Is er hier ook iemand die ervaring heeft met intercarparts.nl? Goed/slecht?
Thanks!
Intercarparts.nl
-
- Moderator
- Car: MB
ik heb laats witte zij-pinkers besteld voor de clio via intercarparts. Werkte prima moet ik zeggen. Bellen keurig netjes en bezorgen het op de door jou gewenste plaats. Gewoon betalen bij afhalen (Was zelfs nog goedkoper dan op de site) en veeeeeeeeeeeeel goedkoper als hetzelfde product bij autostyle
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nou wij hebben ook al meerdere malen onderdelen besteld (zoals blinkers, koplampen, achterlichten), en het werkt echt super!!!
Binnen 48 uur je NIEUWE onderdelen binnen, en niet duur
Je hebt ook zo'n site waar je alle technische onderdelen en plaatwerk kan bestellen..!
Wel een addertje onder t gras: Vaak wel imitatie
Binnen 48 uur je NIEUWE onderdelen binnen, en niet duur
Je hebt ook zo'n site waar je alle technische onderdelen en plaatwerk kan bestellen..!
Wel een addertje onder t gras: Vaak wel imitatie
-
- Moderator
- Car: MB
jep, is zeker nieuwe spul. Hun leveren idd ook aan sloperijen maar daar leveren ze hetzelfde als aan de automaterialenboerArjen schreef:En het is allemaal nieuw spul? Dit vraag ik omdat bij de afhaaladressen ook veel sloperijen staan.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nee, klopt Tom, voor witte blinkers scheelt de prijs aardig wat, 11,-- Euro p. st.
Maar ik heb een keer een setje koplampen besteld, en datwas jammer....
Je ziet goed verschil, want Tjabel had org. Valeo lampen nieuw, en die zijn net iets mooier afgewerkt..
Je ziet goed verschil, want Tjabel had org. Valeo lampen nieuw, en die zijn net iets mooier afgewerkt..
Je kan alles zowel origineel als imitatie bestellen op de site, als ik me niet vergis. Ik heb laatst gekeken wat het me zou kosten als ik alle lampen aan de voorkant zou vervangen. Ze hebben van de koplampen 3 verschillende merken, van Valeo tot goedkopere. Dus ze verkopen niet alleen imitatie. Je kan gewoon kiezen hoeveel geld je er voor over hebt. 

Ik heb ook eens nieuwe imitatie koplampen gekocht (niet bij Intercarparts, wel bij een sloperij) en daarin kon je na een half jaar goudvissen houdenIvo8hoven schreef:Nee, klopt Tom, voor witte blinkers scheelt de prijs aardig wat, 11,-- Euro p. st.

Tegenwoordig maar ff op de sloop zoeken naar gebruikte ValeoŽs.
heb ik ook gedaan dat ik nog een clio had, 2 keer besteld en 2 keer een fax dat de levertijd onbekend was. nooit binnen gekregen, helaasch.... zijn daar wel goedkoop!Tom schreef:ik heb laats witte zij-pinkers besteld voor de clio via intercarparts. Werkte prima moet ik zeggen. Bellen keurig netjes en bezorgen het op de door jou gewenste plaats. Gewoon betalen bij afhalen (Was zelfs nog goedkoper dan op de site) en veeeeeeeeeeeeel goedkoper als hetzelfde product bij autostyle
Immer wieder die verdammte Holländer
de opzet lijkt een beetje op autoonderdelen.nl...?
is hetzelfde...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Anders om denk ik ze gebruiken de gegevens van intercarparts. kijk maar naar de layout van de pagina enz.jean-paul schreef:de opzet lijkt een beetje op autoonderdelen.nl...?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport