Heel goed bezig Ray, dit zal er goed ingaan. Maar eeuuh, wat eet de rest?-Ray- schreef:Het volgende is besteld:
- 35 hamburgers
- 10 kg Spare-ribs
- 70 drumsticks
- 35 kipfilets
- 70 kipspiezen

Heel goed bezig Ray, dit zal er goed ingaan. Maar eeuuh, wat eet de rest?-Ray- schreef:Het volgende is besteld:
- 35 hamburgers
- 10 kg Spare-ribs
- 70 drumsticks
- 35 kipfilets
- 70 kipspiezen
Ik blijf vrijdag ook slapen ja!Tom schreef:@ Jeroen K. Als jij vrijdagnacht ook al blijft slapen dan zou ik zeer graag gebruik maken van een slaap plekkie in je tent. Ik neem iig een of twee kratten bier, wat fris en wat stoelen mee
Aankomst vrijdag:
VIA DE MEERN (vertrek 13.00 uur)
Ray
Sven
Jeroen k.
Rudo
overige personen die aankomen op vrijdag
jean-paul
Tijn
Janine
Steven
Rick
Elise
Edwin
Lisa
Rolf
seline
Tom
is geregeldzoooow,70 drumsticks??
is dat niet een beetje veel,want ik zie liever 70 hamburgers....![]()
![]()
![]()
Klasse !!! Ik ben vrijdag vrij en zal er op tijd zijn, kan ik effe meehelpen de tent op te zettenjeroen.k schreef:Ik blijf vrijdag ook slapen ja!Tom schreef:@ Jeroen K. Als jij vrijdagnacht ook al blijft slapen dan zou ik zeer graag gebruik maken van een slaap plekkie in je tent. Ik neem iig een of twee kratten bier, wat fris en wat stoelen meedus je bent welkom in me tent!
jawoor je kan nog makkelijk blijvendjdiamo schreef:@ Andre ter Velde
volgens mij is het niet meer mogelijk om te blijven slapen hey.... ik denk dat het nu echt te laat is.(ja ja eigen schuld)
maar volgend jaar beter.
Ray weet jij of legitimatie in dit geval ook rijbewijs inhoud? Niet overal wordt dat helaas gezien als geldige legitimatie en ik weet niet zeker of ik deze week nog de kans heb om mijn vernieuwde paspoort bij het gemeentehuis op te halen...-Ray- schreef:denk ook allemaal om een legitimatiebewijs en een pasfoto!!!! dan krijg je ook gratis toegang tot het evenemententerrein en zwembad
en jochem dan?-Ray- schreef:degenen die nu nog verkeerd rijden heten echt wel haas
die komt niet toch? ja wie heet er dan ook echt haas van ze achternaamRobert dB. schreef:en jochem dan?-Ray- schreef:degenen die nu nog verkeerd rijden heten echt wel haas