Die 1e meeting waar ik een uur te vroeg er stondChris schreef:
Na de eerste meeting in mei 2001 te Nijmegen is het ineens erg hard gegaan en nu is de Renault Tuning Club een feit.
De eerste meeting was trouwens echt onwijs gaaf.

Die 1e meeting waar ik een uur te vroeg er stondChris schreef:
Na de eerste meeting in mei 2001 te Nijmegen is het ineens erg hard gegaan en nu is de Renault Tuning Club een feit.
De eerste meeting was trouwens echt onwijs gaaf.
Juist wel... Dat was het dus niet.Ploegah schreef:De RTC is ontstaan uit dit forum. Dus de vraag of de RTC van de grond gekomen zou zijn zonder dit forum is niet relevant.
Daar krijgt CRS ook weer wat voor terug Maik.Maik (WOOFER) schreef:al met al komt de CRS straks met een paar leuke evenementen waar wij RTC'ers aan mee kunnen doen
Dan weet jij al meer dan ik.Maik (WOOFER) schreef:al met al komt de CRS straks met een paar leuke evenementen waar wij RTC'ers aan mee kunnen doen
ik heb ze gister aan de telefoon gehad.Turbo Marco schreef:Dan weet jij al meer dan ik.Maik (WOOFER) schreef:al met al komt de CRS straks met een paar leuke evenementen waar wij RTC'ers aan mee kunnen doen
hoe dan ook zon forum draagt toch wel een behoorlijke steen bij.
Maik, behendigheidswedstrijden doen ze al jaren..Maik (WOOFER) schreef:ik heb ze gister aan de telefoon gehad.Turbo Marco schreef:Dan weet jij al meer dan ik.Maik (WOOFER) schreef:al met al komt de CRS straks met een paar leuke evenementen waar wij RTC'ers aan mee kunnen doen
hoe dan ook zon forum draagt toch wel een behoorlijke steen bij.
maar je weet toch wel dat ze komen met 2 behendigheids wedstrijden
18mei en euh... (moet ik even opzoeken)
IK begrijp jij druk bezig zijnChris schreef:Das altijd lastig als er veel tegelijk wordt gepost in een topic. BTW, PM op .NL, spoed.Maik (WOOFER) schreef:opletten chris.
Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet, we hebben de RTC toch?!Maik (WOOFER) schreef:Denk dat we gewoon conact moeten opnemen en dan vragen waarom ze dat precies doen.
Die oldtimerbeurs is al geweestChris schreef:CRS staat niet op Speed, maar binnenkort wel op een oldtimerbeurs.. Snap er niets van..
ow....Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:uhm over crs ??
hmm.. als de respons van de crs-leden zoals je zegt minimaal is, dan kun je als vereniging/bestuur ook niet veel van je leden verwachten?! Een club bestaat naar mijn mening ook uit leden die niet wachten totdat het bestuur (sowieso) iets onderneemt, maar zelf ook met initiatieven komt?! Of zie ik dat verkeerd? Ik zit zelf al dik 10 jaar bij de CRS en ben zo'n 9 jaar bij de redactie van het AM (dit even terzijde)Rudo schreef:In de bijna 10 jaar dat ik lid ben geweest van de CRS zijn er diverse enquetes gehouden overTurbo Marco schreef:Er zou eens een enquete gehouden moeten worden onder de vele leden van CRS wat zij eigenlijk willen{ik ben benieuwd}
uiteenlopende onderwerpen.
De respons was over het algemeen minimaal.
Ik vraag mij hardop af of dat bij de RTC anders zou zijn...
Daar hebben ze al gestaan met pasen, in Zuidlaren...Chris schreef:CRS staat niet op Speed, maar binnenkort wel op een oldtimerbeurs.. Snap er niets van..
oplettenRobert dB. schreef:waar gaat deze discussie in hemelsnaam over?!?!?
Jah oke maar tochChris schreef:Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet, we hebben de RTC toch?!Maik (WOOFER) schreef:Denk dat we gewoon conact moeten opnemen en dan vragen waarom ze dat precies doen.
Die fridaynight meeting is snachts neem ik aanChris schreef:Marco, bezoek dan eens een keer een Friday Nightmeeting ergens, dan leer je wat mensen kennen die op deze site rondhangen.
En de bezoekers van deze site rijden ook wel eens gezamelijk naar een CRS meeting.