Het gaat om een phase 1 uit Nov 1990 met een origineel electrisch schuifdak.
En nou lekt hij in de linkerhoek.. Ik heb net even met de gieter dat getest en inderdaad, enige minuten na het overgieten van de auto (en d'r snel in springen - ja het gaat allemaal erg handig als je alleen bent

Normaal had ik altijd dat extra stukje dak-hemel dicht zitten dus dat viel niet zo op.. het water viel op dat schuif-hemeltje en zodoende werd de rest van de hemel vochtig, viel me pas op toen ik het eens aanraakte.
Zo te zien loopt het water tussen het glas en het rubber door.... wat is daar aan te doen? Kan ik dat gewoon kitten en wat voor kit is daar het beste voor? (gewone siliconen kit die ik voor mijn badkamer gebruik?

Emiel had mij al verteld dat een origineel schuifdak aparte slangetjes gebruikt voor de water afvoer en dat deze wellicht verstopt kunnen zijn. Als ik in mijn dakje kijk, zie ik inderdaad ter hoogte van de raamstijlen kleine ronde gaatjes zitten. In neem aan dat dit die slangetjes zijn? Hoe ik kan ik het makkelijkste zien of deze verstopt zitten dan wel te ont-stoppen zonder de gehele raamstijl bloot te moeten leggen?
Enige reacties zijn welkom want met deze regen opkomst kan ik straks met een paraplu in de auto gaan rijden