Heb me van die dorpels gekocht voor in me vijfje maar juist ffe aan het passen geweest
Dacht dat het overzet dorpels waren maar zie da voorlopig nog niet echt goed komen lijkt me toch beetje te niet passen!
ffe wat foto's ter info
nog iemand problemen mee gehad en hoe opgelost
[img]http://users.skynet.be/fa036258/gtturbo/d3.jpg
da lassen is nie echt zo een probleem maar vind nogal hoog komen achter aan flank,is het nu de bedoeling om te gaan liggen slijpen aan die dorpels of niet that's the question
Als het na het slijpen past is het niet zo'n probleem...Heb laatst ook mijn dorpels gelast toen heb ik gewoon een stuk plaat op maat gemaakt eigenlijk...werkt toch een stuk beter alleen is wel meer werk
ik heb precies dezelfde dorpels op mijn project gtt zitten. Wij hebben die achterste stukken die op het achterscherm komen eraf gezaagd. De dorpels van mijn gtt hebben we er ook afgezaagd tot aan de pennetjes voor de skirts. Toen hebben we de immitatie dorpel onder de originele dorpel van de gtt geschoven en vastgelast. Van buiten in de primer en afgekit en van binnen in de ml en de dorpels roesten nooit weer. Altans dat hoop ik. De onderkant van de dorpels die gepuntlast zijn hebben we ingesmeerd met kopervet en zo weer vast gepuntlast. De kopervet is voor extra bescherming van de puntlassen. het koper smelt bij de las en geeft een bescherming van de puntlas.
There will be plenty of time to rest when your dead
dat was nou net wat ik wilde weten
denk dat ik het ook zo ga doen ,dorpels zijn bij mij aan de onderkant rot dus aan dat bovenste stuk had ik toch niks ...............zou er in ieder geval niet mooier op worden!thx for the info