Ik ben nu 1 jaar van school en werkzaam in de montage van pallettiseer machines te emmeloord. , en in het weekend vrij veel bezig met de renault18 (met 2.3l) crossauto
Ik werk 2 1/2 dag per week bij een bedrijf wat tuinbouwmachines verkoopt. Ik doe daar de export, fakturering en nog meer van deze administratieve rompslomp. De andere 2 dagen volg ik hbo Bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool Rotterdam. Over twee maanden ben ik klaar en kan ik binnen het bedrijf waar ik werk met twee andere personen een nieuw bedrijfje opstarten, in mijn vrije tijd ben ik daar nu ook al een beetje mee bezig.
Heb HTS werktuigbouw gedaan, nu werkzaam als 1 van 2 R&D / Engineer meneeren, alles wat met technische keramiek te maken heeft! Computer als hobby......
En ik zit de hele dag achter een mooi groot stuur Vrachtwagenchauffeur dus... Eerst internationaal en sinds een klein jaartje blijf ik binnen de landsgrenzen. Maar af en toe ook nog wel naar het buitenland.
Ik krijg voor de 2e keer in mijn nog korte 'carriere' (ben nu 4 jaar aan het sturen) een nieuwe truck In juli van dit jaar staat er een mooie nieuwe glimmende Actros op mij te wachten, inclusief een nieuwe koeltrailer.
Net als Sander rij ik ook met een vrachtwagen. Breng vanuit Aalsmeer, Rijnsburg en het Westland bloemen en planten naar elke uithoek in Frankrijk. Rij nu 7 jaar waarvan 1,5 jaar naar Paris en nu rij ik al 1,5 jaar met een collega samen op een auto.
Hier een lid van de technische dienst van Nederlands enigste autofabriek NedCar. Ik mag lekker storingetjes oplossen als er problemen zijn bij het maken van mitsubische en volvo's. En wat jullie meschien nog niet wisten maar ik lekker wel is dat die volvo's en mitsubische bom vol renault spullen zitten. Voornamelijk de aandrijflijn en motor's.
Ik ben Turboman, rijd al 10 jaar Renault (R25 TS, R5 GTS, Clio RSi), werk als dtp'r in een drukkerij, doe zo'n 7 jaar aikido, houd van rock/hardrock en veel ander muziek en nog meer spul...
ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening...veeeeeeeeeeeeeeel vrouwen
ben ooit eens begonnen met hts luchtvaarttechnologie, maar ben liever technisch bezig als hobby, vandaar de 5gtt.
Student, communicatiesystemen (HBO) na 2 jaar Informatica (HBO) na 4 jaar Technische Informatica (MBO). Naast mijn studie, waar ik eigenlijk veel te weinig aan doe, heb ik ook nog met 2 andere gasten een aardig lopend Webdesign bedrijf.
Ben zelf een jaartje of 25.
Heb ooit een Fiat 127 Sport gehad. Knal oranje, 20 jaartjes oud. Na een tijdje een motor gekocht (Yamaha Diversion XJ 600 Naked) en toen de Fiat weggedaan.
Nu een Renault 5 TS Newman uit 1986 overgekocht van mijn zusje. Min of meer aangeboden gekregen en was dat ie redelijk sportief is.
mdmx schreef:Heb HTS werktuigbouw gedaan, nu werkzaam als 1 van 2 R&D / Engineer meneeren, alles wat met technische keramiek te maken heeft! Computer als hobby......
Ah nog een WTB-er
Ik ben momenteel ook nog bezig met HTS Werktuigbouw, zit nu in het 3e jaar. Loop momenteel een stage die iets financiert, maar toch is het een beetje wikken en wegen om een GTT te rijden.
Kweenie of ik hierna al direct ga werken, het studentenleven roelt ook wel
ik ben ook nog student, doe de opleiding MBO Motorvoertuigen bol4
en in me vrije tijd
werk ik bij een schade bedrijf bij de Renault dealer Zeeuw in delft...
Ik werkte op een assurantiekantoor en hoop over 2 weken te kunnen beginnen als "account manager" (jaja klinkt heel wat) bij een studio welke cd's en dvd's produceert.
Studeer ook werktuigbouwkunde, maar dan aan de universiteit in Delft. Maar ok, ik rij dus eigenlijk niet echt Renault (wel golf en delta integrale). Wel heb ik verleden jaar met de huidige coureur de Clio Rs en de Ax Gti van ons rallyteam opgebouwd. Momenteel doe ik daar niets meer mee, na de zomer weer vol aan de slag en achter het stuur/de pacenotes... Verder bezig aan het grote delta-project
Ik studeer ook nog en wel Werktuigbouwkunde op de TU in Eindhoven. Al een hele poos en ook nog een hele poos te gaan
Daarnaast werk ik part-time bij Vodafone