Maar ja.......dan maar ergens deze week zonder

aha, dus nu is Merijntje voortaan 24uur on-lineMerijn schreef:Ik vind het best... Kabelinternet is aangesloten, de PS2 draait op volle toeren. Nu nog een paar gewillige vrouwen en een frietpan zien te regelen!
Geloof dat jullie mij misten dan. maar goed meld me aan als contactpersoon en volgende keer vergader is ook mee.Tom schreef:kunnen we net zoals vorige week een MSN-FNO houden. Was wel lachen toen, Rob, Jesper, Haaz en Ik waren effe aan het vergaderen
er komt een delegatie naar rosmalen toe deze keer, lees maar eens een stukkie terugjpp_GTX schreef:komende vrijdag FNO?? dan ben ik er deze keer wel weer bij !!! Zie jullie dan..
Nielske ga je naar speed of kom je naar de mac in rosmalen?????Tom schreef:er komt een delegatie naar rosmalen toe deze keer, lees maar eens een stukkie terug
BBQ is zaterdag avond. maar kom je vrijdag nou ook?Nielske schreef:wanneer is die bbq?! want daar moet ik heen
Dan heeft niemand in die "buurt" van jouw kabel!Merijn schreef:Zo... Eindelijk heb ik weer internet thuis!Ik heb net een speedtest gedaan en die kwam uit op 1,4 MByte per seconde!
Heerlijk...
Op naar de 10.000 posts!