk een beetje op zoek naar hem om een aantal dingen aan de weet te komen, zoals wanneer de distririem is vervangen...
Bart V

Probleem zit in de schakelaar. Het schakelmechanisme maakt dan contact met het lampje wat erin zit.

Enne, die auto heb ik op markplaats gezien volgens mij, jij hebt hem dus gekocht, inderdaad een zeer vette kleur. Kom je naar speed in rosmalen? ben wel benieuwd naar die kar.

Gr Bart
da-goof
Contacteer:

[B4RTK3]

gruwelijk vette kleur! balen dat deze auto pas later te koop was, anders had ik em zelf wel gewild!
da-goof
Contacteer:

Weet echt niemand wie deze auto heeft omgebouwd? Ik vraag het maar ff voor Ricky, want hij zit in het leger en is dus eigenlijk nooit thuis, vandaar.
Het gaat dus om een 91 er phase 1, van origine rood, die is omgebouwd naar phase 2 en gespoten in peugeot geel metallic. We willen graag met de beste man in cotnact komen om te achterhalen wanneer de distririem is vervangen. De wagen heeft nu een kleine 1,5 ton gelopen en theoretisch zou de riem bij 1 ton vervangen moeten zijn, dus zou ie der nog een halve ton tegen moeten kunnen.
De garage vroeg overigens 350 euro voor het vervangen van de distririem, incl v-snaar. is dit een reële prijs?
jeroen.k

Als dat inclusief de spanrollen is is dat idd een redelijke prijs :) zelf doen is uiteraard nog redelijker! ;)
Bart V

De vorige eigenaar kan zeggen wat hij wil. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en die riem laten vervangen.

Gr Bart
Plaats reactie